دوباره باتری آیپد اپل مشکل ساز شد

باتری آیپد اپل

باتری آیپد اپل | معلوم نیست که هنوز تا کی مسئله ی باتری دستگاه های هوشمند اپل ادامه خواهد داشت. بر اساس گزارش های منتشر شده گویا این بار مسئله بر سر انفجار باتری یک ایپد در یک فروشگاه اپل استور می باشد که توانسته مشکلات بسیاری را به بار آورد تا این جد که افراد به دلیل ترس از انفجار فروشگاه را به طور کامل تخلیه کرده اند.

یکی از کارکنان این اپل استور به منظور جلوگیری از انفجار دستگاه آیپد مشکل دار، آن را داخل سطلی پر از شن قرار داد که خوشبختانه توانست مانع از آسیب رسیدن به سایر کارکنان شود. اما گزارش شده است که سه نفر از اشخاص حاضر در این فروشگاه که اکنون معلوم نیست به عنوان پرسنل و یا مشتریان فروشگاه بوده اند، دچار مشکلات تنفسی شده اند. از جایی که هیچ دودی در این محل دیده نشده است احتمالا دلیل بروز چنین مشکلی برای افراد نشتی باتری این آیپد به علت افزایش میزان حرارت و فشار داخلی و در نهایت انتشار بخارات سمی از باتری بوده است.

باتری آیپد اپل

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی در ساعت 2:20 بعدازظهر روز یکشنبه به وقت محلی آتش نشانی در آن محل حاضر شده است و 40 دقیقه پس از اطمینان از رفع خطر به کارکنان اجازه ی ورود داده اند. این مشکلات سبب شده است که کمپانی اپل به منظور تعویض کردن باتری مدل های پیشین تخفیفی در نظر بگیرد. گویا کاربران زیادی علاوه بر روبرو بودن با مسئله ی باتری به علت هزینه ی زیاد تعویض این قطعه از این کار خودداری می کردند، زیرا پس از ارائه تخفیف از سوی این کمپانی نمایندگی های اپل با هجوم تعداد زیادی کاربرانی روبرو شد که درخواست تعویض باتری موبایل هایشان را داشتند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آیفون 7 با انفجار گلکسی نوت 7 سامسونگ می تواند فروش خوبی داشته باشد

نظرات در مورد : دوباره باتری آیپد اپل مشکل ساز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *