مشاهده اعضای کانال دیگران

مشاهده ی اعضای کانال دیگران

مشاهده ی اعضای کانال دیگران: این روزها که برنامه های پیام رسان در فضای مجازی نقش بسزایی در زندگی افراد ایجاد کرده اند و خیلی ها بسیاری از مطالب علمی و حتی بسیاری از مطالب تفریحی را از طریق همین برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی دریافت می کنند وبعضا بسیار سودمند می باشد.

بهالطبع نوشتن تمامی این مطالب برای تک تک افراد و ارسال آن بسیار کار دشوار و تقریبا غیر ممکنی به حساب می آید و باید گروهی باشد که بتوان این مطالب را در آنها به طور دسته جمعی منتشر کرد تا چندین نفر بتوانند از آنها، هم زمان، استفاده نمایند. برای همین هم برنامه ی محبوب تلگرام همین شرایط را برای کاربران فراهم کرده و می توانند پیام های خود را در گروه های دسته جمعی که می سازند، منتشر کنند و علاوه بر گروه، یک قابلیتی به نام کانال قرار داده که یک شخص با ایجاد یک کانال تلگرامی به عنوان مدیر کانال به حساب آمده و مطالب خود را می تواند در آنها برای افراد منتشر نماید.

اما تفاوتی که کانال با تلگرام دارد این است که شما به عنوان مدیر یک کانال تلگرامی می توانید مطالبتان را به صورت یک طرفه منتشر نمایید و هیچ کدام از کاربران نمی توانند پیامی منتشر کنند، در صورتی که در گروه چنین شرایطی نیست و هرکس می تواند یک مطلب منتشر کرده وحتی باهم گفتگو نیز داشته باشند.

این کانالها اعضایی را در ابتدا پس از ایجاد خود کانال به عنوان ممبرهای اولیه توسط مدیر کانال می افزاید که بعدها شاید از طریق تبلیغ کانال بتوانید این افراد ب-را بیشتر کنید و موضوعی که وجود دارد مشاهده اعضای کانال دیگران در تلگرام می باشد که شما به عنوان یک کاربر عادی فقط می توانید پس از عضویت تعداد این افراد را در بالای صفحه ی مطالب گذاشته شده، مشاهده نمایید ولی به پروفایل آنها دسترسی ندارید! تا با خود اشخاص به طور خصوصی ارتباط پیدا کنید و این امر تنها برای خود مدیر کانال ممکن می باشد و آن هم فقط تا 200 نفر…
اگر مدیر یک کانال تلگرامی در حوزه های مختلف هستید و می خواهید کانال خود را در فضای مجازی تبلیغ نمایید از بخش معرفی کانال تلگرام زوم تک استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید  آموزش استفاده از تلگرام تحت وب / داشتن چند تلگرام به صورت همزمان

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

4/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : مشاهده اعضای کانال دیگران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *