چرا در سال 2021 باید یک گلکسی اس 10 سامسونگ خریداری کرد

قیمت گلکسی اس 10 در این روزها چقدر است؟

حدود دو سال از اولین ورود سری Galaxy S10 به بازار می گذرد. سامسونگ پس از عرضه S20 هنوز به طور فعال S10 را می فروخت ، اما اکنون که Galaxy S21 تمام شده است ، S10 دیگر متوقف شده است.

می توانید S10 پایه را که در آمازون فروخته می شود ، غالباً با قیمت کمی بیشتر از 700 دلار، پیدا کنید. این با توجه به اینکه S10 هنوز یک گوشی اندرویدی بسیار توانمند است ، یک قیمت مناسب است اما به لطف نسخه های جدیدتر سامسونگ ، این منطقی ترین منطقی نیست.

آیا Galaxy S10 هنوز در سال 2021 به اندازه کافی قدرتمند است؟

Galaxy S10 از آن زمان به جدیدترین نرم افزار One UI 3 به روز شده است ، بنابراین شما از نظر جدیدترین ویژگی های نرم افزار عقب نمانید. به لطف تعهد سامسونگ به سه سال بروزرسانی برای بسیاری از تلفن های خود ، همچنین می توانید به روزرسانی های نرم افزاری ادامه دهید تا سال 2022. پردازنده اسنپدراگون 855 و 8 گیگابایت رم برای هر کاری که باید انجام دهید بیش از حد توانایی دارند و عمر باتری باید برای همه به جز سخت گیرترین کاربران حفظ شود.

سایر بخشهای این تجربه ، مانند نمایشگر و طراحی سخت افزار ، در S10 احساس مدرن بودن می کنند حتی اگر جدیدترین و بهترین سامسونگ برای ارائه نباشند. همچنین ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب ، شارژ بی سیم ، شارژ سریع و شیار کارت microSD را دریافت می کنید. S10 حتی موارد S20FE و S21 را ندارد: جک هدفون 3.5 میلی متری.

یکی از بزرگترین مناطقی که گلکسی S10 نشان می دهد عمر آن در دوربین ها است و سامسونگ در سال های اخیر گام های بلندی در این زمینه برداشته است. Galaxy S10 فقط در صحنه های کم نور توانایی چندانی ندارد و دوربین تله آن در هیچ کجا به اندازه دوربین S21 نزدیک نیست. دوربین های فوق عریض و رو به جلو قابل مقایسه هستند اما هنوز هم از سرعت جدیدترین دستگاه ها برخوردار نیستند. در کل شما هنوز هم می توانید عملکرد خوبی از دوربین داشته باشید ، اما از این نظر به نظر شما یک دستگاه خونین نیست.

آیا باید Galaxy S20 FE را به جای Galaxy S10 تهیه کنیم؟

هنگام صحبت در مورد خرید گلکسی S10 در سال 2021 ، باید Galaxy S20 FE را در نظر بگیریم. این گوشی هر آنچه انتظار دارید در یک پرچمدار مدرن و با قیمت بسیار مناسبی مشاهده کنید را دراختیار شما قرار می دهد و از این رو یکی از بهترین گوشی های اندرویدی است که در حال حاضر می توانید خریداری کنید.

بیشتر بخوانید  نوت بوک 9 توسط کمپانی سامسونگ معرفی شد

گلکسی S20 FE با قیمت 700 دلار به فروش می رسد و با این قیمت ، چیزهای زیادی دریافت می کنید. برخی از ویژگی های اصلی این محصول شامل نمایشگر 6.5 اینچی 120 هرتزی AMOLED ، پردازنده اسنپدراگون 865 ، سه دوربین پشتی و باتری عظیم 4500 میلی آمپری است. در مقایسه با Galaxy S10 ، بدون شک تلفن بهتری وجود دارد.

آیا هنوز می توان گلکسی S10 را درمورد S20 FE در نظر گرفت بحث کرد؟ نه واقعا. با توجه به اینکه S10 به طور منظم با همان قیمت از S20 FE به فروش می رسد ، تهیه گلکسی S20 FE در عوض منطقی است. هزینه کمتری دارد، مشخصات بهتری در سرتاسر صفحه دارد و یک سال دیگر به روزرسانی نرم افزار پشتیبانی می کند.

گلکسی اس 21 چگونه است؟

علاوه بر Galaxy S20 FE، باید به جدیدترین Galaxy S21 نیز اشاره کنیم. این یکی از پرچمداران بزرگ سامسونگ است که برای سال 2021 در دسترس است و اگرچه در مقایسه با FE چندین مصالحه وجود دارد ، اما همچنین با برخی از قیمت های بالاتر ، چندین نسخه قابل توجه را نیز به ارمغان می آورد.

بزرگترین پردازنده S21 پردازنده Snapdragon 888 آن است. این جدیدترین و بهترین چیپست Qualcomm است که ارائه می دهد ، که امکان عملکرد حتی سریعتر ، بازده بهتر باتری و قابلیت های جدید دوربین را فراهم می کند. صحبت از دوربین ها ، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی S20 FE به سنسور 64 مگاپیکسلی S21 ارتقا یافته است. ما همچنین طراحی گلکسی S21 را در مقایسه با S20 FE بسیار ترجیح می دهیم و برای طرفداران تلفن های کوچکتر با صفحه نمایش 6.2 اینچی راحت تر خواهید بود.

شما با S21 یک بسته عالی دریافت می کنید و با MSRP فقط 800 دلار ، این نیز یک ارزش عالی است. اگرچه فضای ذخیره سازی قابل انعطاف و MST را از S20 FE ندارید ، بنابراین قبل از کشیدن ماشه در هر یک از آنها ، می خواهید ارزیابی کنید که چه ویژگی هایی برای شما مهم هستند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا در سال 2021 باید یک گلکسی اس 10 سامسونگ خریداری کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *