وان پلاس 10 پرو یک پرچمدار قابل توجه است

وان پلاس 10 پرو یک پرچمدار قابل توجه است

وان پلاس 10 پرو یکی از هیجان انگیزترین گوشی های اندرویدی سال آینده خواهد بود و جانشین OnePlus 9 Pro خواهد شد. شایعات اکنون بسیاری از مشخصات داخلی دستگاه را فاش کرده اند تا بتوانیم انتظارات خود را بر اساس آن تعیین کنیم.

گوشی پرچمدار آینده وان پلاس مبارزه سختی با دیگر رقبا در پیش دارد. انتظارات در مورد این دستگاه بیشتر به دلیل عملکرد عالی نسخه قبلی آن است که در حال حاضر عنوان “بهترین تلفن اندرویدی گیمینگ” را یدک می کشد.

این البته یک شاهکار قابل توجه است زیرا دستگاه اندرویدی اساساً با گوشی های هوشمند گیمینگ مانند ASUS ROG Phone 5 رقابت می کند و هنوز هم به دلیل قیمت پایین و مجموعه‌ای از ویژگی های متعادل موفق به کسب رتبه اول می شود. ظاهراً با اطلاعات جدیدی که OnLeaks (از طریق 91mobiles) ارائه کرده است، می توانیم تصور کنیم با چگونه اسمارتفونی از وان پلاس رو به رو هستیم.

OnePlus 10 Pro که انتظار می‌رود تا ماه آوریل در سطح جهانی عرضه شود، مجموعه گسترده‌ای از مشخصات را دارا است که قبلاً آن را در مدل های پیشین مشاهده نکردیم. بر اساس اطلاعات فاش شده، دستگاه با باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام و نرخ نوسازی بالا 120 هرتزی نمایشگر،  وضوح صفحه نمایش QHD+ و سایز نمایشگر6.7 اینچی به فروش می رسد.

ظاهراً این دستگاه در دو پیکربندی حافظه رم/فضای ذخیره سازی 8 گیگابایتی/128 گیگابایتی و 12 گیگابایتی/256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این حافظه با چیپ پرتوان کوالکام Snapdragon 8 Gen1 همراه می شود که به زودی (در 30 نوامبر) رونمایی خواهد شد و اطلاعات کامل آن توسط شرکت موردبحث اعلام می شود.

با حدس و گمان بیشتر، گفته می شود وان پلاس 10 پرو دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 50 مگاپیکسلی و تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3.3 برابری تحت یک ماژول دوربین مربعی است. در بخش دوربین سلفی، ما انتظار داریم یک دوربین 32 مگاپیکسلی در یک حفره ای که گوشه بالا نمایشگر قرار دارد، مشاهده کنیم.

برخی از اطلاعات اضافی به فناوری سریع شارژ 125 واتی اشاره می‌کنند، اما جزئیاتی در مورد قابلیت‌های شارژ سریع هنوز مشخص نیست. گذشته از آن گوشی OnePlus 10 Pro دارای استاندارد IP68 خواهد بود که در برابر آب و گرد و غبار محافظت می شود. به هر حال باید منتظر ماند وان پلاس چه پرچمداری را برای سال 2022 تدارک دیده و آیا می تواند نظر علاقمندان خود را جلب کند.

بیشتر بخوانید  گوشی تاشو وان پلاس آگوست از راه می رسد

این گوشی بی شک چند گزینه خواهد داشت و یک مدل نخواهد بود. به هر صورت باید منتظر ماند تا حقیقت روشن شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس 10 پرو یک پرچمدار قابل توجه است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *