کمپانی مرسدس بنز به زودی خودروی تمام الکتریکی EQC را معرفی خواهد کرد

مرسدس بنز

همان طور که می دانید کمپانی محبوب و معروف اتومبیل سازی مرسدس بنز در حال حرکت به سمت تولید اتومبیل های الکتریکی است و در این راه برنامه ریزی هایی دارد و همچنین سرمایه گذاری می کند. در نمایشگاه بین المللی اتومبیل شهر فرانکفورت ۲۰۱۷، این شرکت نقطه عطفی در مسیر تولید اتومبیل های بدون آلایندگی در قالب ورژن های پیش تولید مرسدس بنز GLC پیل سوختی تجربه کرد.

مرسدس بنز

همان طور که می دانید این اتومبیل تولید شده اولین اتومبیل تمام الکتریکی در جهان است که پیل سوختی را با باتری پلاگین در سیستم محرکه ترکیب می کند. سال ۲۰۱۹ اتومبیل تمام الکتریکی کمپانی محبوب مرسدس بنز EQC راهی بازار خواهد شد که به عنوان نخستین مدل تولیدی مرسدس بنز مجهز به باتری الکتریکی از سری برند EQ شناخته می شود.

برای انجام تست های مختلف و همچنین نیاز های مختلف مشتری و روش‌های شارژ باتری، مرکز تست های مستقر در آرجیپلاگ طیف کاملی از آپشن های شارژ اتومبیل های الکتریکی ارائه می‌دهد. این آپشن ها شامل انواع مختلف شبکه‌ های خانگی ساده برای شارژ دیواری تا تأسیسات مجهز به ایستگاه‌های شارژ سریع می‌شوند، البته منبع خوبی از هیدروژن نیز در این مرکز وجود دارد.

مرسدس بنز

قبل از این‌ که ورژن جدید اتومبیل های تمام اتوماتیک کمپانی محبوب مرسدس بنز به تولید نهایی برسد، می بایست که یک سری آزمون‌ ها و تست های سخت و جامع را پشت سر بگذراند‌. علاوه بر تست زمستانی در شمال کشور سوئد، تست های تابستانی در جنوب قاره ی اروپا و ایالات متحده آمریکا و همچنین آزمون‌های استقامت جاده‌ای در سراسر جهان نیز انجام خواهد شد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی مرسدس بنز به زودی خودروی تمام الکتریکی EQC را معرفی خواهد کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *