جت سئو، بهترین ابزار سئو برای آنالیز سایت

جت سئو، بهترین ابزار سئو برای آنالیز سایت

آنالیز سایت اگر مهم‌ترین قسمت فعالیت‌ های سئو نباشد، حتماً یکی از مهم ‌ترین آنها است. تا وقتی شما نتوانید وضعیت سایت خود را بررسی کرده و ایرادات و خطاهای آن را پیدا کنید، کاری هم برای بهبود آن نمی‌توانید انجام دهید. آنالیز سایت، درست مثل یک آینه می‌تواند وضعیت سایت را به شما نشان داده، نقاط قوت آن را مشخص کرده و نقاط ضعف را به شما گوشزد کند. اساساً می‌توان گفت آنالیز سایت یکی از مهارت ‌های پایه سئو است که هر متخصص سئو باید بتواند آن را انجام دهد.

آنالیز سایت رقبا؛ نقشه راه سئو

علاوه بر آنالیز سایت خودتان شما برای آنالیز سایت رقبا هم باید برنامه داشته باشید؛ در واقع شاید حتی آنالیز سایت رقبا اهمیت بیشتری هم داشته باشد. در اینجا آنالیز سایت می‌تواند برای شما نقشه راه باشد و مسیری که باید طی کنید را نشان دهد. از آنجا که دسترسی به بخش مدیریت سایت‌های رقیب ندارید، داشتن ابزاری برای آنالیز سایت‌ های آنها، کمک بزرگی به شما می‌کند. چنین ابزاری باید بتواند از روی ظاهر سایت و آنچه به کاربران نمایش داده می‌شود، عملکرد آن را تحلیل کند.

امروزه ابزارهای مختلفی کار آنالیز سایت را برای متخصصین سئو انجام می‌دهند؛ ابزارهایی که گاه از توانایی‌ های بالایی برخوردار هستند و گاهی عملکرد چندان دلچسبی ندارند. نکته آنجاست که برای گرفتن عملکردی مناسب از هر ابزار سئو معمولاً باید نسخه پولی آنها را خریداری کنید، در غیر این صورت گزارشی که از آنها دریافت می‌کنید، نواقص زیادی دارد. خریدن نسخه پولی ابزارها هم که دردسرهای خاص خود را دارد؛ از هزینه‌ های سنگین دلاری گرفته تا دردسرهای انتقال پول به سایت خارجی و…

ابزار سئو و آنالیز سایت رایگان جت سئو

اگر به دنبال یک ابزار سئو سایت هستید که نیازهای شما را کاملاً برآورده کند، جت سئو بهترین پیشنهاد برای شما است. ابزاری ایرانی با رابط کاربری جذاب و زبان فارسی که کارکردن با آن بسیار راحت و دلچسب است. این ابزار کار آنالیز سایت را برای شما به صورت رایگان انجام می‌دهد اما با خرید اشتراک آن می‌توانید از امکانات دیگر جت سئو هم استفاده کنید.

با وارد شدن به سایت جت سئو می‌توانید هر دامنه دلخواه را به آن بدهید و دکمه تحلیل رایگان سایت را بزنید. جت سئو اقدام به آنالیز سایت دامنه موردنظر کرده و گزارش کاملی از وضعیت آن به شما ارائه می‌کند. این گزارش شامل بخش‌های قواعد عمومی، بررسی فنی، تجزیه و تحلیل لینک‌ ها و قواعد محتوایی می‌شود. برای هر بخش اطلاعات ریزی از خطاهای سایت، هشدارها و موارد بدون خطا به شما ارائه می‌کند. همچنین یک امتیاز کلی برای دامنه موردنظر نمایش داده می‌شود که در کنار لیستی از رقبا فرصت مقایسه آن‌ها را هم فراهم می‌کند.

همه این اطلاعات به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک برای هر دامنه‌ای در دسترس شما قرار می‌گیرد، اما جت سئو امکانات کامل‌تری دارد که برای استفاده از آنها نیاز به خرید اشتراک دارید. این ابزار کلیه نیازهای شما در زمینه تحقیق کلمات کلیدی، بررسی مسائل فنی سایت و لینک ‌های آن را برآورده می‌کند.

ایجاد بهینه‌ترین ساختار محتوا

تحقیق کلمات کلیدی یکی از امکاناتی است که کمک زیادی به شما می‌کند. این قسمت جت سئو شامل ابزارهایی مثل واژه گستر، تحلیل دامنه، ساختار محتوا و شکاف کلمات کلیدی است. با استفاده از واژه گستر می‌توانید کلمات کلیدی خود را وارد کرده و عبارت‌های هم‌خانواده آن را مشاهده کنید.

جت سئو، بهترین ابزار سئو برای آنالیز سایت

همچنین ابزار ساختار محتوا، برای هر کلمه کلیدی بهترین پیشنهادها را درمورد طول محتوا، عنوان، تگ‌های هدینگ، توضیحات متا و تگ آلت تصاویر به شما ارائه می‌کند. این پیشنهادها بر اساس آنالیز رتبه‌های برتر نتایج جستجوی گوگل به شما ارائه می‌شوند. همچنین شما می‌توانید کلمات کلیدی را که رقبایتان روی آنها رتبه دارند اما شما هنوز روی آنها کار نکرده‌اید، با استفاده از ابزار شکاف کلمات کلیدی پیدا کنید.

رصد رتبه و مسائل فنی سایت

علاوه بر این جت سئو این امکان را به شما می‌دهد تا رتبه سایت خود در هر کلمه کلیدی را ببینید و تغییرات مداوم آن را زیر نظر داشته باشید. همچنین می‌توانید رقبای خود را هم پیدا کرده و آنها را توسط جت سئو تحت‌نظر داشته باشید.

در صورتی که شما هم فرصت زیادی برای چک کردن همیشگی وضعیت فنی سایت و خطاهای احتمالی آن ندارید، جت سئو این کار را هم برای شما انجام می‌دهد. هر سایتی که در جت سئو ثبت می‌شود، همواره از نظر فنی تحت نظر قرار گرفته و خطاهای آن در یک قسمت جداگانه نمایش داده می‌شود.

آنالیز سایت ‌های فارسی با ابزار ایرانی جت سئو

شما برای آنالیز سایت خودتان و رقبا نیازی به خرید ابزارهای گران قیمت خارجی ندارید، جت سئو کار را به طور رایگان برای شما انجام می‌دهد. مزیت جت سئو در ایرانی بودن سرورهای آن است که باعث می‌شود سایت شما از دید یک سرور ایرانی آنالیز شود، یعنی همان‌طور که کاربران ایرانی آن را می‌بینند.

اما علاوه بر آنالیز سایت می‌توانید برای همه بخش‌های سئوی سایت‌تان روی جت سئو حساب کنید. با کمک این ابزار چیزی از نقاط ضعف و قوت سایت از چشمتان دور نمی‌ماند.

اگر مشتاق شدید از این ابزار استفاده کنید، به راحتی می‌توانید به آدرس https://www.jetseo.ir/ مراجعه کرده و برای تحلیل سایت خودتان و رقبا، آدرس دامنه را وارد کنید. به این ترتیب تمام امکانات را مشاهده کرده و به صورت رایگان به مدت ۷ روز می‌توانید از تمام امکانات استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : جت سئو، بهترین ابزار سئو برای آنالیز سایت

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *