بررسی هدفون OnePlus Buds Pro

بررسی هدفون OnePlus Buds Pro

شرکت وان پلاس از برندهای شناخته شده صنعت تلفن هوشمند است که همیشه سعی داشته محصولاتی قابل قبول را در اختیار مخاطب خود قرار دهد. در این بین باید به هدفون OnePlus Buds Pro اشاره کرد.

وان پلاس در زمینه تولید هدفون چیز جدیدی نیست. این شرکت در چند سال گذشته هدفون را عرضه کرده است. با این حال ، وقتی صحبت از هدفون TWS می شود ، OnePlus واقعاً نتوانسته است با محصولات قبلی خود مانند OnePlus Buds و Buds Z مورد توجه قرار گیرد. آنها قابل شنیدن بسیار مناسب بودند اما هرگز در بخش قیمت خود برجسته نشدند. با این حال ، هدف این برند تغییر ذهنیت مصرف کننده با OnePlus Buds Pro است ، اولین هدفون ممتاز خود با حذف نویز فعال.

بررسی هدفون OnePlus Buds Pro

طراحی

OnePlus Buds Pro برای طراحی خود از رهبر صنعت الهام لازم را می گیرد. در حالی که شکل اصلی هدفون تقریباً شبیه به Apple AirPods Pro است ، این شرکت سعی می کند با یک رنگ فانتزی از Apple TWS فاصله بگیرد. صادقانه بگویم ، با استفاده از AirPods Pro و OnePlus Buds Pro به طور منظم ، می توانم به شما اطمینان دهم که آنها دو هدفون بسیار متفاوت هستند.

Buds Pro حتی در طرح های خود ، با مات دو رنگ خود بسیار جوان تر و شیک تر به نظر می رسد. بنابراین اگرچه طراحی تمام سفید AirPods Pro زیبا به نظر می رسد ، من شخصاً ترکیب دو رنگ مات + فلزی را دوست دارم. این دستگاه برخلاف سایر ایربادهای موجود در بازار است و در بخش قیمتی خود از تعداد زیادی متمایز می شود.

وزن هر ایرباد 4.35 گرم است ، در حالی که کیس شارژ 52 گرم وزن دارد. گوشواره ها خوب و محکم در گوش من قرار دارند و می توانند در هنگام تمرین نیز استفاده شوند. من از وان پلاس Buds Pro در حین تمریناتم در ورزشگاه و حتی هنگام دویدن روی تردمیل استفاده کرده ام و تا به حال کاملاً اطمینان داشتم که این دو گوش در حین دویدن من از بین نمی روند.

با توجه به مورد ، OnePlus Buds Pro برخلاف مدل های نسل قبلی دارای یک قاب شارژ صاف و مربعی است. پوشش مات روی بدنه تضمین می کند که در استفاده روزمره شما اثر انگشت یا خط و خش ایجاد نمی کند. سبک کلی بسیار عالی به نظر می رسد و این واقعیت که به احتمال زیاد در طول زمان بدون خط و خش باقی می ماند ، اطمینان بخش است. اگر از گوشواره با قاب براق استفاده کرده اید ، می دانید که چند خراش می تواند باعث اضافه کار شود. بنابراین این یک مزیت قطعی برای OnePlus Buds Pro است.

در حالی که جلد کیف عالی به نظر می رسد ، ممکن است در ابتدا به کیفیت ساخت شک کنید. در ابتدا ، درب کیس کمی ضعیف به نظر می رسید و من تعجب می کردم که آیا قاب از سقوط جان سالم به در می برد یا خیر. اما خوشبختانه طراحی مسطح به خوبی می چسبد و باعث می شود کمتر با افت مواجه شود. با گذشت زمان ، من به کیفیت قاب نیز اعتماد کردم ، بنابراین در مورد طراحی آن هیچ شکایتی ندارم. برای یک جفت هدفون زیر 10000 پوند (150 یورو) ، این طراحی بسیار خوب است.

این کیف دارای پورت USB-C است و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. در مورد عملیات ، وان پلاس بار دیگر از AirPods Pro الهام گرفته است. بنابراین شما باید ساقه را برای کنترل فشار دهید. من شخصا این را به سایر گوشواره هایی که از ورودی های لمسی پشتیبانی می کنند ترجیح می دهم. فشردن ساقه راه بهتری برای کنترل هدفون است و اجرای آن بسیار خوب است. با این حال ، در پاسخ کنترل کمی تأخیر وجود دارد که باید به آن عادت کنید. اما جدا از این موارد ، عملکردهایی مانند پرس های تک ، دو و بلند بدون هیچ اشکالی به خوبی کار می کنند.

توجه داشته باشید که OnePlus Buds Pro دارای استاندارد IP55 است ، بنابراین در برابر گرد و غبار و آب مقاوم است. نکته جالبتر این است که این کیف دارای رتبه IPX4 نیز می باشد.

بررسی هدفون OnePlus Buds Pro

کیفیت صدا

کیفیت صدا همیشه مهمترین جنبه هر ایربادی خواهد بود. در حالی که ایرباد نسل قبلی وان پلاس مناسب بود ، اما به نظر می رسد که این شرکت با OnePlus Buds Pro جدید خود به نقطه مطلوبی رسیده است.

OnePlus Buds Pro از درایورهای 11 میلی متری به خوبی استفاده می کند و باس عمیق و متوسط و بالا را تولید می کند. ممکن است متوجه شوید که گوشواره بیش از حد به طیف پایینی متکی است ، اما برای کسی که ترجیح می دهد صدای باس خوب و محکم داشته باشد ، این گوشواره ناامید کننده نخواهد بود.

در پایان ، اگر مجبور باشم از دو کلمه برای امضای صوتی OnePlus Buds Pro استفاده کنم ، این کلمه “باس سنگین” و “سرگرم کننده” خواهد بود. این ایرباد نسبت به سایر ایربادهای متعادل موجود در بازار بسیار جذاب است.

توجه داشته باشید که در حالی که Buds Pro از کدک LHDC پشتیبانی می کند ، تلفن های هوشمند بسیار کمی در بازار هستند که از آن پشتیبانی می کنند. در حقیقت ، حتی وان پلاس هنوز از جدیدترین تلفن های هوشمند خود پشتیبانی از LHDC را ارائه نکرده است. بنابراین در حال حاضر ، برای گوش دادن به موسیقی با کیفیت خوب ، باید به AAC پایبند باشید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصاویر رندر گوشی OnePlus Open

من به عنوان اولین هدفون لغو نویز فعال از وان پلاس ، کنجکاو بودم ببینم میزان حذف نویز چقدر خوب خواهد بود. Buds Pro در قسمتی قیمت گذاری می شود که رقبای خوبی برای این ویژگی وجود دارد ، بنابراین یک تجربه فرعی آن را بلافاصله در نقطه ضعف قرار می دهد.

برای شروع ، Buds Pro دارای 3 حالت برای حذف نویز است. ضعیف ، هوشمند و افراطی. متأسفانه ، هنگام تغییر بین این سه حالت ، من نمی توانم تفاوت عمده ای را درک کنم. پیاده سازی حالت هوشمند سازگار نیز چندان خوب نبود. به طور خلاصه ، برای همه اهداف ، می توان فرض کرد که فقط یک حالت حذف نویز وجود دارد ، درست مانند AirPods Pro. OnePlus Buds Pro با حذف نویز خود می تواند به هدفون های برتر بازار نزدیک شود. اگر مجبور باشم ارقامی ارائه دهم ، می گویم Buds Pro حدود 80 what از آنچه AirPods Pro می تواند انجام دهد را لغو می کند. با توجه به قیمت آن ، این در حال حاضر بسیار خوب است.

هدفون می تواند صداهای روزمره مانند مکالمه افراد در پس زمینه یا ترافیک معمولی شما را لغو کند. اما نمی تواند برخی از صداهای فرکانس بالاتر را لغو کند. در حالی که ANC کامل نیست ، اما قیمت آن هنوز خوب است. با روشن شدن ANC ، هدفون قطعاً به شما کمک می کند تا یک موسیقی همهجانبه و گوش دادن به کتاب های صوتی را تجربه کنید. حالت شفافیت به خوبی Airpods Pro نیست ، اما خوب است زیرا هنوز می توانید در این حالت مکالمه مناسبی داشته باشید.

بررسی هدفون OnePlus Buds Pro

عمر باتری

OnePlus Buds Pro دارای یک جعبه شارژ 520 میلی آمپر ساعتی و باتری های 40 میلی آمپری در داخل هر ایرباد است. این به اندازه کافی برای حدود 5 ساعت زمان پخش با ANC روشن با صدای متوسط ​​خوب است. این کیس به شما 20 ساعت زمان پخش اضافی می دهد.

به طور کلی ، عمر باتری در Buds Pro و در مقایسه با سایر هدفون های موجود در بازار با ANC بسیار مناسب است. مانند بسیاری از دستگاه های OnePlus ، OnePlus Buds Pro با جدیدترین دستگاه های OnePlus بهتر کار می کند. این به این دلیل است که برخی از ویژگی ها مانند بازی های با تاخیر کم و Dolby Atmos محدود به مدل های جدید OnePlus در بازار است ، مانند سری OnePlus 9.

هدفون ها از بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کنند. اگر از تلفن هوشمند OnePlus اخیر استفاده می کنید ، می توانید از Fast Pairing استفاده کنید و تنظیمات هدفون را درست در منوی بلوتوث خود پیدا کنید. برای دیگران ، می توانید روند جفت شدن معمول را طی کنید و تجربه بسیار روان است. علاوه بر این ، می توانید برنامه Hey Melody را در دستگاه های غیر OnePlus بارگیری و نصب کنید تا تنظیمات هدفون را تغییر دهید.

من Buds Pro خود را با iPhone و دستگاه OnePlus مرتبط کرده ام و اتصال و محدوده در هر دو مدل مشابه است. همچنین می خواهم اشاره کنم که هدفون های وان پلاس محدوده بسیار خوبی دارند و به خوبی ایرپاد پرو من هستند. این سه میکروفون برای مکالمات صوتی و تصویری به اندازه کافی مناسب هستند. این به اندازه برخی از هدفون های درجه یک در بازار واضح نیست ، اما هنگام صحبت با این هدفون نباید مشکلی اساسی داشته باشید.

بررسی هدفون OnePlus Buds Pro

نتیجه گیری

هدفون بی سیم OnePlus Buds Pro از طراحی با ارگونومی برخوردار است. به نظر می رسد وان پلاس سرانجام آن را با Buds Pro در این چشم انداز رقابتی هدفون به هم زده است. تصمیم این شرکت برای تمرکز بر روی صدای خنک کننده ارزان قیمت با هدفون جدید به آن کمک می کند تا از رقبای خود متمایز شود. خروجی متعادل خوب بود ، اما در حال حاضر توسط بسیاری از هدفون ها در همان محدوده قیمت ارائه می شود.

OnePlus Buds Pro تمرکز خود را بر سرگرم کننده تر و ساده تر بودن قرار می دهد و قطعاً به مجموعه ای از مخاطبان که هر روز یک تجربه موسیقی هیجان انگیز و هیجان انگیز را دوست دارند، پاسخگو خواهد بود. هرچند چیزی که من از دست می دهم یک اکولایزر است که می تواند طیف وسیع تری از صدا را به این هدفون اضافه کند. اشکال دیگر عدم پشتیبانی از کدک های دیگر مانند aptX و aptX HD است.

اما به طور کلی ، من OnePlus Buds Pro را به هر کسی که صدای خروجی ضرب دار و باس را دوست دارد توصیه می کنم ، بیشتر اگر شما یک کاربر فعلی OnePlus هستید.

 

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بررسی هدفون OnePlus Buds Pro

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *