قدرتمندترین گوشی هواوی رونمایی شد

قدرتمندترین گوشی هواوی رونمایی شد

هواوی امروز آخرین گوشی هوشمند خود را معرفی نمود. این گوشی پیش از این شایعات زیادی به وجود آورده بود و چندین بار مشخصات احتمالی آن فاش شده بود. پرچمدار جدید هواوی میت 8 نام دارد. این دستگاه فلبتی در قد و قواره ی 6 اینچ است. نسل قبلی این گوشی میت 7 بود که آن گوشی هم مشخصات بسیار خوبی داشت اما میت 8 یک ویژگی  جدید دارد که آن هم پردازنده ی کایرین 950 است. دیگر ویژگی هایی که میت 8 را به بهترین گوشی هواوی بدل میکند سنسور دوربین جدید سونی و یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است.

گفتنی است که این گوشی در حال حاضر تنها در کشور چین معرفی شده است؛ پیشبینی میشود که به زودی در سراسر جهان معرفی شود. احتمالا معرفی دوم این گوشی در نمایشگاه CES 2016 خواهد بود که هواوی آن را شکوهمندانه تر برگذار خواهد کرد.

با توجه به اینکه این گوشی تنها در چین معرفی شده است، هنوز جزئیات قیمت عرضه جهانی برای آن ارائه نشده است. قیمت  این محصول را میتوانید در نسخه ی متفاوتش در تصویر زیر مشاهده کنید.قدرتمندترین گوشی هواوی رونمایی شدهواوی گفته است فبلت میت 8 را در سه ماهه ی نخست سال 2016 در چین عرضه خواهد کرد و احتمالا در زمانی نزدیک به آن به شکل جهانی نیز عرضه میشود.

همانطور که پیشبینی میشد، این گوشی در چهار نسخه ی متفاوت در دسترس است. ارزان ترین نسخه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظی داخلی با قیمت 470 دلار دارد و گران ترین مدل با قیمت 690 دلار عرضه میشود که به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

قیمت جهانی این محصول با توجه به هزینه هایی که به آن در هنگام حمل و توزیع اضافه میشود مقداری بیشتر از این قیمت خواهد بود. البته این احتمال وجود دارد که هواوی برای رقابتی تر کردن آن در بازار جهانی، قیمت کمتری را در نظر داشته باشد.

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پشتیبانی سریع هوآوی خدمتی نوین برای ایرانیان

نظرات در مورد : قدرتمندترین گوشی هواوی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *