گوشی کانسپت تکنو Phantom Vision V در راه است

گوشی کانسپت تکنو Phantom Vision V در راه است

طبق گزارش جی اس ام آرنا، Tecno Phantom Vision V نام گوشی مفهومی Tecno با صفحه نمایش تاشو است. با این حال، این گوشی با سایر گوشی های تاشو موجود در بازار متفاوت است. دلیل این امر این است که صفحه نمایش کشویی قابل چرخش دارد. قبل از مطالعه، خوانندگان باید توجه داشته باشند که این یک دستگاه مفهومی است، به این معنی که مشخص نیست که آیا دستگاه به صورت تجاری در دسترس خواهد بود یا خیر.

ویدیوی Tecno Phantom Vision V که توسط انتشارات به اشتراک گذاشته شده است با نشان دادن دستگاه در حالت تا شده شروع می شود. پشت Phantom Vision V یک واحد دوربین سه گانه با فلاش چهارگانه LED دارد. ماژول دوربین که روی پوسته پشتی همسطح قرار می گیرد، به نظر الهام گرفته از سری Phantom X2 است. یک صفحه نمایش کوچک در زیر تنظیمات دوربین موجود است. می‌تواند اعلان‌ها، محتوای نمایش همیشه روشن مانند ساعت و یادآوری‌ها را نمایش دهد.

این دستگاه به یک پوشش آلیاژ تیتانیوم درجه یک هوافضا و یک لولای بادوام با طراحی ثبت شده مجهز شده است. وقتی تا شود، مانند یک گوشی هوشمند معمولی و جیب‌پسند به نظر می‌رسد. صفحه نمایش داخلی، که از 11 لایه کاربردی تشکیل شده است، می تواند گسترش یابد تا فضای صفحه نمایش تا 10.1 اینچ را ارائه دهد. به نظر می رسد که همان صفحه در لبه تا می شود و در هنگام تا شدن در جلو نشان داده می شود. اگر چنین وسیله ای وارد بازار شود، ممکن است دیر یا زود باعث مرگ تبلت شود.

در حالی که هیچ خبر رسمی از این برند وجود ندارد، این احتمال وجود دارد که گوشی تاشو Tecno Phantom V را معرفی کند، زیرا ماه گذشته این نام در پایگاه داده بلوتوث SIG مشاهده شد. در کنگره جهانی موبایل (MWC) 2023 که در پایان فوریه برگزار می شود، انتظار می رود بسیاری از برندهای گوشی های هوشمند محصولات و فناوری های جدید را معرفی کنند. باید دید که آیا Tecno گوشی تاشو خود را در MWC 2023 به نمایش خواهد گذاشت یا خیر.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی تکنو Pova 5 Pro راهی بازارهای بیشتری می شود

نظرات در مورد : گوشی کانسپت تکنو Phantom Vision V در راه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *