از این پس تعمیر کار موبایل خود را به خانه بیاورید [رپورتاژ آگهی]

تعمیر موبایل

رپورتاژ آگهی :‌گوشی های هوشمند امروزه به عنوان یکی از مهم ترین ابزار های الکترونیکی در بین کاربران بشمار می رود ، زمانی که گوشی هوشمند تان در کنارتان نیست مطمئنا شما یک احساس نیاز به آنرا خواهید داشت . اما زمانی که این ابزار بسیار کاربردی دجار مشکل می شود تعمیر آن و یافتن یک تعمیر کار مناسب خود یکی از مهم ترین مشکلاتی است که کاربران گوشی های هوشمند با آن روبرو هستند . در این مقاله به بررسی یک کسب و کار جدید خواهیم پرداخت که برای تعمیر گوشی هوشمند شما به خانه تان مراجعه می کند و شما هیچ ترسی از سرقت اطلاعاتتان در بیرون نخواهید بود . با ما همراه باشید .

یکی از مشکلاتی که گوشی های هوشمند بسیار با آن روبه رو هستند مشکلات باطری و یا شکستن صفحه موبایل میباشد. اینگونه مشکلات امکان تعمیر در محل مشتری را دارد و صاحب تلفن میتواند با درخواست  از تعمیرکاری متخصص این تعمیر را در منزل و یا در محل کار انجام دهد.

آیفیکس استارت آپی ایرانی است که با وارد کردن قطعات با کیفیت بالا به صورت مستقیم و با تمرکز بر روی نیاز مشتریان به تلفن همراهشان سعی در کاهش زمان  و هزینه انجام تعمیرات و ایجاد اطمینان خاطر در مشتریان خود دارد , مشتریان آیفیکس در صورت رخ دادن هرگونه خرابی در تلفن همراهشان با ایجاد درخواست در وبسایت آیفیکس به آدرس : iphix.ir و یا با تماس با این شرکت اقدام به ایجاد درخواست تعمیرات مینمایند. تعمیرکاران و کارشناسان آیفیکس در اولین فرصت با مشتریان تماس گرفته و ایشان را در خصوص مشکل پیش آمده راهنمایی مینمایند. در صورت نیاز به تعمیر با اعلام قیمت تعمیرات به منزل و یا محل کار مشتری مراجعه کرده و تعمیرات را در مقابل  چشم مشتری و در کمترین زمان انجام میدهند.

این سرویس که در کشورهای پیشرفته نیز وجود دارد به مشتریان این امکان را میدهد که خودشان شاهد تعمیر گوشی موبایل خود باشند و همچنین از مشکلاتی چون ترافیک و جای پارک و از همه این موارد مهمتر از مشکلات احتمالی پس از تعمیرات که به دلایلی چون بی دقتی تعمیرکاران غیر حرفه ای و یا تعمد کلاهبردارانی به اسم تعمیرکار حرفه ای به وجود می آید در امان باشند.

سه مزیت عمده این روش به شرح زیر میباشد

  • شما شاهد تعمیر گوشی خود هستید و در مورد نوع قطعه استفاده شده و یا عدم استفاده از قطعات دست دوم اطمینان پیدا میکنید.
  • اطلاعات گوشی شما هرگز سرقت نمیشود و شما تنها کسی هستید که به اطلاعاتتان میتواند دسترسی پیدا کند.
  • بدون اینکه در ترافیک بمانید و یا مشکلاتی نظیر جای پارک و …. را متحمل شوید گوشی شما در کمترین زمان با بالاترین دقت و کیفیت تعمیر میشود.

آیفیکس در حال حاضر این خدمات را برای کلیه کسانی که از گوشیهای هوشمند آیفون استفاده میکنند فراهم کرده است و به زودی با برنامه ریزی صحیح برای همه صاحبین تلفن همراه این تعمیرات را انجام خواهد داد.

تعمیرکاران حرفه ای و متخصص آیفیکس با حضور در محل شما در زمان مورد نظر شما و با تجهیزات تخصصی و مناسب انجام مناسب کار را تضمین مینمایند. همچنین کلیه تعمیراتی که تعمیرکاران آیفیکس انجام میدهند شامل 3 ماه ضمانت میباشد.

همچنین کلیه افرادی که علاقه به همکاری با آیفیکس در شهرهای دیگری به جز تهران را دارند میتوانند با پر کردن فرم همکاری با آیفیکس درخواست همکاری خودشان را ارسال نمایند.

آیفیکس در حال حاضر برای کلیه کسانی که از گوشیهای موبایل آیفون استفاده مینمایند امکان تهیه بیمه 15 درصدی 3 ماهه به صورت رایگان را ممکن ساخته که با مراجعه به  قسمت تخفیفات وبسایت آیفیکس امکان تهیه آن وجود دارد.

تلفن تماس با آیفیکس: 28426600-021

فکس: 28426601-021

وبسایت آیفیکس: http://iPhix.ir

ارسال ایمیل: info@iPhix.ir

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از این پس تعمیر کار موبایل خود را به خانه بیاورید [رپورتاژ آگهی]

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *