انتشار آپدیت نرم افزاری دوربین برای سری گلکسی اس 23

انتشار آپدیت نرم افزاری دوربین برای سری گلکسی اس 23

سامسونگ اکنون به‌روزرسانی اصلی بهبود دوربین را برای سری گلکسی S23 در ایالات متحده منتشر کرد. این به‌روزرسانی که قبلاً در کره جنوبی، اروپا و هند منتشر شده بود، اکنون برای مدل‌های قفل‌شده و آنلاک‌شده توسط شرکت های مخابراتی برای Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra در دسترس است.

این به‌روزرسانی که با شماره ساخت S91xUSQU1AWC8 برای دستگاه‌های قفل‌شده توسط شرکت مخابراتی و S91xU1UEU1AWC8 برای مدل‌های آنلاک ارائه می‌شود، شامل آپدیت امنیتی آوریل 2023 و همچنین تمام بهبودها و اصلاحات دوربین شده که سامسونگ قبلاً شرح داد.

یکی از پیشرفت‌های مهمی که در به‌روزرسانی گنجانده شده، افزودن ویژگی برای گالری است که به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های در حال پردازش را بلافاصله پس از گرفتن با دوربین حذف کنند. یکی دیگر از پیشرفت‌ها، تغییر در مفهوم فوکوس خودکار بوده که با امکان گرفتن عکس به کاربران امکان می‌دهد حتی اگر هنوز فوکوس کاملاً به دست نیامده، عکس‌برداری سریع‌تر را انجام دهند.

این آپدیت همچنین پس از فعال کردن Super Steady در حالت فیلمبرداری دوربین، وضوح و سوسو زدن را هنگام عکاسی با لنز اولتراواید در شرایط کم نور بهبود می بخشد. همچنین مشکلاتی مانند ظاهر شدن گاه به گاه یک خط سبز رنگ در سمت چپ هنگام عکس گرفتن در حالت عکس عقب و شکست متناوب تشخیص چهره پس از پایان تماس ویدیویی شخص ثالث را برطرف می کند.

علاوه بر این، به‌روزرسانی تثبیت فیلم‌های لرزان را هنگام عکاسی در FHD60 با خاموش شدن FPS خودکار در حالت فیلم‌برداری عقب بهبود می‌بخشد. همچنین نویز نوار خطی را که در شرایط کم نور هنگام گرفتن عکس‌های با وضوح بالا ایجاد می‌شود، بهبود می‌بخشد، وضوح کلی را بهینه می‌کند و تاری‌های گاه به گاه ناشی از تثبیت OIS را برطرف می‌کند.

برای دریافت به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند با رفتن به تنظیمات > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار Galaxy S23/S23+/S23 Ultra، آن را به صورت دستی بررسی کنند. با این بهبودها و اصلاحات دوربین، سامسونگ همچنان به بهبود سری گلکسی S23 خود ادامه می دهد و آن را به انتخاب جذاب تری برای کاربرانی که به دنبال دوربین های گوشی های هوشمند با کیفیت بالا هستند تبدیل می کند.

سامسونگ تاکنون آپدیت های متعددی برای سری گلکسی اس 23 پرچمدار منتشر کرد.

بیشتر بخوانید  سری گوشی GALAXY S23 چندان هیجان انگیز نیستند

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت نرم افزاری دوربین برای سری گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *