افشا اطلاعات بیشتر از سری گوشی Pixel 7 گوگل

افشا اطلاعات بیشتر از سری گوشی Pixel 7 گوگل

انتظار می‌رود نسل بعدی پرچم‌دار سری Pixel 7 گوگل در ماه‌های آینده معرفی شود. ما قبلاً طراحی این گوشی هوشمند را مشاهده کردیم که در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان I/O در ماه می به نمایش گذاشته شد. اکنون، Paras Guglani، اطلاعات کلیدی درباره پیکربندی دوربین Pixel 7 و 7 Pro ارائه کرده است.

سری گوگل Pixel 7 به عنوان جانشین سری Pixel 6 وارد بازار خواهد شد. گوشی Pixel 7 ساده با یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید عرضه می‌شود. از سوی دیگر، مدل پرو همچنین دارای سنسور تله فوتو 48 مگاپیکسلی اضافی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوگل پیکسل 7 دارای سنسور 50 مگاپیکسلی GN1 سامسونگ به همراه لنز سونی IMX381 از نوع اولتراواید است. گفته می‌شود که نسخه دوم نسبت به IMX380 با کیفیت 12.3 مگاپیکسلی ارتقا یافته است. در مورد Pixel 7 Pro، طبق گزارش ها، لنز تله فوتو 48 مگاپیکسلی GM1 دارد، در حالی که باقی حسگرها مشابه نوع معمولی هستند. هر دو گوشی پرچمدار آینده گوگل با سنسور 10.87 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ در جلو برای سلفی و تماس ویدیویی عرضه خواهند شد.

دو گوشی گوگل Pixel 7 و 7 Pro تایید شده است که با پردازنده نسل بعدی Tensor این غول جستجو عرضه می شود. هر دو دستگاه دارای طراحی ارتقا یافته ای خواهند بود که با یک پل افقی آلومینیومی در پنل عقب که دارای دوربین های دوگانه در یک بریدگی بیضی شکل است و لنز سوم همراه با فلاش LED در خارج از آن شروع می شود. دوگانه Pixel 7 با رنگ دوگانه در پنل عقب و به همراه سیستم عامل اندروید 13 قابل تهیه هستند.

جزئیات بیشتری ارائه نشده و معمولا گوگل پاییز محصولات جدید خود را معرفی و عرضه می کند. انتظار داریم در آینده اخبار بیشتری درباره این مدل بدست آوریم و برند مورد اشاره هم سخت در تلاش بوده محصولاتی حرفه ای را در بازار عرضه دارد. سری پیکسل 7 به همراه ساعت پیکسل واچ عرضه می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گوگل Pixel 9 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi2 عرضه می شود

نظرات در مورد : افشا اطلاعات بیشتر از سری گوشی Pixel 7 گوگل

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *