جدیدترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ 1401

جدیدترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ 1401

سلام! در قرن 21 هستیم! دنیایی پر از تبلیغات در فضای دیجیتال. از محصولات دیجیتال گرفته تا خدمات اینترنتی. در میان این همه رنگ و لعاب در دنیای امروزی، دیجیتال مارکتینگ علمدار پیشرفت به سوی موفقیت شماست! شما با یادگیری دیجیتال مارکتینگ می توانید به سمت اقیانوس آرامش خود شیرجه بزنید!
دیجیتال مارکتینگ که همان بازاریابی دیجیتال می باشد، با ارائه انواع مختلفی از خدمات، اعم از آنلاین مارکتینگ و آفلاین مارکتینگ، توانسته بخش زیادی از توجه ها را به خود جلب کند! با توجه به رونق دیجیتال مارکتینگ در این مقاله قصد داریم بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 را خدمت شما معرفی کنیم تا بهترین انتخاب را در هیاهوی سال 1401 داشته باشید.

دیجیتال مارکتینگ

واژه دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) که در سال 1990 میلادی برای اولین بار به کار برده شد، پس از گذشت 30 سال جزو پر طرفدار ترین حوزه های کاری در ایران و دنیا می باشد. بازاریابی دیجیتال علم و یک سیستم برای انجام امور مارکتینگ در ارتباط با خدمات و برندها، محصولات و ابزارهای آنلاین و آفلاین مثل گوگل ادز و تلویزیون می باشد.

این بازاریابی امروزه در کسب و کارهای جدید در ایران تاثیر بسزایی داشته است. همچنین تبدیل کسب و کارهای سنتی به آنلاین (که با ظهور کووید 19 افزایش قابل توجهی از مخاطبان را به سمت رشته دیجیتال مارکتینگ شاهد بوده ایم) از دیگر اتفاقات مثبت در زمینه بازاریابی های مدرن بوده است.

دلیل شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ؟ حرفه ای مهاجر پرور!

یکی از میلیون ها اتفاق مثبتی که می توانست در ایران رخ دهد و رخ نداد، وجود رشته دیجیتال مارکتینگ در ایران بود! به همین دلیل تنها راه دریافت مدرک و آموزش های کاربردی در ایران، دریافت مدرک بین المللی و شرکت در دوره های دیجیتال مارکتینگ مختلف مانند آغازینو، رهنما کالج، رشدانا، عادل طالبی و … می باشد. در این میان انتخاب یک دوره از میان چند ده و حتی چند صد دوره ممکن موجود در ایران، کار بسیار دشواری است. در ادامه مقایسه ای جامع بین دوره های برتر دیجیتال مارکتینگ در ایران را برای شما ارائه داده ایم.

کارآمدترین ترین سرفصل ها برای دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401

همانطور که در مطالب بالا خوانده اید، انتخاب بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ از میان سیل زیادی از دوره ها، کار دشواری است. به همین دلیل باید با سر فصل های یک دوره بازاریابی دیجیتال بیشتر آشنا شوید و بدانید قرار است که چه چیزهایی را فرا بگیرید.

سر فصل های ضروری برای بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 می توان به آموزش طراحی سایت و سئو، تبلیغات کلیکی گوگل و آشنایی 0 تا 100 کپی رایتینگ از مهم ترین سر فصل هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

ویژگی های بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 می تواند شامل موارد زیر باشد:

نه فقط در دیجیتال مارکتینگ بلکه در سایر دوره ها هم، وجود یک دوره پروژه محور می تواند مهم ترین و بلندترین گام شما برای شروع آموزش های بازاریابی دیجیتال باشد. پس پروژه محور بودن یک دوره را فراموش نکنید.
با توجه به نوسانات هر روزه قیمت ها، قیمت دوره یکی از مسائل قابل توجه شماست. با توجه به ساعات ارائه شده در دوره و سرفصل های موجود باید بررسی کنید که این دوره آیا با این قیمت می ارزد؟ البته نکته قابل توجه برای شرکت در بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 این است که شما باید واژه هزینه را از ذهن خود پاک کنید! چرا که شما پول خرج نمی کنید بلکه در حال سرمایه گذاری هستید! آن هم نه سرمایه گذاری بلند مدت! در کوتاه ترین زمان می توانید مبلغ سرمایه گذاری خود را دریافت کنید.

از موارد قابل ذکر دیگر در ارتباط با ویژگی های بهترین دوره بازاریابی دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی دوره
  • تضمین بازگشت وجه
  • مدرک بین المللی
  • امکان پرداخت اقساطی

معرفی بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در سال 1401

در رابطه با دوره بازاریابی دیجیتال، معرفی بهترین دوره به عهده ما است اما انتخاب شما به عنوان بهترین دوره منوط به تصمیم شما است. اینکه بدانید کدام دوره مناسب شما است. در ادامه بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

دوره دیجیتال دیجیتال مارکتینگ آغازینو

آکادمی آغازینو با ارائه یک دوره دیجیتال مارکتینگ جامع در سال 1401 توانسته توجه های زیادی را به خود جلب کند. این آکادمی با شعار آغازی نو را با آغازی نو تجربه کنید و تدریس سرفصل های اولیه از اصول دیجیتال مارکتینگ تا کپی رایتینگ و سئو و گوگل ادز و بسیاری از سر فصل های دیگر با آموزشی در حدود 100 ساعت یکی از بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 در ایران می باشد. در ادامه بطور دقیق با سرفصل های دوره دیجیتال مارکتینگ آغازی نو آشنا خواهید شد.

  • اصول دیجیتال مارکتینگ
  • بوم کسب و کار
  • طراحی و پیکربندی 0 تا 100 سایت با محبوب ترین سایت ساز دنیا، وردپرس
  • آموزش سئو و بازاریابی محتوایی (Content Marketing)
  • آموزش ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مثل گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر
  • آموزش و راه اندازی کمپین های تبلیغاتی
  • آموزش 0 تا 100 گوگل ادز یا همان گوگل ادوردز
  • آموزش کسب درآمد از اینستاگرام با همراه تجربیات فروش اینترنتی
  • گنج ماجرا! کپی رایتینگ! الماسی کمیاب و پولساز!

دوره دیجیتال مارکتینگ آغازی نو با ارائه مدرک دو زبانه تحت نظارت وزارت علوم، توانایی ارائه مدرک بین المللی را داراست. همچنین از دیگر مزایا این دوره دسترسی دائم به ویدیوهای دوره بازاریابی دیجیتال آغازینو می باشد.
یکی از مزیت هایی که کمتر به آن توجه می شود، حضور آکادمی آغازی نو در این حوزه به صورت نیچ (حرفه ای و مختص به دیجیتال مارکتینگ) می باشد که باعث حضور حرفه ای تر در این دوره می شود. به نظر شما می توان دوره دیجیتال مارکتینگ آغازینو را به عنوان بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 معرفی کرد؟ قضاوت با شماست.

جدیدترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ 1401

دوره دیجیتال مارکتینگ رهنما کالج

دوره بازاریابی دیجیتال رهنما کالج با آموزش 70 ساعته به همراه تمرین عملی و ارائه مدرک پایان دوره یکی از گزینه های شما برای انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ می باشد. این دوره با آموزش سر فصل هایی مثل تولید محتوا، بهینه سازی موتورهای جستجو و تبلیغات گوگل توانسته تا حد قابل قبولی خوب ظاهر شود.

دوره دیجیتال مارکتینگ ماهان

این دوره بازاریابی دیجیتال که به صورت نیچ هم کار نمی کند (یعنی تمام تمرکز این شرکت بر روی دیجیتال مارکتینگ نیست)، در دوره های دیجیتال مارکتینگ خود با بیان مطالبی تحت عنوان استراتژی بازاریابی دیجیتال، سئو مارکتینگ و کمپین دیجیتال مارکتینگ آموزشی را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. از ویژگی این دوره می توان به آموزش تولید محتوا بر اساس نیاز مخاطب بیان کرد.

دوره دیجیتال مارکتینگ 118

این دوره در شرکتی با نام آکادمی دیجیتال مارکتینگ با آموزش مبحث هایی مثل طراحی سایت، اصول اولیه سئو، استراتژی دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی شبکه های اجتماعی، یکی از بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 می باشد. البته قیمت این دوره کمی گران می باشد و می بایست با شرایط مالی شما همخوانی داشته باشد.

دوره دیجیتال مارکتینگ رشدانا

می رسیم به یکی دیگر از کاندیدهای بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401. دوره دیجیتال مارکتینگ رشدانا با ارائه سر فصل هایی مثل دوره جامع سئو 2022 با آخرین متدهای آموزشی، بازاریابی محتوایی، پرواز بر قله های موفقیت با کپی رایتینگ و تبلیغات گوگل و کسب درآمد از آن، جزو بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 شناخته می شود. این دوره با حجم زیادی از رضایت مخاطبان خود در این حوزه فعالیت می کند. همچنین دوره بازاریابی دیجیتال رشدانا با ارائه مدرک رسمی وزارت علوم، در کنار دوره دیجیتال مارکتینگ آغازینو توانسته گوی سبقت را از سایر رقبا بگیرند.

نتیجه گیری

انتخاب بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 بدون راهنمایی یکی از سخت ترین کارهایی است که می توانید داشته باشید. اما در این مقاله با بهترین دوره های دیجیتال مارکتینگ در سال 1401 آشنا شدید و دانستید که هر دوره چه موارد و سرفصل هایی را دارد. همچنین اهمیت شرکت در دوره های بازاریابی دیجیتال را درک کردید. از نمونه های بهترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ 1401 به دوره دیجیتال مارکتینگ آغازینو، رشدانا، رهنما کالج، ماهان و … اشاره کردیم. شما هم اگر دوره خوب و معتبر می شناسید آن را به ما معرفی کنید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جدیدترین دوره آموزشی دیجیتال مارکتینگ 1401

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *