اشتراک گذاری درصد باتری در گوگل مپ

گوگل مپ

درصد باتری در گوگل مپ | این بار قابلیت های جدیدی نیز به اپلیکیشن گوگل مپ افزوده شد. بسیاری از کاربران برای مسیریابی از گوگل مپ استفاده می کنند و گزارش شده است که حتی برخی از کاربران گوشی های آیفون نیز به جای استفاده از Maps سیستم عامل iOS از گوگل مپ برای یافتن مسیر خود استفاده می کنند. این یک خبر خوب برای کمپانی گوگل می باشد چراکه به قدری اپلیکیشن مسیریابی این کمپانی خوب عمل کرده است که توانسته کاربران سیستم عامل iOS را نیز به سمت خود بکشد.

اپلیکیشن گوگل مپ

این اپلیکیشن کاربردی مسیریابی در طی هفته‌ های اخیر، چندین قابلیت جدید را به پلتفرم خود اضافه کرده است و کاربران آن نیز به‌ تازگی متوجه یک قابلیت کاربردی جدید گوگل مپ شده‌ اند. اپلیکیشن گوگل مپ در هنگام اشتراک‌ گذاری اطلاعات مکان کاربران در یک برنامه ی شخص ثالث، میزان درصد باتری را هم با سایر کاربران به اشتراک می‌ گذارد. در نتیجه در صورت نزدیک شدن به زمان پایان شارژ باتری گوشی هوشمند شما و یا پر بودن آن، این مسئله را به کاربری که موقعیت مکانی شما را دریافت نموده است اطلاع می‌ دهد؛ تا با این روش از شرایط گوشی هوشمند شما آگاه باشد.

گوگل مپ

این قابلیت یکی از سرویس های انتخابی داخل اپلیکیشن گوگل مپ می باشد. در صورتی‌ که شما تمایلی به دسترسی دادن به سایر کاربران نداشته باشید، این مورد به‌ اشتراک گذاشته نخواهد شد. یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit زمانی که در حال بررسی رفت و آمد همسرش در این اپلیکیشن بود، این قابلیت را کشف کرد و در پست خود اینگونه نوشته:

همانند هر روز در حال بررسی رفت‌ و آمد همسرم بودم که ببینم چه موفعی به خانه می‌ رسد که یک دفعه در موقعیت ارسالی از گوگل مپ متوجه شدم که درصد باتری او ۸۰ می باشد. قبلا در خصوص این ویژگی گوگل مپ چیزی نشنیده بودم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت های خبری خارجی، اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، ‌دروغ گفتن در خصوص پایان یافتن باتری را برای کاربران سخت‌ تر خواهد کرد زیرا اکنون دوستان شما متوجه این موضوع خواهند شد که دلیل دیر رسیدن شما،‌ فقط دیر حرکت کردن و یا نادیده‌ گرفتن تماس‌ های آن‌ها از طرف شماست.

بیشتر بخوانید  با Google Maps مکان های روی نقشه را دنبال کنید

 

مطالب مرتبط 

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اشتراک گذاری درصد باتری در گوگل مپ

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *