معرفی 5 برنامه یوگا عالی برای اندروید و آیفون در 2023

معرفی 5 برنامه یوگا عالی برای اندروید و آیفون در سال 2023

بدن سالم جای خود را به ذهن سالم می دهد. با این حال، در شلوغی زندگی ، ما اغلب فراموش می کنیم که از خود مراقبت کنیم. اما در این دوران دیجیتالی شدن، اپلیکیشن‌های سلامتی با ارائه بهترین تناسب اندام با یک دکمه، یک قدم فراتر رفته‌اند. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید به پنج تا از بهترین برنامه یوگا برای اندروید و iOS نگاهی بیندازیم.

بهترین اپ های یوگا برای اندروید و آیفون

علاوه بر فواید فیزیکی، یوگا به آرامش و آرامش ذهن کمک می کند و برای افرادی که در محیط های پر استرس کار می کنند بسیار توصیه می شود. بنابراین، برای کمک بهتر در این زمینه، فهرستی از بهترین برنامه‌های یوگا را که می‌توانید با آن شروع کنید، گردآوری کرده‌ایم. شروع کنیم.

DAILY YOGA برای یوگا

یکی از بهترین برنامه های یوگا، رابط برنامه روزانه یوگا، همه آساناهای مختلف را به دسته هایی مانند انعطاف پذیری، بازیابی، مبتدی، مدیتیشن و غیره تقسیم می کند تا به کاربران کمک کند آساناها را بهتر درک کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از ویژگی‌های پخش به تلویزیون برای پخش و تمرین با استفاده از صفحه نمایش بزرگ استفاده کنند.

معرفی 5 برنامه یوگا عالی برای اندروید و آیفون در سال 2023

با هر برنامه تمرینی ذکر شده، جزئیات مربوط به سطحی که برای آن مناسب تر است را نیز دریافت می کنید. علاوه بر این، از آنجا که شروع هر کاری جدید می تواند دلهره آور باشد، برنامه روزانه یوگا همچنین دارای یک ویژگی اجتماعی است که در آن کاربران می توانند با سایر افراد همفکر ارتباط برقرار کرده و چت کنند. همچنین دارای چالش های کاهش وزن برای حفظ انگیزه شما است.

هنگام استفاده از برنامه، می توانید اهداف روزانه خود را از صفحه اصلی پیگیری کنید. و هنگامی که جلسه خود را تمام کردید، می توانید از برگه Listen نیز برای استراحت و خنک شدن استفاده کنید. همچنین می‌توانید از این برای رفع فشار هر زمان که احساس بی‌قراری می‌کنید یا در پایان یک روز کاری طولانی استفاده کنید.

در حالی که به نظر می رسد برنامه روزانه یوگا چندین ویژگی دارد، متاسفانه اکثر آنها در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده اند. رابط برنامه نیز چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد، با نیاز به رفتن به آیکون های منو برای دسترسی به حتی کارهای اساسی مانند تمرینات کششی. به‌علاوه، به‌عنوان کاربران رایگان، ممکن است گهگاه پنجره‌های بازشوی تبلیغات را نیز ببینید، مخصوصاً هنگام دسترسی به طرح‌های درسی.

مزایا

  • دستورالعمل های آسان برای درک
  • ارسال به تلویزیون در برنامه
  • انجمن برای تبادل نظرات

 

معایب

رابط برنامه می تواند گیج کننده باشد

پاپ آپ ها و تبلیغات در نسخه رایگان

قیمت: رایگان

نسخه پولی: 6.99 دلار در ماه

DOWN DOG  بهترین برنامه یوگا برای سفارشی سازی

با اپلیکیشن Down Dog، می‌توانید فوراً خود را به یک استاد یوگا تبدیل کنید. با استفاده از رویکرد چند سطحی متمایز آنها، می توانید به راحتی تمرینات را دنبال کنید حتی اگر مبتدی باشید. علاوه بر این، برنامه‌هایی برای HIIT، مدیتیشن، Barree و غیره را نیز دریافت می‌کنید، هرچند ممکن است برای دسترسی به خدمات آن‌ها، برنامه‌های جداگانه‌ای نصب شوند.

معرفی 5 برنامه یوگا عالی برای اندروید و آیفون در سال 2023

هنگام ثبت نام در برنامه، سوالات اساسی مانند سطح دشواری مورد نظر، زمان تمرین، سبک موسیقی پس‌زمینه، گزینه‌های صوتی و غیره از شما پرسیده می‌شود تا تجربه شخصی‌تر شود. شما همچنین می‌توانید دروس تمرینی را دانلود کنید، که اگر در سفر هستید و ممکن است سرعت اتصال ثابتی نداشته باشید، می‌تواند مفید باشد.

حتی پس از شروع یک جلسه تمرین، گزینه تغییر سبک موسیقی پس‌زمینه، کیفیت ویدیو، اضافه کردن زیرنویس به ویدیو، تایمرهای شمارش معکوس، شنیدن نام آساناها(به تمرینات اصلی و وضعیت‌های یوگا آسانا گفته می‌شود.) به زبان سانسکریت و غیره را خواهید داشت. می‌توانید از ویدیو استفاده کنید. نوار جستجوگر برای دیدن آنچه که همه آساناها در جلسه فعلی گنجانده شده است.

در حالی که می‌توانید بین بلندی صدای موسیقی پس‌زمینه و فرمان‌های صوتی یکی را انتخاب کنید، اما متوجه شدیم که فرمان‌های صوتی در سمت ساکت‌تر هستند، حتی با صدای کامل. جلسات تمرین آفلاین نیز به آرامی جلسات آنلاین کار نمی کنند. علاوه بر این، هنگامی که در برنامه ثبت نام می کنید، به طور خودکار یک پست اشتراک رایگان با مدت زمان محدود را فعال می کنید که برای بهره مندی از مزایای کامل، ملزم به خرید یا فعال کردن اشتراک موجود هستید.

مزایا

  • کنترل های کاربر جامع
  • برنامه تمرینی مفصل در دسته های مختلف
  • سایر برنامه های همراه
  • گزینه های سفارشی سازی زیاد

معایب

  • اشتراک لازم است
  • صدای دستورالعمل آنقدر بلند نیست

قیمت: رایگان

نسخه پولی: 7.99 دلار در ماه

ASANA REBEL  بهترین برنامه با برنامه های تمرینی هیبریدی یوگا

همانطور که از نام آن پیداست، برنامه Asana Rebel دارای درس های هدفمندتری است. می توانید از آنها برای کاهش وزن، شکل دادن به بدن، افزایش قدرت هدفمند و غیره استفاده کنید. علاوه بر این، این برنامه جلسات تمرینی نیز دارد که به طور یکپارچه تمرینات با شدت بالا را با آساناهای سنتی یوگا ترکیب می کند.

معرفی 5 برنامه یوگا عالی برای اندروید و آیفون در سال 2023

یک برنامه یکپارچه، می‌توانید به راحتی ردیاب‌های تناسب اندام مانند Google Fit را متصل کنید یا با استفاده از ردیابی حرکتی اصلی Asana Rebel، مراحل خود را پیگیری کنید. همچنین مقرراتی برای ردیابی مصرف روزانه آب دارد. در حالی که ویدیوهای تمرین گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی ندارند، دستورالعمل‌های واضح آن‌ها که دنبال کردن آن‌ها آسان است تا جبران آن.

با استفاده از گزینه‌های منوی برنامه، می‌توانید به دنبال گزینه‌های ورزشی، چالش‌های تمرینی، کمک‌های خواب، دستور العمل‌های مغذی، توصیه‌های مراقبه و حتی میکس‌های تخصصی باشید. می‌توانید از فیلترها برای جابه‌جایی بین محتوای پولی و رایگان نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید  مقاوم ترین گوشی های سال ۲۰۱۷

این برنامه همچنین دارای یک ردیاب جامع است که به شما امکان می دهد جلسات و زمان صرف شده در هر دسته را ردیابی کنید. با این حال، برنامه فاقد تعدادی گزینه تمرینی است که برای کاربران رایگان در دسترس است. و از آنجایی که این برنامه گزینه های فراوانی دارد اما فقط 3 گزینه منوی اصلی برای تفکیک دارد، گاهی اوقات ممکن است هنگام پیمایش از یک گزینه منو به گزینه دیگر گیج کننده شود.

مزایا

  • جفت شدن با Google Fit در دسترس است
  • دستور العمل های سالم در برنامه
  • پست های وبلاگ آموزنده را ارائه می دهد
  • برنامه های تمرینی HIIT با ادغام یوگا

معایب

  • امکانات رایگان محدود
  • رابط برنامه گیج کننده

قیمت: رایگان

نسخه پولی: 15.99 دلار در ماه

 5MINUTE YOGA (یوگای 5 دقیقه ای)

برنامه 5 دقیقه یوگا اینجاست تا اطمینان حاصل کند که شما در کمتر از 5 دقیقه، یوگا روزانه خود را افزایش می دهید. خود این برنامه یک سیستم سطح به سطح ارائه می دهد که در آن می توانید با تلاش بیشتر و بیشتر آساناها، به بالا رفتن ادامه دهید. تمام مراحل با دقت تنظیم شده و دارای تمام اطلاعات لازم برای استفاده کاربر است.

معرفی 5 برنامه یوگا عالی برای اندروید و آیفون در سال 2023

این برنامه بر روی یک رابط مینیمالیستی کار می کند که در آن تنها موارد برجسته سطوح مختلف هستند. آسان شروع می شود و به آرامی سطح دشواری را در هنگام صعود افزایش می دهد. مراحل به راحتی قابل درک است و در قالب صوتی و تصویری به صورت زیرنویس و روایت همزمان ارائه شده است.

در حالی که در منوی تنظیمات چیز زیادی در دسترس نیست، کاربران می توانند بر اساس ترجیحات خود سرعت روایت را افزایش یا کاهش دهند. این همچنین باعث می شود 5 دقیقه یوگا به برنامه ای با کمترین تعداد گزینه در این لیست تبدیل شود.

علاوه بر این، مراحل به صورت روزانه و هفتگی باز می شوند. تنها راه دسترسی به همه آنها در یک زمان، پرداخت هزینه اشتراک برنامه است. با این حال، اگر به تازگی با یوگا شروع کرده اید، این برنامه حتی بدون اشتراک نیز عالی است.

مزایا

  • رابط کاربری منحصر به فرد
  • جلسات سریع و موثر
  • ساختار در سطح پایه

معایب

  • محتوای رایگان محدود

Yoga for Beginners (یوگا برای مبتدیان)

یکی از بهترین برنامه های یوگا برای مبتدیان، برنامه Yoga for Beginners به ​​شما نگاهی گام به گام به نحوه اجرای آساناها می دهد. در خود برنامه، می توانید راهنماهای نوشته شده را بررسی کنید و نکاتی را برای دریافت بینش بیشتر در مورد یوگا با شروع سفر خود برجسته کنید.

وقتی هر کاری جدید را شروع می کنید، همیشه خوب است که یک پایه محکم داشته باشید. برنامه Yoga for Beginners به ​​کاربران خود کمک می کند تا نه تنها با ارائه ویدیوها، بلکه همچنین راهنماهای نوشتاری در توضیح آناتومی آسانا، این پایه را ایجاد کنند. این می تواند مفید باشد اگر ویدیوهای تمرین معمولاً هنگام یادگیری آساناهای جدید برای شما ناکافی باشند.

همچنین می توانید از گزینه Custom menu برای ایجاد طرح های سفارشی برای خود استفاده کنید. به سادگی آساناها را به برنامه اضافه کنید و پس از انجام، برنامه تمام جزئیات مربوط به دقیقه ها، کالری ها و زمان لازم برای تکمیل 1 مدار برنامه را به شما نشان می دهد. شما همچنین می توانید برنامه های از پیش تعیین شده موجود را بررسی کنید، با هر طرحی که برای نیازهای مختلف مانند کشش، تسکین استرس، تسکین درد پریود و غیره تنظیم شده است.

در حالی که شما همچنین یک ردیاب پیشرفت در برنامه دارید، این ردیابی به ردیابی تقویم محدود می شود. علاوه بر این، برنامه ممکن است گاهی اوقات هنگام جابجایی بین گزینه های تمرین دچار لکنت شود. علاوه بر این، حتی با وجود اینکه خود برنامه دارای ویژگی‌هایی است، اگر کاربر در یک برنامه رایگان باشد، نمی‌توان به بسیاری از آنها دسترسی داشت.

مزایا

  • راهنمای نوشته شده برای ژست های مختلف
  • برنامه های تمرینی سفارشی ایجاد کنید
  • دسته های آساناهای منحصر به فرد
  • دستورالعمل های آسان برای دنبال کردن
  • با Apple Health ادغام می شود

معایب

  • این برنامه ممکن است کند باشد
  • امکانات رایگان محدود

قیمت: رایگان

نسخه پولی: 5 دلار در ماه

سوالات متداول برای استفاده از برنامه های یوگا

  1. آیا برنامه های یوگا برنامه های کاهش وزن ارائه می دهند؟

در حالی که برخی از برنامه های یوگا ممکن است برنامه های کاهش وزن را ارائه دهند، همیشه توصیه می شود قبل از دنبال کردن آنها با یک متخصص مشورت کنید زیرا ممکن است برخی از برنامه ها با مشخصات بدن یا وزن شما مناسب نباشند.

 

  1. آیا می توان بدون تشک یوگا، یوگا انجام داد؟

در حالی که می توانید یوگا را بدون تشک یوگا انجام دهید، همیشه توصیه می شود که یک تشک یوگا داشته باشید زیرا به بهبود وضعیت بدنی و تعادل کمک می کند، به خصوص هنگام انجام آساناهای مختلف.

خلاصه مطلب

تمرین روزانه یوگا برای ایجاد قدرت و انعطاف پذیری بدن شناخته شده است. بنابراین، ما امیدواریم که با استفاده از این 5 بهترین برنامه یوگا به همان اندازه که ما آنها را آزمایش کردیم، لذت ببرید. قصد دارید کدام یک را نصب کنید؟ در بخش نظرات تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : معرفی 5 برنامه یوگا عالی برای اندروید و آیفون در 2023

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *