آموزش سئو و مشاوره سئو همراه با درک عمیق آموزش سرچ کنسول!

آموزش سئو و مشاوره سئو همراه با درک عمیق آموزش سرچ کنسول!

مشاوره سئو چگونه به رشد کسب و کارمان کمک می کند؟

آموزش سئو برای هر کسب و کار آنلاینی واجب است. حتماً در مورد سئو چیزهای زیادی پرس و جو کردید و می دانید! حتی اگر تازه کار باشید، باز هم می دانید که سئو چیست و چگونه به رشد کسب و کارتان کمک می کند. هنگامی که می خواهید از خدمات سئو استفاده کنید، بسیاری از شرکت ها در کنار خدمات کامل سئو به شما پیشنهاد خدمات مشاوره سئو ارائه می کنند. مشاوره سئو یک مفهوم ساده است و به این معنی است که در مسیر سئو از افراد یا شرکت های متخصص مشاوره بگیرید. اما واقعاً مشاوره سئو چیست و آیا می تواند به رشد کسب و کارتان کمک کند؟ در این مقاله می خواهیم به بررسی مفاهیم مشاوره سئو بپردازیم تا ببینید که چطور می توانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید.

مشاوره سئو چیست؟

گاهی اوقات کسب و کارها تیم سئو دارند اما این تیم تجربه کافی در زمینه سئو ندارد! حتی ممکن است شما به عنوان یک وبمستر کسب و کاری را به تنهایی شروع کرده باشید و خودتان آموزش سئو دیده باشید. در این صورت ممکن است نخواهید از خدمات کامل سئو شرکت های مختلف استفاده کنید؛ در چنین شرایطی استفاده از مشاوره سئو کمک زیادی به شما می کند.

مشاوره سئو به این معنی است که یک متخصص یا شرکت سئو، در مسیر سئو در کنارتان است تا مسیر را درست طی کنید. حتی ممکن است در مسیر سئو مشکلاتی برای شما پیش بیاید که آموزش سئو به تنهایی کافی نباشد و نیاز به استفاده از مشاوره سئو از افراد باتجربه باشید. در چنین شرایطی مشاوره سئو به شما کمک می کند تا بتوانید با پیمودن راه درست سئو، به رشد کسب و کارتان در موتورهای جستجو کمک کنید.

مشاور سئو کیست؟

مفهوم مشاوره سئو را یاد گرفتید اما مشاور سئو کیست؟ قطعاً اگر شما مشاوره سئو نیاز داشته باشید، باید افراد یا شرکتی به شما مشاوره بدهند. به افرادی که به شما مشاوره سئو می دهند، مشاور سئو گفته می شود. هنگام انتخاب مشاور سئو باید به تجربیات آن فرد یا شرکت نگاه کنید! برای دیدن تجربیات می توانید نمونه کارهای آن شرکت را ببینید و با یک جلسه مشاوره، ببینید که آن فرد یا شرکت واقعاً می تواند به شما کمک کند یا خیر.

مشاور سئو در تمام فرآیندهای سئو باید در کنار شما باشد! مثلاً اگر خودتان تولید محتوا می کنید، باید مشاور سئو در کنار شما باشد و بگوید که هر محتوا را با چه هدفی و کدام کلمات کلیدی تولید کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در ادامه باید به شما بگوید که چه رپورتاژ آگهی به شما کمک می کند و همه این موارد در کنار هم به شما کمک می کند تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر مشاور شما باتجربه باشد، به راحتی می توانید به صدر نتایج گوگل دست پیدا کنید.

آموزش سئو و مشاوره سئو همراه با درک عمیق آموزش سرچ کنسول!

آموزش سئو یا مشاوره سئو؛ کدام را استفاده کنیم؟

یکی از مسائلی که کاربران با آن روبرو هستند، این است که می گویند ما آموزش سئو دیده ایم؛ آیا باز هم نیاز به مشاوره سئو داریم؟ بله! با وجود آن که شما کاربران ممکن است آموزش سئو دیده باشید و تمام تکنیک ها را به صورت تئوری یاد گرفته باشید، باز هم تجربه کافی ندارید. به خصوص که اگر به تازگی آموزش سئو دیده اید و به صورت عملی پروژه سئو اجرا نکرده باشید. در چنین شرایطی شما فقط یک سری مفاهیم را یاد دارید یا حتی اگر پروژه عملی انجام داده باشید، باز هم تجربه زیادی ندارید. در چنین شرایطی است که باید از خدمات مشاوره سئو کمک بگیرید تا بهترین نتایج را برای کسب و کارتان بگیرید.

اگر کسب و کار بزرگی دارید و حوزه رقابتی شما سنگین باشد، به تنهایی نمی توانید سئوی کسب و کارتان را به دست بگیرید، بلکه به یک تیم بزرگ تر نیاز دارید. مثلاً اگر حوزه شما به نحوی است که روزانه باید چندین محتوای جامع تولید شود تا بتوانید رتبه بگیرید، یک نفر نمی تواند این کار را انجام دهد و باید چندین نفر در تیم تولید محتوای شما حضور داشته باشند. همچنین تنها تولید محتوا نمی تواند به رشد شما کمک کند، بلکه باید افراد متخصص در حوزه های مختلف سئو نظیر لینک سازی، تحلیل سرچ کنسول و… را به کار بگیرید تا نتیجه خوبی بگیرید. البته باز هم باید افراد با تجربه باشند؛ مثلاً فردی که تنها آموزش سرچ کنسول دیده است و تجربه زیادی ندارد، ممکن است نتواند کمک زیادی به شما کند.

مزایای استفاده از مشاوره سئو

استفاده از مشاوره سئو مزایای خاص خود را دارد! در این بخش از مقاله می خواهیم به بررسی 4 مورد از مزایای استفاده از مشاوره سئو بپردازیم تا راحت تر در مورد استفاده از این خدمات تصمیم بگیرید:

  1. ارائه راه کارهای مفید برای رشد سایت

اولین کاری که مشاوره سئو برای شما انجام می دهد، این است که راه کارهای مفیدی به شما ارائه می دهد! در فرآیند سئو مشکلاتی به وجود می آید که نیازمند تکنیک های خاص خود است. اگر شما تنها آموزش سئو یا آموزش سرچ کنسول دیده باشید، نمی تواند به تنهایی به شما کمک کند. مشاور سئو به شما راه کارهایی ارائه می کند که به رشد سایت شما کمک زیادی می کند. هدف از سئو رشد سایت، رشد ترافیک، جذب مخاطب هدفمند و تحلیل درست است که خدمات مشاوره سئو به شما کمک زیادی می کند.

  1. بهبود ترافیک سایت و بازدید کاربران

مشاوره سئو به شما کمک می کند تا بتوانید رتبه های صفحات سایت خود در گوگل را بهبود ببخشید! هر چقدر رتبه یک سایت بهتر باشد، ترافیک آن هم بیشتر است. همچنین گاهی اوقات استفاده از کلمات جذاب در عنوان به شما کمک می کند تا بتوانید نرخ تبدیل را تا حد زیادی افزایش دهید. بهبود ترافیک سایت از دیگر مزایای مهم مشاوره سئو است که در نهایت می تواند باعث بروز اتفاقات بسیار خوبی برای شما شود.

  1. کمک رفع مشکلات فنی سایت

یکی از فاکتورهای مهم سئو، رفع مشکلات فنی است! در واقع اگر سایت شما مشکلات فنی داشته باشد نمی توانید به راحتی در گوگل رشد کنید. مشاوره سئو در قدم اول سایت شما را به صورت کامل تحلیل می کند و راه کارهایی برای رفع مشکلات فنی سایت ارائه می کند. تیم فنی شما هم این مشکلات را رفع می کند تا سایت برای رسیدن به رتبه های اول گوگل آماده شود.

  1. کمک به افزایش فروش با جذب ترافیک هدفمند

ترافیک هدفمند اهمیت زیادی دارد! دلیل آن هم این است که اگر مخاطبان شما به صورت هدفمند جذب نشوند، از خدمات و محصولات شما استفاده نمی کنند. مشاوره سئو در زمینه جذب ترافیک هدفمند هم کمک زیادی به شما می کند.

آموزش سرچ کنسول؛ در کنار مشاوره سئو ضروری است؟

شاید با خودتان بگویید که استفاده از خدمات مشاوره سئو به شما کمک می کند تا دیگر نیازی به یادگیری ابزارهای سئو نداشته باشید. در حالی که گوگل سرچ کنسول به شما کمک می کند تا نه تنها در بخش سئو، بلکه در بخش های دیگری نظیر بازاریابی هم استراتژی کسب و کارتان را تغییر دهید. به همین دلیل است که در کنار مشاوره سئو باید آموزش سرچ کنسول گولگ را هم ببینید.

دلیل دیگر یادگیری و آموزش سرچ کنسول این است که مشاوران سئو همیشه سایت شما را چک نمی کنند و تنها به شما مشاوره می دهند. در حالی که شما باید هر روز یا نهایتاً هر هفته گوگل سرچ کنسول را چک کنید تا بتوانید نتیجه خوبی بگیرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش سئو و مشاوره سئو همراه با درک عمیق آموزش سرچ کنسول!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *