عرضه ی هوم پاد اپل آغاز شد

هوم پاد

پس از مدت ها انتظار بالاخره عرضه ی هوم پاد اپل آغاز شد. این اسپیکر هوشمند کمپانی اپل مبتنی بر دستیار هوشمند سیری می باشد که رقیبی برای کمپانی های گوگل و آمازون شناخته می شود. کمپانی اپل روزگذشته اعلام کرد که کاربران آمریکایی، بریتانیایی و استرالیایی می توانند با یک ماه تاخیر بالاخره در روز جمعه هوم پاد خود را به صورت آنلاین سفارش دهند که با قیمت 349 دلار عرضه ی آن صورت می گیرد.

قابلیت های این اسپیکر هوشمند شامل پیشنهاد موسیقی، ارسال پیام و تنظیم دمای منزل می باشد. به گفته ی تحلیلگران این تاخیر اپل در عرضه ی هوم پاد بر موفقیت اپل تاثیری نمی گذارد، زیرا این کمپانی به لطف پرچمدار جدید خود یعنی آیفون 10 توانست در تعطیلات سال جدید درآمدی نزدیک به 84 تا 87 میلیارد دلار فروش داشته است و به نوعی در این بخش سهم بالای بازار را به خود اختصاص داده است.

خطر بزرگ برای کمپانی اپل این است که برخی از کاربران اسپیکرهای هوشمند کمپانی آمازون و گوگل را در تعطیلات سال 2018 خریداری کرده اند و اکنون نیازی به تعویض هوم پاد خود به هوم پاد اپل نمی بینند و ممکن است در بین سایر هوم پادها به چشم نیاید. کمپانی های گوگل و آمازون در تعطیلات سال جدید قیمت اسپیکر های هوشمند پایین رده ی  خود را کاهش دادند تا سهمی از بازار را به سمت خود بکشند.

کمپانی اپل با عرضه ی هوم پاد خود در نظر داشت که دستیار هوشمند خود را که مبتنی بر سیری می باشد با الکسای آمازون و گوگل استینت به چالش بکشد و آن را در میان کاربران مطرح نماید؛ زیرا تاکنون رقبای سیری در بسیاری از دستگاه های هوشمند مورد استفاده می باشد. اما کمپانی اپل با این تاخیر برای عرضه ی هوم پاد ممکن است نتواند دستیار هوشمند خود را به چالش بکشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار ویدئوی تعمیر گوشی های آیفون و مک بوک اپل جنجال به پا کرد!

نظرات در مورد : عرضه ی هوم پاد اپل آغاز شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *