المنتور راهکار طراحی سایت بدون کدنویسی

المنتور راهکار طراحی سایت بدون کدنویسی

شما می توانید وب سایت تان را بدون یک خط کدنویسی و هزینه زیاد راه اندازی کنید. وردپرس یکی از محبوب ترین پلتفرم هایی است که می توانید با آن انواع وب فروشگاهی، شرکتی، شخصی، آموزشی و… را بدون یک خط کدنویسی و تنها با درگ کردن المان های صفحه ساز طراحی کنید.

در حال حاضر 42% از وب سایت های دنیا از سیستم مدیریت محتوا وردپرس برای طراحی سایت شان استفاده می کنند.

طبق آمار، در حال حاضر بالای 82،000،000 وب سایت فعال با وردپرس وجود دارد. جای اغراق نیست که بگوییم وردپرس فقط یک سیستم مدیریت محتوا نیست بلکه یک سایت ساز یا فروشگاه ساز حرفه ای است. از جمله دلایل محبوبیت بالای وردپرس قالب هاو افزونه های متنوعیست که امکان افزودن قابلیت های جدید به وب سایت را به سادگی امکانپذیر می کند.

اگه نمی دونید وردپرس چیه این مقاله به شما کمک زیادی می کنه. می تونید مراحل نصب وردپرس و همه آنچیزی که نیازاست در مورد وردپرس بدونید رو مطالعه کنید.

در اصل قالب وردپرس همان ظاهر سایت است که کاربران آن را مشاهده می کنند. در حال حاضر بیش از 20000 قالب وردپرس در دسترس کاربران است. در کنار قالب های وردپرس 55000 افزونه وردپرس نیز وجود دارد که احتمالا نیاز شما را برای داشتن هر امکاناتی برطرف می کنند.

یکی از کاربردی ترین و جذابترین افزونه های وردپرس صفحه سازها هستند که طراحی صفحات جدید را بدون یک خط کدنویسی امکانپذیر می کند.

المنتور راهکار طراحی سایت بدون کدنویسی

در صورتی که بخواهید یک صفحه اصلی منحصر به فرد، صفحه فرود، یک طرح بندی سفارشی برای مقالات یا محصولات خود طراحی کنید افزونه های صفحه ساز به شما کمک می کنند.

دو افزونه المنتور پرو (Elementor) و ویژوال کامپوزر (wpbakery page builder) به عنوان پرفروش ترین افزونه های صفحه ساز وردپرس با درگ کردن المانها ساخت صفحات جذاب را امکانپذیر می کنند.

المان های حرفه ای و انعطاف پذیر افزونه المنتور فارسی قطعا نقش بسزایی در پیشرفت و رشد سریع آن در بین کاربران وردپرس ایفا کرده است. امکانات منحصر به فرد این افزونه وردپرسی به همین دو مورد ختم نخواهد شد! در ادامه توضیحات سعی خواهیم کرد شما را بهتر با امکانات این افزونه آشنا کنیم.

ایجاد افکت برای المان های تصویی و متنی، ایجاد پاپ آپ، ساخت فرم تماس، درج آیکون سفارشی و تصویر، درج نمونه کار، فهرست مطالب، جداول قیمت گذاری، دکمه اشتراک مطلب و صدها قابلیت دیگر تنها بخشی از امکاناتیست که این افزونه برای ساخت صفحات در اختیار شما قرار می دهد.

در لینک زیر می توانید المنتور راست چین را دانلود کنید.

https://www.rtl-theme.com/elementor-pro/

ویژگی های المنتور

رابط کاربری ساده

اینکه صفحه سازی امکانات فوق العاده زیادی داشته باشد اما کارکردن با آن دشوار باشد، نمی تواند تجربه کاربری خوبی را برای کاربران رقم بزند. رابط کاربری المنتور به سادگی طراحی شده است به طوری که هر کاربر مبتدی می تواند به المان ها (ابزارک) دسترسی داشته باشدو از طریق تب های تغییر استایل می تواند همه المان ها را سفارشی سازی کند.

این افزونه با ارائه یک رابط کاربری بسیار ساده و قابل فهم برای کاربران باعث شده به یکی از پرطرفدارترین افزونه های صفحه ساز تبدیل شود. امکان درگ کردن المان ها و تنظیم استایل المان های صفحه در همان پنجره کار کردن با آن را بسیار ساده کرده است.

مدیریت تمامی بخش های صفحه به سادگی امکانپذیر است.

تنوع المان های صفحه ساز

المان های کاربردی که به سادگی به صفحه اضافه می شوند، امکان ساخت صفحات پویا را در عرض چند دقیقه فراهم می کند. المان های پایه در نسخه رایگان المنتور نیازهای ساخت صفحات وب سایت را برطرف می کند. اما اگر نیاز به المان های حرفه ای و جذاب دارید می توانید از نسخه پرو elementor استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  مقایسه سایت Wordpress.org با Wordpress.com

قالب های متنوع طراحی شده با المنتور

بیش از 300 قالب زیبا طراحی شده، متناسب با هر صنعت و نیاز کاربر طراحی شده که به صورت درون ریزی می توانید آنها را در ج و استفاده کنید.

ساخت هدر و فوتر

افزونه المنتور بیش از یک صفحه ساز است. شما می توانید با استفاده از قابلیت ساخت هدر و فوتر، صفحات ووکامرس، 404 اختصاصی، جستجو و … یک قالب وردپرس کاملا سفارشی بسازید.

طراحی رسپانسیو

موبایلیتی یکی از مهمترین فاکتورهای طراحی صفحات وب سایت است. افزونه المنتور در تمامی دستگاه های موبایل، تبلت و دسک تاپ نمایش صحیح و رسپانسیو دارد.

سئو مناسب

هدف طراحی سایت کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو و دریافت بیشترین بازدید کننده است. بنابراین طراحی یک وب سایت مطابق با استاندارهای سئو، الگوریتم های گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیاز حائز اهمیت است. زیرا وب سایت شما باید قابلیت پیدا شدن در موتورهای جستجو را داشته باشد.

افزونه المنتور سئو فرندلی است و شما به سادگی می توانید تمامی محتوا را به شکل دلخواه سئو کنید.

سازگاری با سایر افزونه ها

المنتور با افزونه ووکامرس کاملا سازگار است و در کنار المان های استاندارد، افزودنی های جذابی برای ووکامرس دارد. با استفاده از این افزودنی ها می توانید یک فروشگاه حرفه ای و کاملا سفارشی طراحی کنید. صفحات نمایش تکی و نمایش دسته های محصول تنها بخشی از المان های ووکامرس المنتور است.

از نکات جذاب elementor این است که با بسیاری از افزونه های کاربردی دیگر چون افزونه Slider Revolution سازگار است. از طرفی تناسب طراحی قالب های المنتور با اسلایدرهای آماده این افزونه باعث شده در کنار هم یک پکیج جذاب برای طراحی سایت شوند.

اسلایدر رولوشن فراتر از یک اسلاید وردپرس است! به آمار هفت میلیونی کاربران افزونه اسلایدر روولوشن در کل دنیا اعتماد کنید و سایت خود را با اسلایدر های جذاب این افزونه در راس نگه دارید. افزونه وردپرس اسلایدر و تصویر Slider Revolution با دارا بودن بیش از 400 اسلاید آماده و 70 الگوی کاملا فارسی و جذاب یکی از قدرتمند ترین و پر فروش ترین افزونه های دنیا می باشد.

ویژگی منحصربفرد المنتور راست چین

استفاده از قالب های آماده با لیبل Pro در افزونه المنتور پرو، این امکان کاملا ویژه را برای خریداران راست چین مهیا کره است که به صورت مستقیم از بخش کتابخانه قالب های آماده المنتور که دارای تنوع بیش از 750 قالب – سربرگ – پاورقی و .. می باشد استفاده کنند. قالب هایی که دارای لیبل Pro می باشند نیز با یک کلیک قابلیت درون ریزی می باشند.

دانلود این افزونه صفحه ساز با فونت و آیکون های سفارشی دیگر ویژگی منحصر بفرد این افزونه در راست چین است.

به صورت پیشفرض افزونه elementor پرو دارای صدها آیکون اختصاصی است که امکان استفاده از آن ها را در سایت شما محیا می کند اما چنانچه نیاز داشته باشید می توانید بسته های آیکون را به صورت سفارشی و بسیار ساده بر روی آن نصب کنید. همچنین امکان اضافه کردن فونت های سفارشی در این افزونه وجود دارد. این قابلیت در نسخه رایگان المنتور وجود ندارد.

به دلایل ذکر شده استفاده از این افزونه و قالب های المنتور در بین کاربران بسیار محبوبیت پیدا کرده است. در راست چین نیز یک مجموعه جذاب از بهترین پوسته های سازگار و طراحی شده با المنتور برای کاربران قرار داده شده است. با مراجعه به سایت rtl theme می توانید دموی این محصولات را مشاهده کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : المنتور راهکار طراحی سایت بدون کدنویسی

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام ممنون از مطلب خوبتون ولی من همچنان ارادت خاصی به قالب های ساخته شده با ویژوال کامپوزر دارم.
    المنتوری جوریه