چگونه نوتیفیکیشن های مزاحم اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

اینستاگرام

یکی از موضوعاتی که اغلب برخی از کاربران اینستاگرام را اذیت می کند، بحث دریافت نوتیفیکیشن های مختلف در زمان آنلاین بودن آن ها می باشد و همین امر سبب شده است که برخی از کاربران درصورت عدم استفاده از این اپلیکیشن از حساب کاربری خود خارج شوند و از آن استفاده نکنند و تنها در زمان نیاز دوباره آن را فعال نمایند. برخی از کاربران گوشی های آیفون نیز به دلیل اینکه حجم باتری گوشی آن ها کم می باشد از این موضوع شکایت دارند، زیرا هر با هربار ارسال نوتیفیکیشن از سوی اینستاگرام، صفحه نمایش گوشی آن ها روشن شده و سبب می گردد درصد باتری آن ها کاهش یابد. اکنون با ما همراه باشید تا نحوه ی غیرفعال سازی این اعلان ها را برایتان شرح دهیم.

اپلیکیشن اینستاگرام خود را باز کنید و وارد پروفایل خود شوید. بر روی گزینه ی Setting در قسمت بالا، سمت راست کلیک نمایید. در صفحه ی پیش رو پایین رفته و در قسمت Setting گزینه ی Push Notification Settings را انتخاب نمایید. در این قسمت لیستی از نوتیفیکیشن هایی که اینستاگرام برایتان ارسال می کند را می بینید و می توانید تنظیمات مربوط به آن ها را تغییر داده تا فقط نوتیفیکیشن های مورد نظر خود را دریافت نمایید.

در این لیست، در مقابل هر بخش سه گزینه وجود دارد: با انتخاب گزینه ی Everyone نوتیفیکیشن های مربوط به تمامی افراد که در آن بخش فعالیت داشته باشند، دریافت می کنید. با انتخاب گزینه ی From People I Follow نوتیفیکیشن های مربوط به تمامی افرادی که شما را فالوو کرده اند، دریافت می نمایید و اگر گزینه ی Off  را انتخاب نمایید به طور کلی اعلان مربوط به آن قسمت غیر فعال می شود.

اینستاگرامدر ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نرم افزاری که اطلاعات کاربران اینستاگرام را به سرقت میبرد

نظرات در مورد : چگونه نوتیفیکیشن های مزاحم اینستاگرام را غیرفعال کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *