اوپو بزودی گوشی با چیپ Snapdragon 695 معرفی می کند

اوپو بزودی گوشی با چیپ Snapdragon 695 معرفی می کند

ظاهرا اوپو در حال کار بر روی یک مدل گوشی هوشمند جدید است که می تواند به زودی در بازار عرضه شود. طبق گزارش ها، این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای معرفی یک دستگاه میان رده جدید پس از افشا اخیر در یک لیست بنچمارک محبوب است.

بر اساس یک گزارش جدید، گوشی آینده در بنچمارک GeekBench مشاهده شده، که برخی مشخصات دستگاه را فاش کرده است. با نگاهی به لیست بنچمارک، دستگاه جدید دارای شماره مدل CPH2527 است. همچنین در تست تک هسته ای 899 امتیاز و در تست چند هسته ای 2080 امتیاز کسب کرد. این پایگاه داده آنلاین همچنین نشان می دهد که تلفن Oppo توسط یک پردازنده هشت هسته ای با نام رمز “holi” نیرو می گیرد.

حداکثر سرعت فرکانس این چیپست 2.21 گیگاهرتز بوده که به احتمال زیاد کوالکام اسنپدراگون 695 است. این چیپست یک پردازنده میان رده قابل توجه بوده که حتی گوشی های دیگر این شرکت مانند A98 و مدل Reno 8T از آن قدرت می گیرند. شایعاتی وجود داشت که این برند در حال کار بر روی گوشی هوشمندی بوده که دارای طراحی الهام گرفته از Reno 8T است. به عبارت دیگر، می تواند یک مدل به روز شده یا ریبرند شده باشد.

به خاطر داشته باشید که این تنها یک حدس و گمان است، بنابراین باید آن را شایعه دانست. دستگاهی که سیستم عامل اندروید 13 داشته و حداقل 8 گیگابایت رم دارد، جزئیات دقیق تری وجود ندارد. در اخباری مرتبط اعتقاد بر این است که اوپو در حال کار بر روی نسل جدیدی از گوشی های هوشمند سری Reno 10 است. این مجموعه شامل Reno 10، Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ می شود. اکنون، به نظر می رسد که رونمایی سری Reno 10 نزدیک است، زیرا مدل های Reno 10 Pro و Reno 10 Pro+ اخیراً در پایگاه داده گواهی هند مشاهده شده اند.

دو مدل Pro در فهرست گواهی BIS (دفتر استانداردهای هند) مشاهده شده اند. این لیست نشان می دهد که Reno 10 Pro دارای شماره مدل CPH2525 است، در حالی که شماره مدل Reno 10 Pro+ دقیقا CPH2521 خواهد بود. متأسفانه، این گواهی هیچ جزئیات دقیق دیگری مانند مشخصات را نشان نداد. با این حال، ما گزارش های مختلفی را پوشش داده ایم که شامل لیست GeekBench شده که برخی از مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد.

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات کلیدی اوپو A2 Pro 5G

انتظار می رود مدل Reno 10 Pro+ با تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 عرضه شود که با حداکثر 16 گیگابایت رم همراه است. به عبارت دیگر، این یک گوشی هوشمند درجه یک بوده و از سوی دیگر، Reno 10 Pro به تراشه مدیاتک Dimensity 8200 مجهز می شود که با حداکثر 12 گیگابایت رم همراه می شود. علاوه بر این، طبق افشا رندرهای دستگاه هم فاش شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اوپو بزودی گوشی با چیپ Snapdragon 695 معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *