گوشی Realme C55 بزودی در اروپا عرضه می شود

گوشی Realme C55 بزودی در اروپا عرضه می شود

ریلمی دیروز گوشی هوشمند C55 را در اندونزی معرفی کرد. اکنون فرانسیس وانگ، مدیر عامل اروپایی این شرکت در توییتر ورود این گوشی هوشمند به اروپا را تایید کرد. با این حال، تاریخ دقیق عرضه همچنان یک راز باقی مانده است. انتظار می‌رود که نسخه اروپایی دارای مشخصات مشابه با همتای اندونزیایی خود باشد.

Realme C55 دارای صفحه نمایش 6.52 اینچی FHD+ با نرخ تجدید 90 هرتز و حداکثر روشنایی 680 نیت است. این دارای یک بریدگی سوراخ پانچ تراز وسط است که به عنوان گسترش نوار اعلان عمل می کند. مینی کپسول نامیده می شود و کاملاً شبیه جزیره پویا اپل است. این می تواند اطلاعاتی مانند هشدارهای باتری کم، وضعیت شارژ، مصرف داده و موارد دیگر را نشان دهد.

Realme C55 دارای یک اسکنر اثر انگشت در کناری است که در دکمه پاور تعبیه شده است. دو حلقه دوربین در پنل پشتی بدون ماژول وجود دارد. این گوشی هوشمند دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز ثانویه 2 مگاپیکسلی است و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو وجود دارد.

در داخل، Realme C55 به پردازنده MediaTek Helio G88 مجهز شده است. این در 6 گیگابایت + 128 گیگابایت و 8 گیگابایت + 256 گیگابایت رم و تنظیمات ذخیره سازی ارائه می شود. این گوشی هوشمند انرژی خود را از واحد باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی می گیرد. روی سیستم عامل اندروید 13 خارج از جعبه اجرا می شود.

گزینه های اتصال در Realme C55 شامل اسلات کارت microSD اختصاصی، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری، 4G و NFC است. Realme C55 از 2,499,000 Rp در اندونزی برای نوع پایه شروع می شود. می‌توان انتظار داشت در روزهای آینده تاریخ عرضه رسمی این گوشی هوشمند در بازارهای اروپایی را بدانیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ریلمی 12 پرو در پیکربندی جدید عرضه شد

نظرات در مورد : گوشی Realme C55 بزودی در اروپا عرضه می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *