دیزل اولین ساعت هوشمند Fadelight را معرفی کرد

دیزل اولین ساعت هوشمند Fadelight را معرفی کرد

اگر فکر می کنید هر ویجت پوشیدنی امروزه دارای ظاهری خسته کننده هستند، دیزل چیزی را برای شما رقم زده است: ساعت هوشمند جدید Fadelite دارای ویژگی های داخلی به روز شده و ظاهری بسیار چشم نواز است.
همانطور که Android Authority گزارش داده است، این ساعت برای رنگ هایی از جمله خاکستری، آبی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد ، اما جالب ترین آن قطعاً transparent است.

دیزل اولین ساعت هوشمند Fadelight را معرفی کرد

بند آن به صورت کاملاً واضح در دسترس است، اما هر رنگ سطوح مختلفی از شفافیت را نشان می دهد و جلوه ای منحصر به فرد به آن می بخشد. با قضاوت از عکس های مطبوعات، به نظر می رسد که قلم نرم افزار و ظاهر کلی نیز با لرزش های یکپارچه سازی با سیستم عامل دنبال می شوند.
در صورت داشتن ظاهر ساعت، صفحه نمایش کمی کمتر از 1.5 اینچ است و در یک کیس 43 میلی متر تنظیم شده است. این باعث می شود آن نسبت به سایر ساعتهای دیزل کوچکتر باشد، اما هنوز هم در کل بازار متوسط است. ساعت های این شرکت از لحاظ تاریخی بیشتر به سمت مردان عرضه شده است، اما بدنه کوچک آن، ممکن است Fadelite محبوبیت بیشتری را در طیف گسترده ای از کاربران پیدا کند.

لینک مرتبط:Fossil جهت باتری سفارشی خود برای ساعت های هوشمند اقدام می کند

در قسمت داخلی این ساعت از چیپست Qualcomm Wear 3100 استفاده شده است، واحد پردازشی که جدیدترین موج پوشیدنی را تولید می کند. 3100 باید به اندازه کافی قدرتمند باشد تا یک تجربه کاربری روان را ارائه دهد ، اما عملکرد آن ممکن است تنها با رم 512MB⁠ تضعیف شود – بهترین ساعتهای هوشمند حداقل دارای دو برابر هستند. باید صبر کنیم و ببینیم.
این انتظار فقط حدود دو ماه خواهد بود، زیرا دیزل اعلام کرد که مارس سال 2020 برای Fadelite ، چه به صورت آفلاین و چه به صورت آنلاین اعلام خواهد شد. این ساعت با قیمت 275 دلار و یا به سمت قیمت متوسط قرار می گیرد. آینده یکپارچه سازی با سیستم عامل شفاف ، در اینجا می آیند.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : دیزل اولین ساعت هوشمند Fadelight را معرفی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *