حالت ذخیره باتری اندروید پای با مشکلاتی روبروست

اندروید پای

حالت ذخیره باتری اندروید پای | در بسیاری از موارد برخی از افراد به دلیل مشغله ی کاری که دارند نمی توانند گوشی خود را برای مدت زمان طولانی به شارژ بزنند، به همین خاطر در برخی از موارد احتمال دارد زمانی که نیازی مبرم به گوشی خود دارید می توانید از حالت ذخیره باتری استفاده نمایید تا برای حداقل یک مدت کوتاه بتوانید گوشی خود را بیشتر روشن نگاه دارید.

حالت ذخیره باتری اندروید پای

در شرایطی که شارژ باتری گوشی هوشمند شما رو به اتمام می باشد و از طرف دیگر می‌ خواهید مدت بیشتری را با گوشی خود بگذرانید، فعال‌ کردن حالت ذخیره باتری (Batter Saver) یکی از بهترین روش هاست. در این شرایط اپلیکیشن‌ های بک گراند متوقف می گردند، روشنایی صفحه نمایش در میزان پایین‌ تری قرار می‌ گیرد و همچنین عمر شارژ گوشی هوشمند نیز افزایش می یابد.

اکنون بر اساس گفته ی کاربران بخش فروم Reddit که اندروید پای را بر روی گوشی های هوشمند اندرویدی‌ شان دارند، این سیستم با مشکلاتی روبرو شده و حتی زمانی که شارژ گوشی 99 درصد می باشد به خودی خود فعال می گردند. البته کمپانی گوگل در طی بیانیه‌ ای از کاربران عذرخواهی نمود و گفته است که این مسئله نتیجه ی یک آزمایش داخلی به منظور تست قابلیت ذخیره سازی باتری بود که به اشتباه در دسترس برخی از کاربران قرار گرفت.

اندروید پای

اکنون نیز مسئله ی رفع شده و کاربران مجددا بدون مشکل می‌ توانند از امکان ذخیره باتری استفاده نمایند. لازم است نسخه ی نهایی اندروید 9 که با نام اندروید پای شناخته می‌ شود، در حال حاضر فقط برای پیکسل‌ های کمپانی گوگل انتشار یافته و سایر کمپانی‌ ها هم تا چند ماه آینده سایر گوشی‌ هایشان را به این سیستم عامل تجهیز خواهند کرد. کمپانی گوگل تصمیم دارد تا در تاریخ 9 اکتبر سال جاری رویدادی برگزار نموده و در داخل آن از پیکسل‌ های نسل سوم رونمایی نماید. اخبار افشا شده نشان می‌ دهند که به سیستم گذشته، این دفعه نیز پیکسل در دو مدل معرفی می گردد و هر دو گوشی هوشمند دارای بریدگی بالای صفحه نمایش هستند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  دلیل کند شدن آیفون های قدیمی؛ باتری آن ها!

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : حالت ذخیره باتری اندروید پای با مشکلاتی روبروست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *