کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار جهانی می شود

کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار جهانی می شود

جی پی دی سابقه طولانی در تولید کنسول دستی گیمینگ دارد و یک برند چینی محسوب می شود. حال مشخص شده بزودی کنسول دستی اخیر خود را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد.

GPD از کنسول بازی دستی Win 4 Windows برای بازار جهانی رونمایی کرد. پس از تاخیر بسیار، این برند بالاخره کنسول دستی را برای خرید جهانی در دسترس قرار داد. این برند ادعا می کند که GPD Win 4 کوچکترین کنسول دستی است که از APU 6800U AMD پشتیبانی می کند. بیایید جزئیات قیمت و در دسترس بودن را بررسی کنیم.

قیمت GPD Win 4 از 799 دلار آمریکا برای 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود. رم 32 گیگابایتی و پیکربندی فضای ذخیره سازی 2 ترابایتی با قیمت 1202 دلار آمریکا ارائه می شود. این کنسول از طریق Indiegogo در دسترس است.

همه پیکربندی‌ها، همچنین ایستگاه اتصال و ماژول LTE برای Win 4، باید در مارس 2023 ارسال شوند. GPD Win 4 دارای صفحه نمایش 6 اینچی Full HD با نسبت تصویر 16:9 و وضوح 1920 در 1080 پیکسل است. این دستگاه از یک APU AMD Ryzen 7 6800U با Radeon 680M آنبورد پشتیبانی می کند. کاربران همچنین می توانند در صورت نیاز به قدرت گرافیکی بیشتر، یک eGPU را از طریق پورت USB-C به کنسول خود متصل کنند.

این کنسول با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5 (6400 MT/s) و یک SSD 2 ترابایتی PCIe NVME در دسترس خواهد بود. اگر دکمه‌های فیزیکی مورد توجه شما نیستند، GPD Win 4 همچنین دارای GPD «ناوبری انگشت نوری» است که اساساً یک پد لمسی است که برای دستگاه‌های کوچک‌تر دستی طراحی شده است. هنگامی که نمایشگر را به سمت بالا بکشید، کنسول دارای یک صفحه کلید داخلی نیز در زیر است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار شد

نظرات در مورد : کنسول دستی GPD Win 4 راهی بازار جهانی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *