اولین گوشی اندرویدی نوکیا

گوشی اندرویدی نوکیا

شرکت نوکیا در حال حاضر تمام وقت خود را صرف کار کردن بر روی ویندوز 8 تبلت های خودش می کند ، اما به زودی این شرکت غول پیکر تلفن همراه از آن روی سکه خودش رونمایی می کند. طبق گزارش هایی که در مورد این شرکت نروژی به بیرون مخابره شده است ، نوکیا گوشی جدیدی تحت پشتیبانی اندروید گوگل ساخته است.

nokianormandy

این تلفن که به نام Normandy نامگذاری شده است تنها عکسی که به بیرون درز کرده همین تصویر بالا که با رنگ قرمز درست شده است به گونه ای که دکمه ای در پایین گوشی جاسازی نشده است .این گوشی قرار است از ورژن اندروید مخصوص به خودش مانند تبلت آمازون کیندل استفاده کند.

اگر این خبر صحیح باشد نوکیا اولین شرکت غیر اندرویدی است که توانسته از این سیستم عامل برای اولین بار استفاده کند بطوری که سری های قبلی گوشی های نوکیا عمدتا از سیمبیان و ویندوز 8 استفاده می کنند که شرکت دل نیز قبلا با معرفی تبلت اندرویدی خودش به نام Venue 7 خودش را در این صنعت اندروید گوگل قرار داده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افشا مشخصات گوشی نوکیا XR21 5G

نظرات در مورد : اولین گوشی اندرویدی نوکیا

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من فکر میکردم نوکیا هیچوقت گوشی اندرویدی نمیسازه ، این خبر واقعا برام یه شک وارد کرد ، این سیاست نوکیا باعث خواهد شد بازار رو بسوی خودش بکشونه چرا که کیفیت بسیار بالای گوشی های هوشمند نوکیا بدون سیستم عامل اندروید باعث فروش پایین اون میشد. مطمئنا پس از ارائه این گوشی فروش نوکیا خیلی متفاوت خواهد بود نسبت به گذشته ه ه !