بازگشت از نسخه ios10 به iOS 9.3.2

بازگشت به نسخه های پیشین آیفون

امروزه می بینیم که کاربران زیادی هستند که به محض ورود یک نسخه سیستم عامل جدید به فکر بروز رسانی آن می افتند و سریعا گوشی خود را بروز می کنند ، اما این امکان وجود دارد که کاربرانی پس از اینکه دستگاه اپلی خود به جدیدترین نسخه بروز کردند از کار خود پشیمان شده باشند یا به هر دلیلی بخواهند آن را به نسخه پیشین بازگرداند و برایشان سوال باشد که آیا می توانند به نسخه های پیشین بر گردند ، در جواب به این سوال کاربران باید اینگونه پاسخ داد که بازگشت به نسخه های گذشته برای شما فراهم است . شما با استفاده از این پست می توانید دستگاه اپلی، آپید ( هر دستگاهی که سیستم عامل IOS داشته است )  خود را به نسخه iOS 9.3.2 باز گردانید .

بدین منظور شما می توانید از دو روش استفاده نمایید که  یکی از این روش ها با استفاده از پشتیبان گیری صورت می پذیرد و دیگری بدون استفاده از تهیه پشتیبان است . در ادامه این پست ما قصد داریم روش بدون نیاز به پشتیبان را برای شما بیان کنیم . دقت داشته باشید که شرکت اپل هم اکنون فقط نسخه iOS 9.3.2 signing) در اصطلاح فرنگی) را تایید می نماید به بیانی دیگر این نسخه تنها نسخه ای است که شما می توانید برای بازگردانی از آن استفاده نمایید .

( با ادامه این پست با سایت زوم تک همراه باشید  )

 

بازگشت از iOS 10 بدون نیاز به تهیه پشتیبان‌
گام اول ) ابتدا باید فایل IPSW را با توجه به دستگاه اپلی خودتان دریافت نمایید .
گام دوم ) باید اطمینان داشته باشید که در سیستم کامپیوتری شما از آخرین نسخه آیتونز استفاده می شود در غیر اینصورت شما باید حتما آن را به آخرین نسخه بروز نمایید .
گام سوم ) در این مرحله شما باید با استفاده از کابل لایتینگ (Lightning) دستگاه آیفون خود را به رایانه متصل نمایید و بعد از آن زمانی که دستگاه خود را مشاهده کردید روی آن کلیک نمایید .
گام چهارم)  در بخش پایین قسمت Summary با فشردن و نگاه داشتن کلیدهای Shift بصورت همزمان در سیستم عامل ویندوز و یا در سیستم عامل مک با کلید Option بر روی دکمه Check for Updates  کلیک نمایید .
گام پنجم ) در اینجا شما باید مسیر معینی را دنبال کنید و سپس فایل IPSW دریافت شده را انتخاب نمایید .
گام اخر ) حالا در گام دستگاه اپلی شما به نسخه iOS 9.3.2بروز رسانی می شود .

 

نکته1 ) با این روش محتویات گوشی هوشمند پاک نخواهد شد . تنها همه ی پیام های متنی شما پاک می شود . دقت داشته باشید بهتر است زمانی که می خواهید گوشی خود را آپدیت کنید یا یک پشتبان گیری انجام دهید یا تا پیش از تصمیم قطعی برای استفاده از آخرین نسخه آپدیت نکنید .

نکته2) اگر هیچ اطلاعاتی از بازگردانی یا آپدیت دستگاه ندارید بهتر است این کار را به یک متخصص بسپارید تا دچار مشکلاتی احتمالی نشوید .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بازگشت از نسخه ios10 به iOS 9.3.2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *