بوک ریدر جدید سونی با پشتیبانی از قلم معرفی شد

بوک ریدر

کمپانی محبوب و معروف سونی این بار ماه قبل بوک ریدر خود را مبتنی بر جوهر الکترونیکی  DPT-RP1 معرفی کرد، اندازه ی این کتاب خوان جدید در حدود یک کاغذ A4 است و همچنین نمایشگری ۱۳ اینچی دارد. با این کتاب خوان کاربران می توانستند با استفاده از قلم، داکیومنت ها و اسناد خود را بسازند و در فایل هایی با فرمت پی دی اف ذخیره کنند و یا کار هایی از این قبیل انجام دهند.

اخیرا ورژن تازه ی این کتاب خوان معرفی شده است که همان قابلیت ها را برای کاربرانش ارائه می دهد ولی اندازه ی جم و جور تری دارد. این ورژن جدید به یک نمایشگر ۱۰.۳ اینچی مجهز است و نامDPT -CP1 را به خود گرفته است. اندازه ی این کناب خوان جدید در حدود یک کاغذ A5 است، رزولوشن این گجت ساخت کمپانی سونی ۱۴۰۴ در ۱۸۷۲ پیکسل است و به این ترتیب تراکم پیکسلی آن در هر نقطه ۲۲۴ نقطه در هر اینچ است.

این محصول جدید و بسیار کارآمد کمپانی محبوب سونی ۱۶ سطح رنگ خاکستری را به نمایش می گذارد و حافظه ی داخلی آن ۱۶ گیگابایت است. این کتاب خوان بسیار جذاب و زیبا می تواند اطلاعات و دیتاهایی که در خودش ذخیره کرده است را با کامپیوتر های دارای سیستم عامل ویندوز و مک و یا حتی گوشی های اسمارت که دارای سیستم عامل های اندروید و ای او اس هستند، مبادله کند برای همین کار با آن بسیار راحت و آسان است.

کتاب خوان مورد بحث ما دارای ضخامتی برابر با ۵.۹ میلی متر است و وزن آن حدود ۲۲۶ گرم است و جالب است بدانید که کمپانی سونی درباره ی این کتاب خوان به طور رسمی اعلام کرده است که این کتاب خوان با یک بار شارژ کامل، یک ماه کار می کند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بوک ریدر جدید سونی با پشتیبانی از قلم معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *