تست نسخه ی بتای اندروید اوریو برای Mi A1 شیائومی

اندروید اوریو

شرکت چینی شیائومی به دنبال افرادی برای آزمایش و تست نسخه ی بتای بروزرسانی اندروید اوریو گوشی Mi A1 است. همان طور که شما هم می دانید شرکت چینی شیائومی پس از مدتی نسخه آی از گوشی Mi 5X را معرفی کرد که کاملا مثل نسخه ی قبلی است ولی سیستم آن اندروید خام می باشد. امروز شرکت شیائومی اعلام کرد که به زودی نسخه ی بتای اندروید اوریو را برای گوشی Mi A1 عرضه خواهد کرد.

گوشی شیائومی Mi A1 همراه با اندروید نوقا ی ۷.۱.۲ عرضه شد و جزو نخستین گوشی های هوشمندی بوده که در پروژه اندروید وان شرکت گوگل قرار گرفته است. پس از عرضه ی این گوشی چندین به روز رسانی جزئی برای آن منتشر شده است ولی طبق اعلامیه ی جدید که این شرکت اعلام کرده است به دنبال افرادی میگردد این شرکت تا نسخه ی بتا ی سیستم عامل اوریو را تست کند.

دارندگان گوشی شیائومی Mi A1 تا تاریخ ۱۱ دسامبر مصادف با ۱۰ آذر ماه و ساعت ۲۳:۵۹ زمان دارند تا توسط مراحل زیر به پروژه ی بتا اندروید بپیوندند. از طریق برنامه ی MIUI Global Forum کاربران می توانند تا اطلاعات خود را وارد کنند تا به عنوان یکی از توسعه دهندگان این سیستم عامل در کمپانی شیائومی شناخته شوند.

خبر خوب این است زبان تمام بخش های نسخه ی بتا انگلیسی است، همچنین باید قادر به تحمل اشکالات نسخه بتا نیز باشید. در حال حاضر مشخص نیست که شیائومی شروع به ارسال نسخه بتا کرده است یا نه ولی انتظار می رود که به زودی نسخه ی بتا برای تمامی دارندگان Mi A1 در دسترس قرار گیرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دلایل برتری آیفون بر گوشی‌های اندرویدی

نظرات در مورد : تست نسخه ی بتای اندروید اوریو برای Mi A1 شیائومی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *