انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

طبق گزارش Ice Universe، گلکسی Z Flip 5 آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش بیرونی بزرگ خواهد بود. انتظار می‌رود این طراحی جدید تقریباً تمام بدنه بیرونی دستگاه را دربرگیرد.

طبق رندر تازه انتشاریافته، گوشی ظاهری بهتر از قبل داشته که آن را به گزینه ای جذاب تبدیل می سازد. گوشی نمایشگر بزرگی در قسمت بیرونی داشته که کل بدنه را دربرگرفته و دو حسگر دوربین هم بالای آن تعبیه می شود.

این دومین باری است که سامسونگ صفحه نمایش بیرونی سری گلکسی زد فلیپ را بزرگ کرده و Z Flip 3 دارای صفحه نمایش 1.9 اینچی بود. انتظار می رود گلکسی زد فلیپ 5 آینده دارای یک پنل 3.4 اینچی بوده که صفحه نمایش بزرگی ارائه می دهد.

همچنین شایعه شده که این گوشی دارای چیپ Snapdragon 8 Gen 2 گلکسی، پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی و رابط کاربری One UI 5.1.1 مبتنی بر اندروید 13 است. احتمالاً در گزینه های ذخیره سازی 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. دستگاه در رنگ های بژ، خاکستری، سبز روشن و صورتی روشن به فروش خواهد رسید.

انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 5 از دوربین دوگانه عقب با سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی و لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید بهره ببرد. انتظار داریم این دستگاه از همان دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی Flip 4 بهره گیرد. در سوی دیگر پیش بینی شده که عملکرد AOD شبیه به iPhone 14 Pro باشد که به کاربران امکان می دهد نمایشگر گوشی خود را سفارشی کنند.

این گوشی جانشین Galaxy Z Flip 4 سال گذشته خواهد شد و شایعه شده که به جای برنامه معمول آگوست در اواخر جولای معرفی می شود. علاوه بر گلکسی زد فلیپ 5 و فولد 5، سامسونگ همچنین از تبلت گلکسی تب اس 9 و گلکسی واچ 6 خود با تراشه کاملا جدید رونمایی خواهد کرد.

به طور کلی، صفحه نمایش بیرونی جدید “پوشه شکل” ارتقاء قابل توجهی نسبت به سری گلکسی Z Flip است و انتظار می رود صفحه نمایش پیشرفته بهبود یافته و ویژگی های نرم افزاری منحصر به فردی را ارائه دهد. جالب است که ببینیم دستگاه جدید چگونه با مدل های قبلی خود و سایر گوشی های هوشمند تاشو در بازار مقایسه می شود.

پیش بینی شده در اواخر جولای رونمایی شده و ماه آگوست نیز به فروش برسند.

بیشتر بخوانید  استفاده از دوربین سه گانه در گلکسی اس 10 سامسونگ

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصویر رندر گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 5

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *