افشای تصاویر هوآوی پی 20 لایت

هوآوی پی 20 لایت

همانطور که می دانید، شایعات زیادی در خصوص هوآوی پی 20 لایت در فضای مجازی منتشر شده است که بسیاری از افراد در خصوص ویژگی های این گوشی هوشمند نقاط ابهام زیادی دارند اما اکنون به تازگی تصویر جدیدی از این گوشی میان رده ی هوآوی منتشر شده است که تمامی شایعات پیرامون این دستگاه را تایید می کند و قرار است کمپانی هوآوی در تاریخ 7ام فروردین ماه، طی یک مراسم کاملا رسمی از این گوشی هوشمند در پاریس رونمایی به عمل آورد. همچنین این گوشی هوشمند تاکنون تاییدیه های لازم را از TENNA دریافت کرده است.

لازم به ذکر است که هوآوی پی 20 لایت دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی است که در روی پنل جلویی آن شباهت بسیار زیادی با آیفون 10 به دلیل وجود همان بریدگی معروف مشاهده می گردد. از سایر مشخصات این گوشی می توان به پردازنده ی کایرین 659 به همراه یک دوربین دوگانه بر روی پنل پشتی این گوشی اشاره کرد. همچنین یکی از دو سنسور دوربین اصلی پی 20 لایت دارای لنز 2 مگاپیکسلی است تا سبب بهبود عمق تصاویر گردد.

هوآوی پی 20 لایت

لازم به ذکر است که کمپانی هوآوی در این گوشی هوشمند از لنزهای ساخت کمپانی لایکا استفاده نکرده است و ممکن است دلیل این امر میان رده بودن این گوشی و کاهش قیمت آن باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشای تصاویر هوآوی پی 20 لایت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *