بهترین تورهای ساحلی برای تابستان ۱۴۰۱

بهترین تورهای ساحلی برای تابستان ۱۴۰۱

انتخاب این که تابستان را کجا بگذرانیم همانقدر که ساده است سخت و دشوار هم هست. همه ما می‌دانیم چه می‌خواهیم و یا قرار است خوش بگذرانیم اما همیشه بین چند مقصد می‌مانیم کدام را انتخاب کنیم و بی‌خیال کدام یکی شویم تا سال بعد! در اینجا سه تور پیشنهادی داریم که هر کدام‌شان را انتخاب کنید می‌توانند از مقاصد برتری باشند که بهترین تعطیلات را برای شما رقم می‌زنند.

تور آنتالیا، سفری جذاب به سواحل مدیترانه‌ای

تور آنتالیا سفر به یکی از توریستی‌ترین ایالت‌های ترکیه است که از شهرهای توریستی کوچک و بزرگی تشکیل شده که مرکز آن را شهر آنتالیا است. آنتالیا از سه منطقه ساحلی بلک، لارا و کمر تشکیل شده و بیشترین توریست‌ها هم جذب همین سه منطقه می‌شوند. اگر قصد سفر به آنتالیا را دارید باید بدانید اوج فصل گردشگری در اینجا از خرداد تا شهریور است و قیمت‌ها بالاتر از مواقع دیگر است اما در عوض بساط تفریحات آبی و ساحل باز و خیلی هم داغ است.

 

آنتالیا از توریستی‌ترین شهرهای ساحلی ترکیه است که اتفاقا در این مورد از استانبول پیشی می‌گیرد، چرا که استانبول آن سبک تفریحات ساحلی را به صورت گسترده‌ای ارائه نمی‌دهد. شما در این سفر می‌توانید در سواحل پرطرفدار قدم بزنید و یا حوله پهن کنید و از حمام آفتاب و شنا لذت ببرید. جوان‌ترها بیشتر به دنبال هیجان هستند و با قایق سواری، جت اسکی، اسکی روی آب و دیگر ورزش‌ها حسابی انرژی‌شان را تخلیه می‌کنند. البته برای خانواده‌ها هم آنتالیا مقصدی فوق‌العاده است چرا که هم سواحل خوب و امنی دارد و نجات غریق‌ها در محل حاضر هستند و هم با وجود پارک‌های آبی شرایط تفریح روزی امن و آفتابی با بچه‌ها فراهم آمده و هیچ چیزی هم بهتر از این نیست که شادی و تفریح فرزندتان را در طول سفر ببینید.

برای اینکه از سفری مقرون به صرفه‌تر داشته باشید در شهر آتالیا قدم بزنید و از منطقه تاریخی آن دیدن کنید، زیر دروازه هادریان عکس بگیرید و در بازار محلی شهر بگردید و هر زمان که دلتان هوس تجربه تازه‌ای کرد به سافاری باگی در مسیرهای خاکی بروید، در اطراف دوچرخه سواری کنید و یا در سفرهای روزانه از مقاصد نزدیک تاریخی دیدن کنید. آنتالیا آنقدر فعالیت‌های جذاب و متنوعی دارد که شک نکنید برای تجارب بعدی باید برای بارهای بعدی هم به اینجا سفر کنید. البته اگر کمی بیشتر بتوانید هزینه کنید ماندن در ریزورت‌های ساحلی امکاناتی کامل به شما ارائه می‌دهند. از زمین بازی بچه‌ها بگیرید تا استخرهای روباز برای بزرگسالان و بچه‌ها، ساحل خصوصی، درمان‌های اسپا و سرسره‌های آبی.

تور مالزی، سفری ورای جنگل‌های انبوه استوایی

تور مالزی از آن مقاصدی است که به ایرانی‌های مسلمان خیلی می‌چسبد چرا که مردم آن در اصل مسلمان هستند و پیدا کردن غذاهای حلال و مسجد کاری راحت و در دسترس است. اگرچه جایی مثل کوالالامپور، تلفیق فرهنگی بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌آید اما در جاهای محلی فرهنگ غالب اسلامی بیشتر دیده می‌شود.

در تور کوالالامپور از غذاهای خیابانی جذاب و ارزان امتحان کنید، در بازارهای شبانه بگردید و به دیدن جاذبه‌های اصلی شهر بپردازید اما اگر قصد رفتن به سواحل را دارید از قبل باید بدانید که حال و هوای سواحل مالزی مثل تایلند و حتی ترکیه هم نیست. آن‌ها مسلمان هستند و به جز تعدادی سواحل توریستی که خارجی‌ها می‌روند خیلی غیرمتعارف است که با لباس شنا بگردید.

اصلی‌ترین جاهای توریستی ساحلی برای سفر تابستانه در این کشور جزیره پنانگ و لنکاوی هستند که شما می‌توانید با انتخاب تور ترکیبی مالزی مسافر این مناطق هو شوید. این جاها هم سواحل عالی دارند که با خطی از نخل‌های ساحلی جدا شده‌اند و هم سواحل توریستی‌شان جایی است که می‌توانید آزاده حمام آفتاب بگیرید و شنا کنید. لنکاوی و پنانگ در کنار هم قرار گرفته‌اند و هر دو دارای معافیت‌های مالیاتی برای خرید هستند بنابراین سفر تابستانی شما به این دو نقطه نمی‌تواند فقط به ساحل و تفریحاتش ختم شود. بماند که جنگل‌های انبوه اینجا خیلی جذاب و پرطرفدار هستند و می‌توانید برای دیدن میمون‌های بازیگوش کفش‌های راحتی به پاکنید، کوله‌تان را به پشت بیاندازید و به دل جنگل بزنید. مالزی دارای مجمع‌الجزایر با صدها جزیره است که اگر بخواهید با تورهای یک روزه می‌توانید به کاوش سرزمین‌های دست نخورده و بکر بروید و از شلوغی توریستی دور شوید.

تور تایلند، سفری به سرزمین معابد

تور تایلند همه چیز تمام است. از سواحل ماسه سفید بگیرید، تا تفریحات آبی، عجیب‌ترین فستیوال‌ها، بازارهای شناور و شبانه، دهکده‌های هنری تا طبیعتی شگفت انگیز و انواع تجارب هیجان انگیز همه چیزی را در خود جمع آوری کرده و قسم خورده تا زیباترین جای زمین باشد! عهدی که تا حد بسیاری به آن پایبند بوده است. تابستان‌های تایلند عموما با بارش‌های موسمی همراه است و این خبری خوب برای کوله‌گردها و مسافرانی است که به دنبال سفری مقرون به صرفه هستند.

بهترین تورهای ساحلی برای تابستان ۱۴۰۱

اگر به دنبال جایی خشک هستید تا از هوای آفتابی لذت ببرید به سمت چیانگ مای بروید و اگر همچنان سواحل جایی هستند که روحیه تنوع طلب شما را راضی می‌کنند پس به پوکت بروید و در جورج تاون زیبا پناه بگیرید و هر زمان که خواستید در سواحل بازی و تفریح کنید از قبل حتما آب و هوا بررسی کنید تا گرفتار باران‌های شدید نشوید.

در جورج تاون بسیاری فعالیت‌های سرپوشیده مثل رفتن به موزه‌ها، گالری‌های هنری، اتاق فرار، سالن‌های تفریحی سرپوشیده و مراکز خرید شما را از دست باران نجات خواهد داد. اگرچه هیچ چیزی را نمی‌توان جایگزین زیبایی بی‌حد و حصر این جزیره کرد. اگر در سفر عاشقانه هستید به کوه سامویی زیبا بروید و در بین ستون‌های سنگ آهنکی برافراشته‌ای که با خزه‌های سبز پوشیده شده‌اند در کنجی خلوت پناه بگیرید.

در روزهای آفتابی هر جای این سرزمین زیبا که هستید به سواحل بروید، شنا کنید و اگر جراتش را داشتید غواصی یاد بگیرید و در کنار ماهی‌های رنگی شنا کنید، اجازه دهید مادر زمین زیبایی‌هایش را بی‌پرده به شما نشان دهید، خیره به رقص مرجان‌ها شوید و برای استراحت از ماساژهای ساحلی لذت ببرید. از معابد محلی دیدن کنید و اگر زمان داشتید در پناهگاه فیل‌ها تجربه چند ساعت زندگی با آن‌ها را به افتخارات زندگی‌تان اضافه کنید، در برنامه حمام شرکت کنید و به آن‌ها غذا بدهید و اگر دوست داشتید با بچه فیل‌ها بازی کنید، در کل خاطرتان باشد که در سفر با تور تایلند، از ثانیه‌های اقامتتان باید استفاده کنید و حسابی لذت ببرید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : بهترین تورهای ساحلی برای تابستان ۱۴۰۱

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *