غلبه نسخه ی بروز رسانی شده سیستم عامل iOS 11 به iOS 10

iOS 11

سیستم عامل iOS 11 : بر اساس گزارشات منتشر شده از کمپانی میکس پنل، یازدهمین نسخه ی سیستم عامل iOS در حال حاضر سهمی حدود 47 درصد از بازار را به خود اختصاص داده که نسبت به سهم 46 درصدی ios 10 یک درصد بیشتر می باشد.

مطابق آمار های موجود iOS 10 در این بازه ی زمانی توانسته بود iOS 9 را در مدت دو هفته به طور کامل پشت سر بگذارد، البته لازم به ذکر است که iOS 9 قدیمی ترین سیستم عامل شرکت اپل است که هنوز روی ۶.۷ درصد از محصولات این شرکت استفاده می شود.

گفته می شود که آمار نصب این نسخه ی جدید سیستم عامل iOS با انتشار بروزرسانی iOS 11.1 بیشتر از پیش بهبود خواهد یافت چرا که ویژگی های تازه ای از جمله ایموجی های جدید و بازگشت امکان دسترسی به برنامه های قبلی به وسیله ی لمس سه بعدی را به کاربران می دهد.

به طور کلی هرساله کمپانی اپل با انتشار نسخه ی جدید سیستم عامل های خود بسیاری از کابران خود را با ارائه ی ویژگی های جدید شگفت زده می کند ولی تنها موردی که بسیار حائذ اهمیت است این است که در همان ابتدای ارائه ی بروزرسانی نباید سریعا گوشی ها و دستگاه های اپلی خود را بروز رسانی کنید چراکه دارای یک سری باگ های سیستمی می باشد که عموما پس از گذشت 4 الی 5 ماه برطرف شده و یک نسخه ی بدون ایراد منتشر می شود.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  کمپانی اپل از قابلیت "Face ID" برای تامین امنیت آیفون X استفاده کرد

نظرات در مورد : غلبه نسخه ی بروز رسانی شده سیستم عامل iOS 11 به iOS 10

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *