وب سایت های فروشگاهی چگونه به افزایش فروش شما کمک میکنند؟

وب سایت های فروشگاهی چگونه به افزایش فروش شما کمک میکنند؟

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی افراد برای خرید و برطرف کردن نیاز هایشان کمتر به بازار ها میروند تا اقدام به خرید کنند، امروزه تکنولوژی به کمک بشر آمده و کار را برای آنان آسان کرده است و اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید لازم است که از این پیشرفت استفاده کنید و هرچه زود تر اقدام به راه اندازی وب سایت فروشگاهی کنید زیرا اگر محصولی برای فروش دارید با طراحی سایت فروشگاهی میتوانید به سادگی آن را در معرض دید علاقه مندان بگذارید و محصولتان را به سادگی پرزنت کنید و یا اگر خدماتی برای ارائه دارید میتوانید اقدام به طراحی سایت شرکتی کنید و خدماتتان را به نمایش بگذارید، اغلب مردم به دلیل کم بود وقت و عوامل محیطی مثل ترافیک و آلودگی هوا علی الخصوص شیوع بیماری کرونا کمتر برای خرید محصولات مورد نیازشان به بازار ها رجوع میکنند پس عقلانی است که صاحبین کسب و کار از این موقعیت به نحوه احسن استفاده کنند و هرچه سریع تر اقدام به شروع کسب و کار آنلاین خود کنند.

چگونه بهترین طراح سایت را پیدا کنیم؟

 

در حال حاضر سفارش طراحی سایت شرکتی و یا فروشگاهی با چالش های بسیار زیادی رو به رو میباشد زیرا که شرکت های طراحی سایت نوپا و تازه تاسیس قصد دریافت سفارش طراحی سایت را به هر قیمتی دارند، همین امر باعث بروز نارضایتی های بسیاری از سوی کارفرمایان شده است و طبق آماری که در سال 1400 دریافت شد حدود 45 درصد از افرادی که سفارش طراحی سایت به این شرکت ها داده اند از سفارش خود راضی نیستند و کارفرمایان مجبور هستند اقدام به طراحی سایت مجدد کنند که شامل هزینه ها و صرف زمان زیادی میباشند.

 

و اما به طور کلی طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی به دو روش امکان پذیر است طراحی سایت با قالب های آماده و طراحی سایت اختصاصی که در ادامه این دو مورد را با هم بررسی خواهیم کرد با رسانه همیار سایت ارائه دهنده حرفه خدمات طراحی سایت همراه باشید.

 

وب سایت های فروشگاهی چگونه به افزایش فروش شما کمک میکنند؟

  1. طراحی سایت اختصاصی : طراحی سایت اختصاصی از لحاظ هزینه و زمان تحویل پروژه تقریبا دو برابر استفاده از قالب های آماده است و از مزایای استفاده از طراحی اختصاصی وب سایت میتوان به طراحی گرافیکی اختصاصی اشاره کرد که در وب سایت های دیگر پیاده سازی نشده است و همچنین امنیت بالای سایت های اختصاصی یکی از پررنگ ترین مزایای استفاده از سایت های اختصاصی میباشد، اگر بخواهیم یکی از معایب استفاده از طراحی سایت اختصاصی را بیان کنیم میتوانیم به این مورد اشاره کنیم که تغییرات در وب سایت خیلی ساده نیست و تقریبا با نبود پشتیبان سایت نمیتوان این کار را انجام داد، به همین جهت باید حتما با یک شرکت معتبر و وجود تیم پشتیبانی قوی فعالیت خود را شروع کنید.

 

  1. طراحی سایت با قالب آماده : طراحی سایت با قالب های آماده مزایا و معایب مختلفی دارد به عنوان مثال هزینه طراحی سایت با قالب آماده بسیار کمتر از طراحی اختصاصی سایت میباشد و زمان طراحی سایت با قالب آماده کمتر است بین 3 تا 5 روز معمولا طول میکشد و اما از معایب استفاده از قالب های آماده میشود به امنیت پایین این قالب ها اشاره کرد و همچنین سرعت لود پایین وب سایت از جمله معایب استفاده از قالب های آماده این است که از لحاظ طراحی گرافیکی بسیار محدود میباشند.

معایب استفاده از قالب های آماده بسیار بیشتر از مزایای آن است.

 Cms چیست؟

سیستم مدیریت محتوا یا cms نرم افزاری است که برای مدیریت آسان محتوای وب سایت استفاده می شود. به دلیل اهمیت آن، هنوز برخی از سازمان ها و شرکت ها دانش کافی در مورد این فناوری ندارند. CMS یک برنامه مدیریت محتوا و CAD یک برنامه تحویل محتوا است. مهمترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است. عملکرد ساده این cms باعث شده است که در بین طراحان سایت و حتی مدیران سایت بسیار محبوب شود.

 

کارایی CMS چیست؟

فعالیت های مختلفی را می توان از طریق سیستم مدیریت محتوا انجام داد. برخی از مهمترین فعالیت ها عبارتند از:

  1. محتوای وب سایت ایجاد کنید
  2.  مدیریت محتوای سایت
  3.  مطالب را منتشر کنید
  4.  نمایش مطالب سایت
  5.  طراحی سایت و تغییرات
  6.  انتشار صفحات آرشیو شده
  7.  پشتیبان گیری از مقالات وبلاگ
  8.  ایجاد و مشاهده سفارشات، فاکتورها یا فرم های چاپی گزارش ها
  9. دسترسی به آمار های سایت
  10. سطوح دسترسی مختلف
  11. و موارد دیگر از مزایای و کارایی سی ام اس ها هستند.

 

نکات مهمی که در هنگام سفارش طراحی سایت باید به آن ها توجه داشته باشید

اگر نکاتی را که در ادامه بیان میکنیم را در سفارش راه اندازی سایت رعایت کنید میتوانید تاثیر بسیار خوبی در معرفی محصولات و خدماتتان بر روی مخاطبانتان بگذارید.

سرعت لود سایت

مطمئناً شما به عنوان مشتریان سایت خود حوصله کمتری برای یافتن محتوای مورد نیاز خود دارید و دوست دارید در کسری از ثانیه آنچه را که می خواهید پیدا کنید. مدت زمان انتظار طولانی در سایت شما باعث می شود که کاربر برای رفع سریعتر نیاز خود به فروشگاه دیگری مراجعه کند.

واکنش گرایی یا ریسپانسیو بودن وب سایت

ریسپانسیو بودن به این معنی است که سایت شما با اندازه های مختلف صفحه نمایش سازگار می شود تا کاربر بتواند بدون هیچ مشکلی از سایت شما در هر دستگاهی استفاده کند. اکثر مردم جستجوهای گوگل خود را با تلفن همراه خود انجام می دهند. بنابراین مهم است که کاربر بتواند تمام محتوای سایت شما را با تلفن همراه خود ببیند. این موضوع بر موقعیت شما در گوگل و اعتبار شما تاثیر می گذارد.

داینامیک بودن وب سایت

قسمت های مختلف سایت زمانی که سایت پویا باشد به هم متصل می شوند. به عنوان مثال، زمانی که محصول جدیدی را در سایت فروشگاه خود آپلود می کنید، در صفحه اصلی نیز نمایش داده می شود. با این ویژگی ها می توانید بازاریابی بیشتری انجام دهید و مشتریان بیشتری جذب کنید.

طراحی سایت فروشگاهی با همیار سایت

در نهایت مهم ترین نکته ای که در هنگام طراحی سایت فروشگاهی یا هر سایت دیگری باید به آن توجه کرد، شخص یا شرکتی است که در این زمینه تجربه زیادی داشته باشد. شرکت های طراحی سایت معمولا از یک تیم طراحی سایت حرفه ای استفاده می کنند و این باعث می شود که وب سایت فروشگاهی شما با بهترین کیفیت ممکن طراحی شود. هنگام سفارش طراحی سایت، به سابقه شخص یا شرکت، نمونه کارها و رضایت مشتری توجه ویژه ای داشته باشید. یکی از معتبرترین منابع برای طراحی وب سایت سفارشی یا وب سایت آماده همیار سایت می باشد. میتوانید در گوگل سرچ کنید همیار سایت و وارد hamyarsite.com شوید و از خدمات بیشمار همیار سایت دیدن کنید و با خیال راحت اقدام به سفارش طراحی سایت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وب سایت های فروشگاهی چگونه به افزایش فروش شما کمک میکنند؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *