چرا دوربین هایک ویژن رتبه یک جهانی را دارد

چرا دوربین هایک ویژن رتبه یک جهانی را دارد

هایک ویژن به عنوان یکی از تامین‌کنندگان پیشرو تجهیزات نظارت تصویری در جهان، در خط مقدم صنعت فناوری دوربین مداربسته قرار دارد. نمایندگی هایک ویژن در این مقاله توضیح می‌دهد که چرا دوربین‌های این برند بهترین سیستم امنیتی برای منزل یا کسب و کار شما هستند. علاوه بر این، شما در این مقاله با خدمات بهترین نمایندگی هایک ویژن در تهران و خدمات آن‌ها آشنا خواهید شد؛ پس با ما همراه باشید.

رویکرد نوآورانه هایک ویژن برای ایجاد محصولات نظارتی و امنیتی، محصولات آن‌ها را به یکی از امکانات کلیدی بسیاری از اماکن، از جمله خرده فروشی‌ها، موسسات مالی، آموزشی، دولتی و مسکونی تبدیل کرده است. با توجه به قیمت مقرون به صرفه این فناوری باکیفیت، وقت آن رسیده است که تجهیزات دوربین مداربسته کسب و کار خود را به هایک ویژن ارتقا دهید.

 

تاریخچه هایک ویژن

شرکت چینی نظارت تصویری Hangzhou Hikvision Digital Technology Company Limited (Hikvision) در سال ۲۰۰۱ تاسیس و اولین بار در سال ۲۰۱۰ در بورس اوراق بهادار شنژن ثبت شد. اکنون در ۲۰ مکان در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا و کانادا، آفریقای جنوبی، برزیل، استرالیا، سنگاپور، کره، هند، ایران و پنج کشور اروپایی نمایندگی هایک ویژن وجود دارد.

حجم تولید و تنوع بالای محصولات نمایندگی هایک ویژن

شرکت هایک ویژن در زمینه تولید تجهیزات مداربسته رقیب ندارد. این شرکت روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دوربین و ۳۰ هزار دستگاه ضبط‌کننده تولید می‌کند و رکورد بالاترین میزان تولید دوربین مداربسته در دنیا را از آن خود کرده است. این در حالی است که میزان واردات سالانه این تجهیزات در ایران سالانه تنها ۷۰۰ هزار عدد است. این شرکت دارای تنوع محصولات و راهکارهای امنیتی بسیار زیادی است که آن‌ها را به کمک ۴۰۰۰ نمایندگی هایک ویژن در ۱۵۵ کشور جهان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، با داشتن بیش از ۴۰ هزار کارشناس نصب و پخش‌کننده، در توزیع این محصولات نیز به طور مداوم مشارکت دارد.

همان‌طور که گفتیم، تنوع محصولات این شرکت بسیار بالا بوده و هر گونه محصولات و تجهیزات امنیتی نظارتی را تولید می‌کند. هایک ویژن علاوه بر دوربین‌های مداربسته و دستگاه‌های ضبط، در حوزه تولید دستگاه‌های هیبریدی، سوییچ شبکه، انواع لنز، منبع تغذیه، دستگاه توزیع‌کننده، دستگاه اینترکام، اکسس کنترل، دستگاه سنجش اثر انگشت، کارت هوشمند الکترونیکی، ماژول‌های امنیتی، قفل‌های مغناطیسی و … نیز فعالیت دارد.

چرا دوربین هایک ویژن رتبه یک جهانی را دارد

محصولات هایک ویژن چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند؟

همان‌طور که گفتیم این شرکت به چنان جایگاه مهمی دست یافته و محصولات آن به قدری پرتقاضا هستند که اکنون نمایندگی هایک ویژن در اکثر کشورهای دنیا وجود دارد. آنچه که این شرکت را در رسیدن به چنین جایگاهی یاری کرده، خصوصیات و ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات آن است که باعث شده مشتریان در زمینه‌های مختلف از آن‌ها استقبال کنند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • لنزهای بسیار قوی ساخت آلمان: هایک ویژن با یک برند آلمانی به نام اولسن برای ساخت لنز دوربین‌های خود همکاری می‌کند. برند اولسن یکی از سه تولیدکننده برتر لنزهای اپتیکال در سراسر جهان است.
  • دید در شب با تکنولوژی Exir: دوربین‌های هایک ویژن به لطف همکاری با یک برند آلمانی دیگر به نام اُسرام دارای تکنولوژی Exir هستند که دید در شب را تا ۳۰ درصد ارتقا می‌دهد. این تکنولوژی نور قدرتمندتری را در بردهای بیشتر فراهم نموده و نور را در فرم مستطیلی شکل منتشر می‌کند. این امر موجب کاهش آلودگی نوری در محیط اطراف و افزایش بهره‌وری می‌شود.
  • تکنولوژی هیبریدی: یکی از راهکارهایی که هایک ویژن برای کاهش هزینه‌های مشتریان خود به کار می‌برد، استفاده از تکنولوژی هیبریدی است. با کمک این تکنولوژی، مصرف‌کننده‌ای که دارای زیرساخت سیستم آنالوگ است نیز می‌تواند از دوربین‌های IP استفاده کند. بدین شکل، دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف برای بهره‌مندی از قابلیت‌های دوربین تحت شبکه نخواهد بود.

جدیدترین تکنولوژی هایک ویژن

هایک ویژن مجموعه فناوری امنیتی بزرگی دارد که شامل موارد زیر است:

  • دوربین‌های مداربسته شبکه IP، آنالوگ و HD
  • دستگاه‌های ضبط ویدئویی دیجیتال و شبکه (DVR/NVR)
  • رمزگذار/رمزگشاهای ویدئویی
  • نرم‌افزار مدیریت ویدئو
  • سیستم‌های کنترل دسترسی و هشدار

هایک ویژن بیشتر موفقیت خود را به سرعت و مقیاس نوآوری محصول خود نسبت می‌دهد و ادعا می‌کند که حدود ۸ درصد از گردش مالی سالانه آن هر ساله به تحقیق و توسعه باز می‌گردد و یک سوم کارکنان جهانی آن (تقریباً ۵۰۰۰ مهندس) مستقیماً در این حوزه فعالیت دارند. هایک ویژن به سرعت توانست کدگذاری ویدئویی پیشرفته H.264، تجزیه و تحلیل محتوای ویدئویی، محاسبات ابری و کلان داده را در خطوط تولید خود بگنجاند. جدیدترین دوربین‌های Dome و Smart Box و Smart Bullet این شرکت از فیلمبرداری 4K پشتیبانی می‌کنند.

این دوربین‌ها وضوح ۳۷۴۰×۲۱۶۰ پیکسل را ارائه می‌دهند که از برنامه‌های پیچیده‌تری در تجزیه و تحلیل ویدیویی مانند تشخیص چهره یا شماره خودرو پشتیبانی می‌کنند و می‌توانند منطقه بسیار وسیع‌تری را با یک دوربین منفرد نسبت به مدل‌های چندگانه HD پوشش دهند. نمایندگی هایک ویژن به جای مکان‌های کوچک‌تر که به ۱۰ یا ۲۰ دوربین و زیرساخت‌ها و ابزارهای مدیریتی مرتبط نیاز دارند، اکنون مشتریانی دارد که نیازمند صدها یا هزاران دوربین هستند.

نمونه‌هایی از نوآوری‌های این شرکت شامل سیستم‌های اینترکام مجهز به خواننده‌های بیومتریک است که چهره‌ها و اثرانگشت را برای احراز هویت دقیق و ورود درب اسکن می‌کند و فناوری «نقشه حرارتی» که از دوربین‌ها برای کمک به خرده‌فروشان برای نظارت بر جریان ترافیک در مغازه‌ها و مراکز خرید در پاسخ به کمپین‌های بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می‌کند. هایک ویژن همچنین یک سیستم امنیتی سیار داخل خودرو توسعه داده است که دوربینی با پایه «چسبنده» مغناطیسی، WiFi و اتصال 3G/4G، باتری‌های با عمر طولانی و گزینه‌های ذخیره‌سازی داده با ظرفیت بالا برای استفاده در داخل اتوبوس‌ها و قطارها است و برای شرکت‌های حمل‌ونقل توسعه داده شده است.

کدام نمایندگی هایک ویژن بهترین خدمات را ارائه می‌دهد؟

برند هایک ویژن بزرگ‌ترین تولیدکننده دستگاه‌های امنیتی و نظارتی با سابقه‌ای طولانی و خوش‌نام است. این شرکت بهترین و مبتکرانه‌ترین سیستم‌های نظارت بر امنیت را ارائه می‌دهد و انتخاب برتر برای تأمین امنیت هر نوع محیطی است. با کمی جستجو در اینترنت، خواهید دید که بهترین نمایندگی این برند در تهران، هایک پلاس است. هایک پلاس تمامی محصولات مورد نیاز شما برای افزایش امنیت منزل یا کسب و کار را در دو برند هایک ویژن و هایلوک ارائه می‌دهد. برای پیدا کردن شماره نمایندگی هایک ویژن و اطلاع از لیست قیمت هایک ویژن، می‌توانید به آدرس https://hikvision-plus.com مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چرا دوربین هایک ویژن رتبه یک جهانی را دارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *