وجود مشکلات نرم افزاری در بتا One UI 5.0

وجود مشکلات نرم افزاری در بتا One UI 5.0

نرم افزار One UI 5.0 سامسونگ با انیمیشن‌های کند رابط کاربری مشکلاتی داشته است. و اگرچه سومین به‌روزرسانی بتای One UI 5.0 برای سری گلکسی S22 به نظر می‌رسد که پاسخ آهسته را برطرف کرده است، این شرکت برای فریب دادن چشمان کاربر از کمی حقه استفاده کرد.

به نظر می رسد سامسونگ برای دریافت پاسخ سریعتر رابط کاربری، فریم های انیمیشن را کاهش داده است. اگرچه فریم های از دست رفته در طول استفاده معمولی خیلی قابل توجه نیستند، اما در حرکت آهسته بسیار آشکار می شوند، همانطور که در یک ویدیوی آهسته توسط @IceUniverse در توییتر نشان داده شده است (به زیر مراجعه کنید).

به نظر می رسد این بیشتر یک راه حل موقت برای انیمیشن های تاخیری در One UI 5.0 بتا باشد تا یک راه حل دائمی. امیدواریم با خروج سیستم عامل One UI 5.0 از مراحل بتا و رسیدن به سری گلکسی S22 در اولین انتشار عمومی، این مشکل به طور کامل حل شود. به خاطر داشته باشید که سفت‌افزار بتا نهایی نیست و می‌تواند در زمینه‌های مختلف، از عملکرد گرفته تا طراحی و عناصر جذاب، بهبود یابد.

سامسونگ در اوایل این هفته سومین سیستم عامل One UI 5.0 بتا را برای سری گلکسی S22 عرضه کرد. ابتدا بر روی انواع اگزینوس قرار گرفت، اما مدل‌های اسنپدراگون هم اکنون به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. گلکسی S21 همچنین دومین سیستم عامل One UI 5.0 بتای خود را با تغییراتی مشابه به عنوان نسخه سوم برای سری پرچمداران 2022 دریافت کرده است. این می تواند نشان دهد که سامسونگ به خط پایان برنامه بتا نزدیک شده است، اما هنوز زمان برای این شرکت برای رفع این مشکلات انیمیشن وجود دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم.

خوشبختانه، آخرین نسخه بتای One UI 5.0 تعداد انگشت شماری از تغییرات هیجان انگیز دیگر را به ارمغان می آورد تا به ما کمک کند این انیمیشن های فاقد رابط کاربری را فراموش کنیم. صفحه قفل اکنون بسیار قابل تنظیم است و کاربران می توانند انتخاب کنند که نمادهای برنامه های شخص ثالث از طرح رنگی در سراسر سیستم پیروی کنند. مردم این تصور را دارند که گوشی‌های هوشمند تاشو ظریف هستند و مطمئناً به اندازه دستگاه‌های معمولی بادوام نیستند. این ایده ای است که سامسونگ برای رد کردن آن بسیار تلاش کرده است. طی چند سال گذشته دوام گوشی های هوشمند تاشو خود را به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده است.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A54 سامسونگ

هیچ مدرکی بزرگتر از گلکسی زد فلیپ 4 برای آن وجود ندارد. یک ویدیوی جدید نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ 4 چقدر می‌تواند از پس آن بربیاید و در عین حال کاملاً کارآمد بماند. کلاه بر مهارت مهندسی سامسونگ است. یوتیوب JerryRigEverything به دلیل تست های ماندگاری و ویدیوهای تخریب بسیار مورد توجه است. او این مورد دوم را در گلکسی زد فلیپ 4 خود انجام داده است که قبلاً تست دوام را با رنگ‌های مختلف گذرانده بود.

 همچنین در اینجاست که متوجه می‌شویم پنل تاشو یک پشتی فلزی زیر نمایشگر را حفظ می‌کند، حتی اگر این پشتیبان در Galaxy Z Fold 4 حذف شده باشد. برخی لت‌های فلزی و یک ورق اضافی نیز برای تقویت صفحه در اطراف لولا استفاده می‌شوند.

برداشتن پانل های پشتی نیز نیاز به اعمال مقداری گرما دارد که پس از آن بقیه مراحل نسبتاً استاندارد است. چند روبان برای باز کردن و پیچ برای باز کردن وجود دارد. سپس تمام اجزاء از موقعیت های مربوطه خود آزاد می شوند. هیچ خمیر حرارتی یا محفظه بخاری برای خنک کردن اجزای داخلی نخواهید دید. سامسونگ برای این منظور به پدهای گرافیتی متکی است.

با ورود به داخل، می توان مکانیزم لولای بهبود یافته ای را که سامسونگ با این دستگاه معرفی کرده است، مشاهده کرد. به جای چرخ دنده، لولای جدید از کانال های ماشینکاری شده استفاده می کند تا امکان تا شدن دستگاه را فراهم کند. همه چیز بسیار خوب مهندسی شده به نظر می رسد و آنچه قابل توجه است این است که وقتی کل فرآیند معکوس شود، Galaxy Z Flip 4 زنده می شود، حتی اگر غیرممکن به نظر برسد.

مطمئناً شاهد خواهیم بود که گوشی‌های تاشو سامسونگ در بخش دوام برای تکرارهای بعدی، قدرت بیشتری به خود می‌گیرند. این نشان می دهد که نیازی به تاشوهای کوچک سامسونگ نیست. آنها برای ماندگاری ساخته شده اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وجود مشکلات نرم افزاری در بتا One UI 5.0

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *