فریت بار سریع‌ترین روش ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور

فریت بار سریع‌ترین روش ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که قصد سفر به کشور‌های مختلف در دنیا را داشته باشید. در این زمان ممکن است لوازم متعددی را نیز به همراه داشته باشید. در تمام دنیا شرکت‌های حمل و نقل هوایی میزان بار جابجایی برای مسافر را محدود کرده و هر مسافر نهایت 20 تا 30 کیلوگرم بار را می‌تواند به همراه داشته باشد و در ازای هر کیلوگرم بار اضافه مجبور به پرداخت هزینه اضافی است. راه‌حل این مشکل فریت باراست و به کمک آن می‌توانید با خیالی آسوده برای جابجایی محموله موردنظر خود اقدام نمایید.

 

فریت بار چیست؟

فریت بار به معنای ارسال محموله غیرتجاری به تمام کشور‌های دنیا است. این محموله می‌تواند شامل اقلام خوراکی، لباس، کتاب، ظروف، اسباب بازی و … باشد. در ایران نیز فریت هوایی مورد استفاده قرار گرفته و مزایای بسیار زیادی را برای افراد به همراه دارد.

تمام افرادی که قصد مهاجرت به کشور‌های دیگر را دارند می‌توانند از این امکان برای جابجایی اقلام و وسایل خود اقدام نمایند. همچنین در صورتی که قصد ارسال بسته‌های مختلف برای دوستان یا آشنایان خود دارید می‌تواند از این شرکت‌ها کمک گرفته و به راحتی و با هزینه مناسب، بسته‌ها را ارسال نمایید. شما می‌توانید از این روش برای ارسال بسته‌های خود به تمام کشور‌های دنیا استفاده کنید.در این مقاله از فریت بار به آلمان و همین طور هم فریت بار به استرالیا صحبت خواهیم کرد که توسط شرکت‌های فعال در این زمینه صورت می‌گیرد.

فریت بار سریع‌ترین روش ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور

مزایای استفاده از فریت بار استرالیا و آلمان کدامند؟

استفاده از فریت بار می‌تواند مزیت‌های مختلفی را برای افراد به همراه داشته باشد. در ادامه به برخی از این مزیت‌ها اشاره شده است.

 

ارسال سریع

روش‌های مختلفی برای ارسال بار به خارج از کشور وجود دارد، ازجمله پست خارجی. اما متأسفانه این روش از سرعت و امنیت مناسبی برخوردار نیست. اما فریت بار از روش‌هایی با سرعت ارسال بسیار بالاست. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت برای ارسال بسته‌های خود به تمام نقاط دنیا استفاده نمایید. تمام مراحل بسته‌بندی تا ارسال بسته بدون نیاز به حضور شما صورت گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن بسته‌های شما به فرودگاه مقصد ارسال می‌شوند.

فرقی ندارد بسته خود را به کدام یک از شهر‌های آلمان یا استرالیا ارسال می‌کنید، با فریت بار در کمترین زمان ممکن بسته شما به مقصد ارسال می‌شود.

امنیت بالا

امنیت بالا ازجمله موارد بسیار مهم برای افراد است. گاهی اوقات افراد قصد دارند وسایل و کالا‌های با ارزش خود را به خارج از کشور ارسال نمایند و در این زمینه به دنبال یافتن راهی کاملاً ایمن هستند. از این رو فریت بار می‌تواند گزینه‌ای بسیار ایمن و مناسب باشد. نحوه بسته‌بندی نیز در امنیت کالا بسیار تأثیرگذار است، به همین دلیل در این روش ارسال بار از بهترین و ایمن‌ترین روش‌های بسته‌بندی استفاده می‌شود.

هزینه مناسب

همان‌طور که گفته شد هر فرد برای سفر‌های هوایی تنها مجاز است به میزان محدودی بار به همراه داشته باشد و در صورت افزایش این میزان مشمول پرداخت هزینه اضافی می‌شود. استفاده از فریت بار می‌تواند این هزینه را به میزان زیادی کاهش داده و بدون پرداخت جریمه و بدون محدودیت بار‌های موردنظر را ارسال نماید. البته این هزینه برای مقصد‌های مختلف متفاوت است.

به عنوان مثال هزینه ارسال بار به آلمان با کشور‌های دیگر متفاوت است. علاوه بر آن هزینه فریت بار به شهر‌های مختلف یک کشور نیز متفاوت است. به عنوان مثال هزینه فریت بار به استرالیا و شهرهای مختلف آن با توجه مسافت تغییر می‌کند. علاوه بر مسافت، حجم و وزن بار نیز در تعیین هزینه تأثیرگذار است.

فریت بار سریع‌ترین روش ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور

کالا‌های ممنوعه برای ارسال با فریت بار کدامند؟

برخی از اقلام و کالا‌ها را به هیچ عنوان نمی‌توان با این روش ارسال کرد و هیچ شرکت فعالی در این زمینه‌ای مجوز ارسال و جابجایی این کالا‌ها را ندارد. در ادامه لیست کالا‌های ممنوعه آورده شده است:

  • اشیای متعلق به میراث فرهنگی
  • اسحله
  • هرگونه تجهیزات نظامی
  • مواد منفجره
  • تابلوفرش‌ها و قالیچه‌های با ارزش هنری بالا
  • اشیاء عتیقه
  • سنگ قیمتی
  • فیلم‌ها و سی‌دی‌های بدون مجوز‌

توجه داشته باشید جابجایی این اقلام نه تنها با فریت بار بلکه هر روش دیگری نیز ممنوع بوده و برای انتقال آن‌ها باید مجوز‌های لازم را دریافت نمایید.

 

فریت بار با شرکت باراد هوا دریا

شرکت باراد هوا دریا یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها در زمینه فریت بار در کشور است. این شرکت با تجربه‌ای بالا، بسته‌های موردنظر شما را در کمترین زمان ممکن و با امنیت و ایمنی بالا به مقصد موردنظر ارسال می‌کند. با استفاده از این روش می‌توانید انواع کالا‌های موردنظر خود را به کشور‌های مختلف دنیا از جمله کشور‌های اروپایی، آمریکایی، استرالیایی و … ارسال نمایید.

این شرکت همچنین امکان فریت بار از استرالیا به ایران را نیز فراهم کرده است. در هر کدام از شهر‌های استرالیا ساکن باشید، می‌توانید بار موردنظر را به این شرکت سپرده و بدون هر مشکلی به ایران ارسال کنید.

ازجمله مزیت‌های استفاده از فریت بار باراد هوا دریا ارسال سریع و به موقع، هزینه بسیار مناسب، امنیت بالا و … است. کافی است یک بار از خدمات فریت بار این شرکت استفاده نمایید تا از کیفیت و مزایای خدمات آن‌ها مطمئن شوید. در صورت نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید. شماره تماس 43658-021 در اختیار شما قرار گرفته و می‌توانید برای مشاوره رایگان از آن استفاده نمایید.

 

حرف آخر

همان‌طور که گفته شد فریت بار یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌های برای ارسال کالا‌ها و اقلام مختلف به تمام کشور‌های دنیا است. در این روش با هزینه‌ای بسیار مناسب می‌توانید بدون محدودیت کالا‌های خود را به مقصد موردنظر ارسال نمایید. البته ارسال بار محدودیت‌هایی نیز دارند و امکان جابجایی هر کالایی با فریت بار وجود ندارد. علاوه بر آن با این روش تنها می‌توان کالا‌های شخصی و غیرتجاری را ارسال نمود. در این زمینه باراد هوا دریا از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها است که با خیالی آسوده می‌توانید کالا‌های خود را به آن‌ها بسپارید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : فریت بار سریع‌ترین روش ارسال لوازم شخصی به خارج از کشور

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *