مقایسه طول عمر باتری پرچمداران 2018 اپل با پرچمداران اندرویدی

مقایسه طول عمر باتری

مقایسه طول عمر باتری | یکی از موضوعاتی که این روزها با پیشرفت دنیای گوشی های هوشمند و بزرگ تر شدن ابعاد صفحه نمایش آن ها مطرح می گردد این است که آیا در برابر امکاناتی که ارائه می دهند، قابلیت نگهداری شارژ دارند یا نه؟!

مقایسه طول عمر باتری

کمپانی اپل ادعا کرده است که میزان شارژدهی آیفون های 2018 کمپانی اپل یعنی آیفون های XS Max و XS نسبت به نسخه های قبلی این گوشی های هوشمند بهبود یافته ولی با این حال بررسی عملی نشان دهنده ی ضعف آن ها در برابر مدل های اندرویدی می باشد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سایت های تحلیلی، به منظور مقایسه میزان شارژدهی این دو گوشی هوشمند و 7 گوشی دیگر، آن ها را در یک شبکه ی 4G برابر و با روشنایی 150 نیت صفحه نمایش آزمایش نموده اند. برای یکسان کردن شرایط از یک تقویت کننده سیگنال استفاده نموده اند تا میزان آنتن دهی تمامی گوشی ها در شرایط ایده آل قرار بگیرد. به علاوه، حالت های روشنایی خودکار و True Tone نیز غیرفعال شده اند.

پرچمداران اندرویدی حاضر در این آزمایش شامل گوشی های وان پلاس 6، گلکسی Note 9، پیکسل 2 ایکس ال، هوآوی P20 Pro، اچ تی سی U12 پلاس و الجی G7 ThinQ می باشد. نتایج نهایی نسان می دهد که میزان شارژدهی آیفون های جدید توانایی رقابت با بسیاری از پرچمداران اندرویدی را ندارد؛ البته این موضوع آنقدرها عجیب نیست زیرا ظرفیت گوشی های کمپانی اپل در حد گوشی های میان رده ی اندرویدی می باشد.

مقایسه طول عمر باتری

بر همین اساس شارژدهی باتری آیفون XS Max بعد از گذشت 10 ساعت و 38 دقیقه به اتمام رسیده که از میانگین 9 ساعت و 48 دقیقه بیشتر بوده است. میزان شارژدهی باتری آیفون XS اما از 9 ساعت و 41 دقیقه بیشتر نشده که بر اساس ظرفیت پایین باتری آن آنقدرها جای تعجب ندارد. نکته جالب اینجاست که علاوه بر ادعاهای کمپانی اپل مبنی بر بهبود میزان شارژدهی XS نسبت به آیفون X، سال گذشته آیفون X تا 10 ساعت و 49 دقیقه در این تست دوام آورده بود.

علاوه بر شکست گوشی های الجی G7 ThinQ و اچ تی سی U12 پلاس از گوشی های آیفون، سایر مدل ها عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته اند. رده های اول این آزمایش به ترتیب به هوآوی P20 Pro با 14 ساعت و 13 دقیقه شارژ دهی، پیکسل 2 ایکس ال با 12 ساعت و 9 دقیقه شارزدهی، گلکسی Note 9 با 11 ساعت و 26 دقیقه شارژدهی و وان پلاس 6 با 11 ساعت و 26 دقیقه شارژهی  اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید  با تلفن همراه خودتان فیلم با حرکت آهسته slow motion ضبط کنید

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : مقایسه طول عمر باتری پرچمداران 2018 اپل با پرچمداران اندرویدی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *