مجله اسنپ اکسپرس، دوست شما در زندگی

مجله اسنپ اکسپرس، دوست شما در زندگی

تقریبا همه ما تجربه زندگی کارمندی را داشته‌ایم؛ هنگامی که در عین خستگی پس از کار به خانه می‌رسید و به سرعت شام را آماده می‌کنید و در حال شام خوردن به این فکر می کنید فردا ناهار چی بپزم. اما فکر کنید که این افکار در ذهن شما در پاسی از  شب رخ بدهد! مثلا نزدیک به نیمه شب، پس از دیدن یخچال نیمه خالی با سوال مشهور «هیچی هم که نداریم! حالا اینوقت شب چی بپزم؟» رو به رو می‌شوید. اولین چیزی که به برای پاسخ دادن به این سوال به ذهنتان می‌رسد چیست؟

 

در این مقاله می‌خواهیم به معرفی اسنپ اکسپرس مگ بپردازیم که به عنوان یک مجله از موضوعات مختلفی سخن به میان می‌آورد. مهم نیست که به دنبال طرز تهیه حریره بادام برای کودک خود باشید یا به دنبال جدیدترین اخبار از مد و زیبایی باشید این مجله می‌تواند بخش گسترده‌ای از اخبار را پوشش دهد و به عنوان یک مرجع عمل کند.

 

چه بخش هایی در مجله اسنپ اکسپرس وجود دارد؟

 

مجله اسنپ اکسپرس یک رسانه جامع برای معرفی موضوعات مختلف است. از فیلم و سریال و پادکست گرفته تا آموزش آشپزی و زیبایی و آخرین اخبار علم و تکنولوژی، همه این موضوعات می‌توانند با هم در این مجله گنجانده شوند.

 

 

مجله به دسته‌بندی‌ها و دپارتمان‌های مختلفی دسته‌بندی می‌‌شود نظیر اتاق خبر، علم و تکنولوژی، فرهنگ و هنر، رسانه، سبک زندگی و … همه این‌ها دسته‌بندی‌های موضوعاتی مختلف این مجله هستند که اطلاعاتی را با توجه به هر زمینه به کاربران خود منتقل می‌کنند.

در واقع مخاطبان مجله اسنپ اکسپرس افراد مختلفی هستند چرا که محدودیتی برای محتواها وجود ندارد و شما می‌توانید یکی از مخاطب‌هایی باشید که از محتوای علم و تکنولوژی لذت می‌برید یا از آن دسته افرادی باشید که از محتوای لایف استایل و یا آشپزی لذت می‌برند.

 

علاوه بر همه این‌ها، بخش اتاق خبر این مجله به بررسی تازه‌ترین اخبار در زمینه سرویس‌های اسنپ می‌پردازد و آن‌ها را پوشش می‌دهند. مجله اسنپ  اکسپرس در حیطه سبک زندگی خود به مسائلی همانند رژیم و تغذیه، آموزش آشپزی، سلامت جسم و ذهن و مد و زیبایی می‌پردازد و مقاله‌های مختلفی درباره هر کدام نوشته می‌شوند که اطلاعات مختلفی را به کاربران انتقال می‌دهند. بخش مجله شامل ویدیوکست و پادکست است که هنوز دارای پادکست منتشرشده‌ای نیست اما به زودی قرار است که در این بخش شاهد انتشار محتوای صوتی باشیم.

 

فرهنگ و هنر

مجله اسنپ اکسپرس، دوست شما در زندگی

بخش فرهنگ و هنر به بحث و آموزش حول محور فیلم‌ها و سریال‌ها، تئاتر و فرهنگ بین‌الملل می‌پردازد و اطلاعات جذابی در هرکدام از دسته‌بندی‌ها وجود دارد که می‌توانید با مطالعه هرکدام از این صفحات نکاتی جدید را درباره آن‌ها بیاموزید.

 

در این مجله درباره مسابقات اخیر اسنپ نیز صحبت به میان می‌آیند و اخبار آخرین مسابقات مربوط به این مجله و سرویس‌های اسنپ در اسنپ اکسپرس مگ منتشر می‌شوند و در واقع این مجله اطلاعات به روزی را با شعار با اسنپ اکسپرس مگ همیشه به روز بمانید منتشر می‌کند و می‌توانید از تازه‌های تکنولوژی و دیگر موضوعات با خبر شوید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مجله اسنپ اکسپرس، دوست شما در زندگی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *