گوشی REDMI 11A به بازار جهانی می رسد

گوشی REDMI 11A به بازار جهانی می رسد

Redmi در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی ارزان قیمت جدید، Redmi 11A است. این تلفن همراه اخیراً از پایگاه داده MIIT و گواهی BIS هند عبور کرده است. این دستگاه اکنون در پایگاه داده IMDA سنگاپور ظاهر شده است. آخرین لیست این دستگاه از شماره مدل 22120RN86G استفاده می کند. در مقایسه، نسخه هندی دارای شماره مدل 22120RN86I است. همچنین نسخه چینی دارای شماره مدل 22120RN86C می باشد. گواهینامه IMDA نشان می دهد که Redmi 11A نه تنها در بازار چین عرضه خواهد شد. اما این دستگاه به طور رسمی در بازار تلفن همراه هند نیز عرضه خواهد شد.

طبق گواهی MIIT، Redmi 11A دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی IPS LCD با وضوح HD+ خواهد بود. در زیر کاپوت، این تلفن همراه ارزان قیمت با یک پردازنده هشت هسته ای 2.0 گیگاهرتز عرضه می شود. علاوه بر تراشه، این دستگاه دارای 2 گیگابایت، 4 گیگابایت، 6 گیگابایت و 8 گیگابایت رم خواهد بود. همچنین دارای حافظه داخلی 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی خواهد بود. مانند اکثر تلفن های همراه ارزان قیمت، حافظه داخلی این دستگاه نیز با استفاده از کارت microSD قابل افزایش است. علاوه بر این، این دستگاه دارای حسگر اثرانگشت عقب نیز خواهد بود.

در بخش دوربین، Redmi 11A بسیار مناسب به نظر می رسد. این دستگاه از دوربین دوگانه پشتی استفاده خواهد کرد اما هر دو سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی خواهند بود که بسیار جذاب است. در جلو نیز دوربین 50 مگاپیکسلی دیگر خواهد داشت. تلفن های همراه (حتی پرچمداران) زیادی در صنعت وجود ندارند که از سنسورهای 50 مگاپیکسلی برای سلفی استفاده کنند. برای روشن نگه داشتن چراغ های آن، گزارش هایی وجود دارد که این دستگاه از یک باتری مناسب 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده می کند که از شارژ استاندارد پشتیبانی می کند. البته، این یک تلفن همراه پایین رده است، بنابراین ما انتظار شارژ سریع آن را نداریم. همچنین، Redmi 11A نیز با سیستم اندروید 12 خارج از جعبه عرضه خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  شیائومی از گوشی Redmi Note 12 4G رونمایی کرد

نظرات در مورد : گوشی REDMI 11A به بازار جهانی می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *