هدست Reality Pro اپل ممکن است با موانع تولید روبرو شود

هدست Reality Pro اپل ممکن است با موانع تولید روبرو شود

هدست واقعیت ترکیبی مورد انتظار اپل، Reality Pro، در حالی که این شرکت برای کنفرانس سالانه توسعه دهندگان WWDC 2023 آماده می شود، هیجان را در بین طرفداران ایجاد می کند. با این حال، طبق گزارش های اخیر از وال استریت ژورنال، اپل با چالش های تولیدی مواجه است که ممکن بوده بر عرضه  و در دسترس بودن دستگاه تاثیر بگذارد.

علی‌رغم اینکه اپل به مدت هفت سال در حال توسعه است، ظاهراً این شرکت برای عرضه هدست Reality Pro به بازار با مشکلاتی مواجه شد. منابع زنجیره تامین ذکر شده در مقاله WSJ نشان می دهد که اکثر مصرف کنندگان ممکن است تا پاییز نتوانند هدست را خریداری کنند که در مقایسه با جدول زمانی عرضه محصولات معمول اپل، تاخیر قابل توجهی را نشان می دهد.

این تغییر رویکرد برای اپل غیرمعمول است، زیرا معمولاً تا زمانی که محصولات جدید برای ارسال آماده شوند از بحث و گفتگو خودداری می کند. با این حال، با سال‌ها سرمایه‌گذاری در توسعه و عزم برای حرکت رو به جلو، تیم کوک، مدیر عامل اپل، برای عرضه آن تلاش می‌کند، حتی اگر به معنای سازش در کمال باشد.

در حالی که اپل در تلاش است تا عرضه را تسریع کند، برخی نگرانی های داخلی در رابطه با یکپارچه سازی نرم افزار، چالش های تولید و آمادگی بازار مطرح شده است. این نگرانی ها منجر به سوالاتی در مورد تاخیرهای احتمالی در عرضه شد.

این گزارش همچنین شایعات قبلی مبنی بر همراهی هدست Reality Pro با یک بسته باتری جداگانه را تأیید می کند که انتظار می رود اندازه کوچکی داشته باشد. این یک انحراف از رویکرد معمول اپل برای ادغام یکپارچه اجزا در دستگاه های خود است.

به دلیل تاخیر در تولید، پیش‌بینی می‌شود که تولید انبوه هدست Reality Pro در ماه سپتامبر آغاز شود و طبق پیش‌بینی مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل، 200000 تا 300000 دستگاه برای امسال عرضه خواهد شد. اگرچه این اعداد به طور قابل توجهی کمتر از انتظارات اولیه هستند، اما گزارش ها نشان می دهد که این هدست در زمان عرضه با برچسب قیمت گزاف 3000 دلار عرضه خواهد شد.

در دیگر خبرها فناوری OLED مدتی است که در زندگی ما وجود دارد. این فناوری پیشرفته که بسیار برتر از انواع پنل های سنتی است، از نظر کارایی و کیفیت تصویر معجزه می‌کند. با این حال، به دلیل هزینه بالای آن، برای مدت طولانی فقط در محصولات درجه یک یافت می شد. اما با پیشرفت فناوری، هزینه ها کاهش یافته است و فناوری OLED بالاخره در راه تبدیل شدن به جریان اصلی است. به نظر می رسد یکی از اولین شرکت هایی که این تحول را رهبری می کند اپل است.

بیشتر بخوانید  نسل بعدی تبلت اقتصادی اپل به A14 مجهز است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدست Reality Pro اپل ممکن است با موانع تولید روبرو شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *