مدیریت گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد

گروه خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا | این روزها که صنعت خودروسازی ایران با رکود و شرایط بحرانی اقتصاد روبرو شده است، یکی از عوامل اساسی که می تواند سبب جلوگیری از کاهش قدرت این صنعت در ایران گردد، بحث مدیریتی است که ابه تازگی مدیریت گروه خودروسازی سایپا تغییر پیدا کرده است. تا به امروز قاسم جهرودی به عنوان مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شناخته می شد ولی اکنون با حکم هیئت مدیره ی این گروه خودروسازی، محمدرضا سروش به عنوان مدیرعامل سایپا شناخته می شود.

محمدرضا سروش

محمدرضا سروش فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشکده فنی دانشگاه تهران در دوره ی کارشناسی، کارشناس ارشد مهندسی صنایع، گرایش مدیریت سیستم ها و بهره‌وری از دانشگاه صنعتی شریف و دارای مدرک دکترای مدیریت مالی استراتژیک (DBA) می باشد. ایشان از سال 74 تا 76 معاون بخش توسعه ی ساخت داخل گروه خودروسازی بهمن، در سال های 76 تا 86 مدیرعامل رسمی گروه بهمن و از سال 90 تا 94 به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه بهمن شناخته شده است. محمدرضا سروش در پرونده کاری خود دو دوره به عنوان مدیرعامل هلدینگ بهمن، نائب رییس بخش بورس کالا و عضویت در هیات مدیره کمپانی های بزرگی در سطح کشور را نیز داشته است.

گروه خودروسازی سایپا

در حال حاضر با حکم هیات مدیره گروه خودروسازی سایپا، این شخص به عنوان جانشین قاسم جهرودی در بخش مدیریت عامل سایپا شد. در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جدید، منصور معظمی، رئیس بخش هیات مدیره ی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان این موضوع که بعضی افراد به دنبال نارضایتی هستند و تاکنون دست به انجام هرکاری زده اند، گفت:

4 نوامبر زودتر از چیزی که پیش بینی می شد اتفاق افتاد و قطعا ایالات متحده نمی تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اینترنت رایگان پیام رسان سروش تا پایان !

نظرات در مورد : مدیریت گروه خودروسازی سایپا تغییر کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *