منتظر معرفی هدفون جدید کمپانی شیائومی باشید

شیائومی

در این روز ها شرکت چینی شیائومی همانند سایر کمپانی ها و تولید کنندگان گوشی های موبایل به همراه گوشی های هوشمند خود، ایرفون را عرضه نمی کند. اما با این حال  کاربران این گوشی ها به صورت جداگانه می توانند ایرفون و هدفون های که تولید می کند را خریداری کنند.

تقریبا صبح امروز خبری در توییتر و در صفحه اصلی و رسمی شیائومی انتشار یافته که این شایعه را بیان می کند، این شرکت اکنون قصد تولید یک هدفون بروز را در آینده نه چندان دور دارد ولی در این توییت اطلاعاتی از این وسیله جانبی و جدید منتشر نشده است. در تصویر منتشر شده از آن ، در یک نگاه این هدفون در چشم و ذهن مخاطب و بیننده خودنمایی خاصی می کند و وی را به سمت خرید این هدفون جذب می کند. بر این اساس می توان نتیجه گرفت که این هدفون جانشینی برای سایر هدفون های شیائومی است. قبلاً هدفون های می در سال ۲۰۱۵ ارائه شده بودند و از معرفی جانشین آن هدفون ها زمان زیادی سپری شده است.

شیائومی

هدفون های های-رس با قیمتی برابر ۴۹۹ یون  که ۷۹ دلار می شود. ارائه شده اند. و اکنون نیز احتمال زیادی دارد که این هدفون ها دارای چنین قیمتی باشند. سری قبلی هدفون های شیائومی توسط شریک تجاری  این کمپانی به نام 1more ساخته شده است و احتمال آن زیاد است که این هدفون جدید دوباره توسط همین شرکت ساخته شود. اکنون تنها باید منتظر باشیم تا ببینیم این کمپانی چه زمانی از هدفون جدید خود رونمایی به عمل می آورد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : منتظر معرفی هدفون جدید کمپانی شیائومی باشید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *