می توانید لیست خریداران محصولات سایپا را مشاهده کنید

خریداران محصولات سایپا

خریداران محصولات سایپا | همانطور که می دانید گروه خودروسازی سایپا دوباره یک پیش فروش جدید راه اندازی نمود و تعداد زیادی از کاربران را به خرید از طریق این سیستم پیش فروش دعوت کرد. اگر به خاط داشته باشید، مدتی قبل نیز یک پیش فروش اینترنتی برگزار نموده بود که بسیاری از افراد در این سیستم ثبت نام نموده بودند.

خریداران محصولات سایپا

مرحله دوم از طرح پیش فروش بزرگ گروه خودروسازی سایپا، صبح امروز آغاز شد و علاقه‌ مندان هم اکنون نیز می‌ توانند با مراجعه نمودن به سایت اینترنتی پیش‌ فروش سایپا، اقدام به ثبت نام برای خرید خودروهای گروه تیبا، وانت نیسان، آریو اتوماتیک و گروه X100 سایپا کنند. نکته‌ ی جالب توجه در این سایت اینجاست که بخشی با نام مشخصات خریداران سایپا ایجاد شده است. در این قسمت، اطلاعات اشخاصی که موفق به تکمیل فرآیند خرید اینترنتی شده‌ اند به همراه نام خانوادگی و قسمتی از کد ملی، نمایش داده شده است.

خریداران محصولات سایپا

این اقدام گروه خودروسازی سایپا به منظور شفاف‌ سازی و رفع ابهامات در خصوص پیش‌فروش اینترنتی محصولات این گروه خودروسازی، انجام شده است. به علاوه، کاربران می‌ توانند در ضمن اطمینان از فرآیند تکمیل ثبت نام، از تعداد خودروهای باقی‌ مانده تا زمان اتمام پیش‌ فروش آگاه گردند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  با آغاز پیش فروش اینترنتی ایران خودرو قیمت برخی از محصولات کاهش داشت

نظرات در مورد : می توانید لیست خریداران محصولات سایپا را مشاهده کنید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *