افشا اطلاعاتی از گوشی Galaxy A34 سامسونگ

افشا اطلاعاتی از گوشی Galaxy A34 سامسونگ

پس از عرضه موفقیت‌آمیز گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس 23 اولترا، سامسونگ اکنون در حال آماده شدن برای معرفی محصولات میان‌رده جدید سری گلکسی A است. قبلاً این خبر را شنیده بودیم که این برند به طور کامل از شر گلکسی A7x برتر خلاص می شود. بنابراین گلکسی A54 5G بالاترین سطح ارائه شده در سال جاری خواهد بود.

به طور منطقی، گلکسی A34 5G باید دومین پیشنهاد برتر در خط تولید باشد، با این حال، سامسونگ چند انتخاب طراحی جالب برای این دستگاه انجام داده است. رندرها قبلاً نشان داده اند که گلکسی A34 5G از پشت بسیار شبیه گلکسی S23 است. این به دلیل طراحی چینش دوربین سه گانه تمیز و خطی است که از دستگاه های Ultra این برند ریشه گرفته است. با این حال، به نظر می رسد که پنل جلویی دارای یک صفحه نمایش ناچ قدیمی است.

اگر شکی وجود داشت که این می تواند تغییر کند، این موضوع با نشت اخیر از SnoopyTech برطرف شده است. اطلاعات دهنده تصویر بسته بندی محافظ صفحه نمایش Panzer Glass گلکسی A34 5G را به اشتراک گذاشته است که دارای یک تصویر نمایشگر ناچ از دستگاه است.

علاوه بر این، او همچنین تصاویر بسته بندی محافظ صفحه نمایش گلکسی F14 5G/M14 5G و Galaxy A14/A14 5G را به اشتراک گذاشته است. این نشان می دهد که ابعاد و طراحی صفحه نمایش گلکسی F14 5G و M14 G5 یکسان خواهد بود. در مورد مدل‌های گلکسی A14 و A14 5G نیز همین‌طور خواهد بود.

با بازگشت به Galaxy A34 5G، این دستگاه در Geekbench با Dimensity 1080 SoC مشاهده شد. با این حال، شایعه شده است که در برخی مناطق از چیپست Exynos 1280 استفاده می شود. این دستگاه می تواند تا 8 گیگابایت رم را پشتیبانی کند و نسخه 6GM کاملاً تأیید شده است.

سایر جزئیات فاش شده در دستگاه حاکی از آن است که وضوح تصویر Full HD + 1080 x 2400 پیکسل و نرخ تجدید 90 هرتز خواهد بود. می توان انتظار دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و دوربین جلو 13 مگاپیکسلی را داشت. این باتری احتمالا دارای ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی خواهد بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ سری گلکسی K را در آینده نزدیک معرفی می کند

نظرات در مورد : افشا اطلاعاتی از گوشی Galaxy A34 سامسونگ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *