نوکیا 8 به اندروید 8 بروزرسانی خواهد شد

نوکیا 8

اخیرا اگر به خاطر داشته باشید، کمپانی HMD Global از پرچمدار جدید خود با نام نوکیا 8 پرده برداری کرد ودوباره نام نوکیا بر سر زبان ها افتاد و بسیاری از طرفداران این کمپانی را به سمت خود جذب کرد. طی بیانیه ای که از سوی این کمپانی منتشر شد گویا قصد دارد تمامی گوشی های نوکیا را به سیستم عامل های اندروید اوریو مجهز نماید و نوکیا 8 نیز که به عنوان پرچمدار این کمپانی شناخته می شود نیز قطعا در آینده ای نزدیک این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد.

اگز خبرهای منتشر شده از سوی این کمپانی را دنبال نمایید، خواهید دید که بارها به این موضوع اشاره کرده است ولی هنوز برنامه ی این کمپانی برای بروزرسانی سیستم عامل گوشی هایش مشخص نیست. باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در صورت انتشار این بروزرسانی، قطعا تمامی گوشی های نوکیا آن را هم زمان دریافت نخواهند و قطعا در ابتدا پرچمدار این کمپانی یعنی نوکیا 8 این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد.

امروز نیز یکی از مسئولان این کمپانی در این خصوص اعلام کرد که پیش تر این گوشی هوشمند بروزرسانی آزمایشی اندروید اوریو را دریافت کرده بود و هم اکنون بسیاری از باگ های این سیستم عامل نیز در نوکیا 8 برطرف شده و آماده ی انتشار نسخه ی تکمیل شده می باشد. اکنون باید منتظر بمانیم تا ببینیم این شرکت دقیقا چه زمانی این بروزرسانی را برای گوشی هایش به طور رسمی منتشر خواهد کرد.

لازم است که بدانید پس از نوکیا 8 نوکیا 7، نوکیا 6، نوکیا 3 و نوکیا 2 این بروزرسانی را به ترتیب دریافت خواهند کرد. باید اینروزها منتظر باشیم تا ببینیم عملکرد این کمپانی در خصوص انتشار بروزرسانی چه می باشد و اگر شما نیز یکی از کاربران این گوشی هوشمند هستید، حتما بخش بروزرسانی سیستم عامل گوشی خود را هر چند روز یک بار بررسی نمایید.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اندروید 8.0 (اوریو) برای وان پلاس 5 منتشر شد

نظرات در مورد : نوکیا 8 به اندروید 8 بروزرسانی خواهد شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *