چگونه از دسته Xbox One برای بازی با کامپیوتر استفاده کنیم؟

چگونه از دسته Xbox One برای بازی با کامپیوتر استفاده کنیم؟

دسته Xbox One نسخه به روز رسانی شده از دسته Xbox 360 است، که فابلیت خود را به خوبی نشان داده است. دسته 360 برای کسانی که میخواهند با کامپیوتر بدون موس و کیبورد بازی کنند گزینه اول است، و با تشکر از میله لاستیکی آنالوگ آن که به آن نیروی مورد نیازش را میدهد ( برای اتصال )، و پد هدایتی که در بازی های جنگی واقعا قابل استفاده است، دسته Xbox One واقعا به قیمتش می ارزد.
در حالی ماکروسافت بی عجله در حال کار روی این دسته هاست تا بتوان به صورت بی سیم آن ها را به کامپیوتر متصل کرد، شما میتوانید به آسانی به وسیله سیم از آن ها استفاده کنید.
به علاوه یم کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز، تنها چیزی که نیاز دارید یک کابل Micro-USB است که برای شارژ اکثر گوشی های اندرویدی و ویندوزی از آن ها استفاده میشود، و اینترنت تا با آن درایو های مورد نیاز را دانلود کنید.

1. نصب درایو ها

کامپیوترتان را روشن کنید، به اینترنت وصل شوید. پکیج درایوی که با ورژن ویندوزتان همخوانی دارد را دانلود کنید.
نسخه 32 بیت: http://mjr.mn/XboxOnePCDriversx86
نسخه 64 بیت: http://mjr.mn/XboxOnePCDriversx64

2. دسته را وصل کنید

بعد از نصب درایو ها، دسته را با کابل به کامپیوتر وصل کنید. اگر دسته متصل شده باشد ویبره میرود. اگر ویبره نرفت یک کابل دیگر یا یک پورت دیگر را امتحان کنید.
فقط با همیت دو کار میتوانید از دسته Xbox One برای بازی با کامپیوتر استفاده کنید.

توجه :

به یاد داشته باشید که اگر بخواهید با یک دسته هم با Xbox One و هم با کامپیوتر بازی کنید، باید برای هر بار بازی با Xbox، دسته را مجددا همگام سازی کنید. میتوانید با نگه داشتن دکمه همگام سازی بیسیم روی کنسول و دسته به طور همزمان این کار را انجام دهید یا دسته را با کابل به کنسول وصل کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نکاتی که در ارتباط با کنسول Xbox one X خود باید رعایت کنید.

نظرات در مورد : چگونه از دسته Xbox One برای بازی با کامپیوتر استفاده کنیم؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *