بهترین مدل پارتیشن شیشه ای مدرن

بهترین مدل پارتیشن شیشه ای مدرن

ایجاد یک محیط کاری مدرن و راحت که در آن کارکنان بتوانند مولد باشند، برای توسعه شرکت از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از مواد و تجهیزات وجود دارند که می توان از آنها برای تقسیم بندی فضا استفاده کرد، که پارتیشن شیشه ای یکی از بهترین انتخاب ها برای داشتن سبکی زیبا و مدرن است.

 

 

با پارتیشن های شیشه ای اداری می توانید اولین تأثیر عالی را روی مشتری بگذارید. همچنین، دیوارهای پارتیشن شیشه ای می توانند به میزان نور در بخش های مختلف یک ساختمان کمک کنند. با توجه به ابعاد و نیازهای خود می توانید بهترین مدل پارتیشن شیشه ای مدرن را برای فضای مورد نظر انتخاب کنید.

پارتیشن شیشه ای مدرن

در شرکت های تجاری، ادارات و منازل می توان از پارتیشن شیشه ای برای تقسیم و جداسازی بخش های مختلف ساختمان استفاده کرد. با این کار، علاوه بر داشتن نور کافی در تمام قسمت ها، می توانید فضایی شیک و جذاب ایجاد کنید.

نصب و اجرای پارتیشن شیشه ای مدرن، سریع و راحت است. همچنین، با توجه به اینکه دیوارهای شیشه ای قابل جدا شدن و جابجایی هستند، می توانید بسته به شرایط و نیاز خود طراحی فضا را پس از مدتی استفاده تغییر دهید یا اینکه پارتیشن شیشه ای جدید به آن اضافه کنید. این امر به ویژه در دفاتر پروژه جالب است، زمانی که پروژه های مختلف ممکن است نیازهای فضا و طراحی متفاوتی داشته باشند.

طراحی های متنوع پارتیشن شیشه ای

با توجه به اینکه تنوع زیادی در شیشه‌، یراق آلات، طراحی ها، رنگ بندی و موارد دیگر در پارتیشن های شیشه ای وجود دارد، می توانید چیدمان های متفاوتی از پارتیشن شیشه ای را در فضای خود استفاده کنید.. به عنوان مثال، می توانید از شیشه های سکوریت شفاف، مات یا رنگی استفاده کنید، شیشه ها را به صورت ساده به کار ببرید یا اینکه لوگوی شرکت یا هر طرح دیگری را روی شیشه ها داشته باشید.

 

 

همچنین، می توانید در اجرای پارتیشن اداری شیشه ای از نورپردازی های خلاقانه یا استفاده از شیشه رنگی از نوع لاکوبل متلوکس یا متلاک مطابق با رنگ های به کار رفته در طراحی شرکت، به عنوان دکوراسیون داخلی استفاده کنید. در برخی قسمت ها، مانند اتاق جلسات نیز می توانید از شیشه های هوشمند استفاده کنید. این نوع شیشه ها را می توانید با توجه به نیاز شفاف یا مات کنید، که این کار تحت تأثیر جریان برق انجام می گیرد.

پارتیشن های شیشه ای مدرن و مزیت آنها

اگر قصد دارید ظاهری مدرن برای فضای اداری خود طراحی کنید، پارتیشن های شیشه ای انتخابی مناسب است. پارتیشن اداری در دفاتر تجاری و ادارات، طی چند سال گذشته، بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند. امروزه پارتیشن های اداری مدرن بسیار چشم نواز و محبوب هستند.

همانطور که می دانیم، زمانی بهره وری بالاست که یک کارمند احساس راحتی در کار برای ساعات طولانی داشته باشد. با پارتیشن های شیشه ای مدرن، می توانید محیط کاری راحت، زیبا و لذت بخشی در شرکت خود ایجاد کنید و با صرف هزینه ای مناسب به ظاهر دلخواه خود برسید. در ادامه مزیت های استفاده از این نوع طراحی را مورد بحث قرار می دهیم.

بهترین مدل پارتیشن شیشه ای مدرن

 

  • نور طبیعی: با دیوارهای شیشه ای می توانید حداکثر میزان نور طبیعی را در فضای کاری خود داشته باشید. عبور نور از شیشه به صورت 100 درصدی می باشد همچنین می توانید از استیکر های رنگی و چاپی جهت فیلتر نور استفاده نمایید.
  • قابلیت تنظیم در پارتیشن های شیشه ای: پارتیشن های شیشه ای می توانند ظاهری مینیمال و جذاب به هر فضایی ببخشند. با این نوع پارتیشن ها، به راحتی می توانید با توجه به نیاز ها و خواسته ها، طراحی و چیدمان را تنظیم و سفارشی سازی کنید.
  • تغییر راحت در آینده: چه بخواهید طراحی داخلی فضای تجاری خود را در پاسخ به درخواست مشتری تغییر دهید یا آن را برای مخاطبان هدف خود در آینده جذاب تر کنید، با پارتیشن های شیشه ای به راحتی امکان پذیر است. این کار، نسبت به دکورها و طراحی های سنتی، سریع تر و راحت تر صورت می گیرد، و در کمترین زمان می توانید تغییرات مورد نظر را اعمال کنید.
  • عایق صدا: پارتیشن های شیشه ای این امکان را می‌دهند که صدای محیط را در فضاهای کاری بزرگ کاهش دهید، بدون اینکه به ظاهر و طراحی داخلی اصلی آسیبی وارد شود.

پارتیشن های شیشه ای منحنی

یکی از بهترین مدل ها برای طراحی مدرن استفاده از پارتیشن های شیشه ای منحنی است. پارتیشن های شیشه ای فلت و خم و انواع دیگری وجود دارند. با این حال، پارتیشن شیشه ای منحنی دارای سبک و پیچیدگی است. در بسیاری از شرکت های چند ملیتی، پارتیشن شیشه ای منحنی یک طرح شناخته شده است. با این نوع پارتیشن فضای داخلی آینده نگرتر و مدرن تر به نظر می رسد، و همچنین حرفه ای بودن را نشان می‌دهد.

ساختمان های تجاری یا مسکونی می توانند از این نوع جداکننده یا دیوایدر به صورت پارتیشن یا نرده شیشه ای برای افزایش زیبایی و کاربری خود استفاده کنند. پارتیشن های شیشه ای منحنی حس خلاقیت را در محیط ایجاد می کنند، و همچنین، آن را از طراحی های معمول، متمایز می کند. با به کار بردن پارتیشن های منحنی به راحتی می توانید طراحی را با فضا و دکوراسیون داخلی تطبیق دهید و استفاده بهینه ای از فضا داشته باشید.

بهترین مدل پارتیشن شیشه ای مدرن

 

قیمت پارتیشن شیشه ای

هزینه اجرای پارتیشن شیشه ای به عوامل مختلفی بستگی دارد و متفاوت می باشد. برای داشتن پارتیشن شیشه ای مدرن و زیبا ابتدا لازم است ابعاد فضا، تعداد بخش های مورد نظر، و نیاز های خود را مشخص کنید. کارشناسان متخصص در این زمینه با توجه به شرایط و موارد مورد نظر شما، طرح های مختلفی را پیشنهاد می دهند که در عین استفاده بهینه از فضا، زیبایی و جذابیت نیز داشته باشند. در نهایت، با توجه به طرح انتخابی شما و همچنین نوع شیشه و یراق آلات مورد استفاده، هزینه محاسبه خواهد شد.

سخن پایانی

با پارتیشن اداری مدرن می توانید فضای شرکت را زیبا و جذاب کنید و از محیط کاری خود لذت ببرید. با داشتن بهترین مدل پارتیشن شیشه ای مدرن مناسب خود و استفاده از طرح های خلاقانه، فضایی شیک و خاص خواهید داشت.

شرکت تترافرم با داشتن تیمی مجرب و حرفه ای از متخصصان، شرکتی معتبر در زمینه تولید و نصب و اجرای انواع پارتیشن های شیشه ای است. با مشاوره با کارشناسان شرکت تترافرم می توانید بهترین طراحی را برای ساختمان خود داشته باشید و با خیال راحت از نتیجه کار لذت ببرید.

 

 

5/5 - (1 امتیاز)

نظرات در مورد : بهترین مدل پارتیشن شیشه ای مدرن

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *