نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام

لینک ربات افزایش ممبر رایگان

آیا با نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام آشنائیت دارید؟

این روزها که بسیاری از افراد در دنیای مجازی که بهتر است بگوییم ” تلگرام “، دارای کانالی با محتویات و موضوعات مختلف می باشند؛ دغدغه ی اصلی به این موضوع تبدیل شده که چگونه باید اعضای کانال خودرا اضافه کنیم؟ و یک کانال پر مخاطب داشته باشیم؟ این دغدغه ای است که این روزها در میان مدیران کانال های تلگرام مطرح شده است و سعی دارند که از روش های مختلف کاربرانی را برای کانال های تلگرامی خود اضافه کنند.

یکی از روش های افزایش ممبر در یک کانال تلگرامی، استفاده از نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام می باشد که قابلیت هایی را برای افراد در دسترس قرار می دهد که می توانند از آن طریق تعداد ممبرهای خود را اضافه کنند و میزان بازدید های پست هایی که در کانال خود قرار می دهند، بیشتر شود.

نام نرم افزاری که قصد داریم برای شما معرفی کنیم، نرم افزارافزایش اعضای کانال می باشد.

نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرامقابلیت ها و ویژگی های نرم افزار:

  1. گزارشی را در قالب فایل اکسل برای شخص ارسال می کند تا بداند به چه میزان کاربر به روی کانال افزوده شده است.
  2. چند K ممبر را در طول یک روز می تواند برای کانال شما افزایش دهد که واقعا سرعت عمل بالایی را از خود نشان می دهد.
  3. در این برنامه، نیازی به نصب برنامه ی تلگرام به روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود ندارید و بدون تلگرام دسکتاپ نیز کارایی خود را دارد.
  4. یکی از قابلیت های دیگر این نرم افزار، مشاهده ی آخرین مطلب کانال توسط ممبر عضو شده می باشد.
  5. در این نرم افزار می توانید محدودیتی برای عضویت هر ID انتخاب نمایید تا کسانی را که نمی خواهید از مطالب کانال شما استفاده کنند، جزو اعضای کانال شما نشوند.
  6. یکی از ویژگی های فوق العاده ی این نرم افزار نشان دادن رتبه ی کانال شما نسبت به سایر کانال ها می باشد که از این طریق می توانید میزان جذابیت کانال خود را برای اعضا بسنجید و متناسب با آن تغییراتی را در کانال خود ایجاد نمایید تا پیشرفت بیشتری داشته باشید.

یکی از روش هایی ام که به غیر از نرم افزار عضوگیری می توانید از آن بهره ببرید، استفاده از بخش معرفی کانال تلگرام سایت زوم تک است و پیشنهاد می کنیم که حتما به عنوان یک مدیر کانال به این بخش هم سر بزنید و برای تبلیغ از ویژگی های آن استفاده نمایید.

3.2/5 - (5 امتیاز)

بیشتر بخوانید  خرید اعضای کانال تلگرام

نظرات در مورد : نرم افزار افزایش ممبر کانال تلگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *