تبلت هیبریدی MateBook E Go 2023 راهی بازار شد

تبلت هیبریدی MateBook E Go 2023 راهی بازار شد

هواوی Matebook E Go، جدیدترین مدل از خط محبوب Matebook E این شرکت، از زمان معرفی خود در اوایل سال 2023، سر و صدای زیادی در دنیای فناوری ایجاد کرده است. Matebook E Go به لطف فرم شیک، مشخصات قوی و قیمت مناسب به سرعت در حال صعود به صدر بازار لپ‌تاپ‌ها است. این گجت در حال حاضر برای خرید در سرزمین اصلی چین در دسترس است. این یک نوت بوک دو در یک است که از انواع تبلت و لپ تاپ پشتیبانی می کند. به همراه لوازم جانبی قابل جدا شدن مانند قلم و کیبورد ارائه می شود.

از 13 فوریه 2023، Huawei MateBook E Go 2023 برای خرید در چین در دسترس خواهد بود. دو نسخه مختلف از این ابزار وجود خواهد داشت. یکی 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و دیگری 512 گیگابایت حافظه داخلی و همین مقدار رم دارد. قیمت اولی 4299 یوان (631 دلار) است، در حالی که قیمت دومی 4999 یوان (734 دلار) است. پوشش صفحه کلید و قلم این تبلت را می توان به طور جداگانه با قیمت 368 یوان (حدود 54 دلار) خریداری کرد.

این دستگاه دارای صفحه نمایش 12.35 اینچی با وضوح صفحه نمایش 2.5K و سازگاری با نرخ تازه سازی بالا تا 120 هرتز است. این نمایشگر همچنین از طیف رنگی Display-broad P3 و حداکثر 16.7 میلیون رنگ پشتیبانی می کند. این دستگاه بر روی جدیدترین اسنپدراگون 8cx Gen 3 اجرا می شود که دارای 8 هسته مجزا و سرعت کلاک 2.69 گیگاهرتز است. ظرفیت رم آن 16 گیگابایت است. علاوه بر این، یک دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو دارد. در کنار بسیاری از ویژگی های دیگر، از سیستم عامل ویندوز، لوازم جانبی قابل جابجایی و بلندگوهای دوگانه استریو پشتیبانی می کند. وزن بدنه 710 گرم و ضخامت 7.68 میلی متر است که آن را بسیار سبک و باریک کرده است.

Huawei Matebook E Go یک لپ تاپ شیک و قدرتمند است که تعادل عالی بین عملکرد و قابلیت حمل را ارائه می دهد. این دستگاه اکنون به طور رسمی برای خرید در چین در دسترس است. ممکن است هرگز شاهد عرضه جهانی این محصول نباشیم زیرا در حال حاضر هیچ جزئیاتی در مورد اولین محصول در کشورهای دیگر وجود ندارد. این تمام چیزی است که در مورد Huawei Matebook E Go 2023 باید گفت.

بیشتر بخوانید  کوالکام تایید کرد: به‌زودی تراشه‌های کوالکام در گوشی‌های هوشمند هوآوی

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت هیبریدی MateBook E Go 2023 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *