نسخه رنگی جدید گوشی Realme 9i 5G معرفی شد

نسخه رنگی جدید گوشی Realme 9i 5G معرفی شد

Realme 9i 5G اکنون در یک نوع رنگی جدید در دسترس است. این گوشی هوشمند ماه گذشته در رنگ‌های طلایی متالیک و مشکی راکینگ عرضه شد. آخرین گزینه رنگی Soulful Blue نام دارد و به زودی از فروشگاه آنلاین Flipkart در دسترس خواهد بود. Realme 9i 5G Soulful Blue و رنگ آبی روشن دارای پنل عقب به رنگ آبی گرادیان است. به غیر از رنگ جدید، باقی مشخصات گوشی هوشمند ثابت باقی می ماند.

Realme 9i 5G دارای یک پنل 6.6 اینچی LCD با وضوح +FHD و یک طراحی ناچ است. همچنین از نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز بهره می برد. این گوشی هوشمند دارای فرم فاکتور تخت بوده و حسگر اثرانگشت جانبی دارد که با کلید پاور یکپارچه شد. گذشته از آن پنل عقب دارای سه دوربین بوده که به شکل سنتی می باشد.

در قسمت عقب Realme 9i 5G دارای دوربین های سه گانه عقب است. این سیستم شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی می شود که با لنزهای ماکرو 2 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی همراه می شود. در قسمت جلو، یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

در بخش پردازشی، Realme 9i 5G از پردازنده مدیاتک Dimensity 810 مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری قدرت می‌گیرد. همچنین باید به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از اسلات کارت microSD اشاره کرد. این دستگاه دارای فناوری رم مجازی 5 گیگابایتی هم است. Realme 9i شامل یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی می‌شود. از نظر نرم‌افزاری، دستگاه دارای Realme UI 3.0 مبتنی بر اندروید 12 عرضه می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر ریلمی قصد دارد بزودی محصولات جذابی را معرفی کند. این برند سعی دارد دستگاه هایی ارائه دهد که در نوع خود قابل توجه هستند. گذشته از آن ریلمی 9آی نسخه 5جی از این شبکه پشتیبانی می کند. برای کسب اطلاعات تکمیلی هم به وب سایت شرکت سازنده مراجعه کنید.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رویت شدن گوشی Realme Q5 در TENAA

نظرات در مورد : نسخه رنگی جدید گوشی Realme 9i 5G معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *